Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

liora

liora

27-09-2010 om 09:11

Sns bank daan daan daan

Ik vind de reclame van de SNS bank zo raar. Pa vergeet Daan in ballenbak, rijdt een fiets aan.... En dat wordt gebracht alsof dat gewoon dagelijkse kost is. Of begrijp ik het verkeerd?

Liora

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Inderdaad

Vooral dat aanrijden van die fiets vond ik wel shocking: die vent stapt geloof ik alleen even uit om de kras op z'n auto te bekijken. (Moet je nagaan hoe "goed" ik naar zo'n reclame kijk, NOT dus.) Als je het "realistisch" wil maken zouden ze de fietser een pistool tegen het hoofd van die man aan moeten laten zetten ofzo.... (Ik weet het, ik draaf door )

Gr. Poezie.

Polly Shearman

Polly Shearman

27-09-2010 om 09:24

Mannen

Volgens mij gaat het bij veel mannen zo, je knippert met je ogen en kind is weg, daan, daan, daan, enz Wij vrouwen knipperen niet met onze ogen, wij houden als een havik ons kind in de smiezen. Maar die fiets is ook wel schokkend, hij is niet op aan het letten, rijd een fiets aan ( of hij staat stil en er rijd een fiets tegen hem aan, want het is aan de achterkant van zijn auto) hij stapt uit, pint 50 euro en geeft die aan het slachtoffer.

CCbloom

CCbloom

27-09-2010 om 09:31

Geen leuke manier

van generaliseren, vind ik het... Geloof mij, mijn man is enorm zorgzaam en houdt meer de kids in de gaten dan ik. Daarbij is hij rij-instructeur en kan dus mopperen, corrigeren en goed om zich heen kijken tegelijkertijd. Als ik mopper, zet ik uit veiligheid de auto langs de kant (te meer omdat ik mijn rijkwaliteiten ken)
Toevallig zagen wij vanmorgen deze reclame ook en vonden het geen goede reclame..... totdat je bedenkt dat je je er aan ergert en blijft het dus hangen. Zo zelfs dat er nu op OOL over gepraat wordt.

Polly Shearman

Polly Shearman

27-09-2010 om 09:58

Ik weet hoe dat komt

Ik heb nl 4 mannen om me heen die alle 4 zijn van: huh wat? en dan is er al weer iets gebeurt, ook mijn schoonvader was zo...
Ik ben dus in de overtuiging dat "alle" mannen zo zijn..
Tot ik bij een onderzoeksburo zat met mijn heren, en daar me afvroeg "maar zijn zo niet alle mannen"?
De psygiather zei: nee mevrouw, niet alle mannen: Jou mannen!

Vandaar dat ik nogal eens generaliseer als het op mannen aan komt, omdat ik nogal foute voorbeelden hier thuis heb rondlopen.

Die boeken van: waarom vrouwen schoenen kopen en mannen nooit de weg vragen. Daar stonden ook van die testen in, en daarin scoor ik HYPER vrouwelijk, en manlief HYPERmannelijk. Maar ik moet dus gewoon wat meer mannen leren kennen, die niet maar aan 1 ding gelijk kunnen denken, die hun sokken wel IN de wasmand kunnen gooien, en die niet alle verzoeken, 3 weken van te voren in 2 voud aangeleverd willen hebben.

Groet, polly

Tops!

Ja, die jonglerende supervrouw vind ik ook zo irritant, en vooral zo onlogisch. "een gezellig etentje met vrienden, nog even sporten, de kinderen van school halen"
Dus of dat etentje is een lunch, of er klopt niks van de volgorde. En los van die volgorde: als ik al zou sporten zou dat 's avonds moeten en dan is het dus of etentje of sporten, maar niet beide. En dat geldt vast voor meer mensen.

Waar is het ook alweer voor, die reclame, voor een vitaminesupplement ofzo geloof ik he?

Groeten,

Temet

Maxime.M

Maxime.M

27-09-2010 om 10:52

Dit is het filmpje

Ik had hem trouwens nog niet gezien:


http://www.youtube.com/watch?v=Rtd2wwtjBik

Ben het wel eens met de rest, behoorlijk overdreven. Trouwens de meeste dingen zijn mij ook wel eens overkomen, alleen niet op één dag.

Polly Shearman

Polly Shearman

27-09-2010 om 11:14

Ja pelle!

Maar ik ken jou mannen wel, maar daar heb ik nog nooit langer dan een dagje mee in één huis gezeten, laat staan mee samen gewoont.
Geloof me, ik ontmoet genoeg mannen, maar dit zijn de enige met wie ik ooit samen in 1 huis heb gewoont en dat verandert de boel pas echt!

Logisch wel

zo'n link. Ik zoek zoiets alleen op als het me boeiend lijkt. Die Daanreclame heb ik toevallig vanochtend gezien. Héél rare reclame. Wat een zeer vermoeiende en overdreven hectiek allemaal.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.