Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ik

Ik

26-11-2018 om 11:24

Sinterklaasgedicht?

Van vorige jaren herinner ik me nog dat er mensen waren die het leuk vonden om een sintgedicht voor iemand anders te schrijven. Leest er ook dit jaar iemand mee die daar zin in heeft? Je zou mij er enorm mee helpen.
Ik heb een gedicht nodig voor mijn zus. Ze is alleenstaande moeder van een zoon, houdt van uitgaan met vriendinnen, is leerkracht op een basisschool (afgelopen jaar een nieuwe baan), is een heel lieve tante voor mijn kinderen en investeert veel in zichzelf en in de mensen om zich heen. Ze stelt hoge eisen aan zichzelf en is heel bewust bezig met de opvoeding van haar zoon (3 jaar). Ze krijgt een armbandje.

Tamar

Tamar

26-11-2018 om 11:56

misschien

moet je ons meer vertellen over de gekke dingen, want met dit soort informatie kan je niet veel en het kado is ook al normaal.

Bijvoorbeeld dat ze altijd haar sleutel kwijt is, of iets geks wat ze ooit meemaakte.

Ik

Ik

26-11-2018 om 13:56

Gekke dingen...

Oké, nog wat meer info over mijn zus: haar zoontje heeft haar meerdere keren buitengesloten als ze even naar buiten liep om bv de schuurdeur op slot te doen. Dan deed hij snel de knip op de deur, om m vervolgens niet meer open te krijgen. Dan moest ze snel de reservesleutel halen en 1x heeft ze zelfs een raampje kapot geslagen. Verder is ze iemand die vaak ongelukjes heeft, veel knoeit, struikelt en valt (al vindt ze zelf van niet). Ze heeft altijd haar auto vol liggen met spullen die ze niet vaak gebruikt (campingbedje, buggy, loopfiets, lege tassen etc) en ze krijgt van oude buurtjes wel eens jam die ze dan weer doorgeeft aan anderen. Is dit voldoende info?

Tamar

Tamar

26-11-2018 om 14:41

Lijkt me een leuke meid!

X is iemand waar je op kan bouwen,
Je zou haar alles toevertrouwen.
Alleen haar sleutel wordt vergeten,
Eenzaam in een hoekje gesmeten.
En dan is het wel weer schrikken,
Soms moet ze zelfs een ruitje tikken!
Zolang wij in het land zijn is er geen probleem:
Bel ons en wij komen meteen.
Piet dropt je dan door de schoorsteen in je huis,
Je hebt dan wel wat roetvegen, maar je bent wel thuis.
En voor de schrik geeft Sint je dit,
We hopen dat het lekker zit.

Sint en Piet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.