Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Nasha 1st

Nasha 1st

07-02-2010 om 22:26

Songfestival....

wat een drama zeg....al die nummers lijken op elkaar, hoezo hun eigen draai er aan gegeven.....het wordt een sof wederom


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

10-02-2010 om 02:09

Niet in die positie

In die musicalwedstrijden als Jozef en Mary Poppins zit Willem Nijholt iedere keer in ´die positie´ en die maakt er een spannend moment van. Om eerlijk te zijn erger ik me aan dat soort ´spannende momenten´ maar je hebt in ieder geval het idéé dat hij zijn vak verstaat op dat moment. Bij Pierre Kartner dacht ik alleen maar ´Wat een aanfluiting, haal die oude man van het podium!´ Hij weet zogenaamd als de beste wat de formule van een winnend liedje is, maar als dit wint eet ik mijn laars op.

Rembrand

Rembrand

10-02-2010 om 09:37

Kaaskopje.

Ik zie het helemaal voor me : Vader Abraham die met meeslepende stem "possess" uitroept en daarbij Sieneke aanwijst als de geschikte kandidaat.............
M.

Carmen

Carmen

10-02-2010 om 14:11

Publiek

Ik heb het niet gezien, maar had het publiek niet kunnen kiezen tussen Sieneke en Loekz? Lijkt mij logischer. Of kijken hoeveel procent van het publiek voor deze twee had gestemd?

Carmen.

Tirza G.

Tirza G.

14-02-2010 om 11:56

Dat zeggen jullie nou he

Dat liedje van vorig jaar, Shine van de Toppers. Dat werd gisteravond door Gordon in het programma 24-uur-opgesloten-met-Wilfred-de-Jong door hem volkomen puur vertolkt, zo effe zittend aan de tafel. En dat is toch een mooi krachtig liedje, ik schrok er gewoon van. Hij zei dat hij het had geschreven met zijn gitaartje en dat het vervolgens doodgeproduceerd is. Goed, dat is dan makkelijk schuld afschuiven, maar ik had ineens een heel ander gevoel bij dat liedje.

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

14-02-2010 om 12:00

Mijn vader

Vroeger keek ik met moeder en zus altijd naar het songfestival. Ik ben zo oud, dat ik Abba nog heb zien winnen bij mijn glaasje sinas Mijn vader vond het een vre-se-lijk programma en ging tijdens het pauzenummer altijd enorm met de hond wandelen. Vreemd genoeg was hij dan altijd net precies bij de puntentelling weer terug, om daar om de drie-vier puntgevers te roepen: kíjk er toch gewoon niet naar! Het is één corrupte ho*erenbende!! (NL en Belgie gaven elkaar nooit punten, NL en Israel wel enzo). Wij vonden dat tóen vreselijk, nu is het een nostalgische jeugdherinnering en roep ik het bij iedere Xfactor-achtige wedstrijd Het is maar goed dat de man de opkomst van het oostblok en hun stemgedrag niet meer mee heeft hoeven te maken

Tirza

Kaaskopje

Kaaskopje

14-02-2010 om 13:25

Tirza

Mijn man vindt het Songfestival ook tenenkrommend, maar de puntentelling bleek wel leuk te zijn, maar inderdaad het Oostblok heeft ook dat de das omgedaan.

Ook gezien ja

Gordon, bij Wilfried de Jong. Als ze hoog geëindigd waren had hij het vast niet zo gezegd inderdaad. Maar het klopt dat je zo een heel andere indruk van het liedje kreeg. En het verhaal eromheen (dat hij het geschreven had voor zijn toenmalige vriend) was ook mooi.
Ik kreeg op sommige momenten een heel andere indruk van de hele Gordon trouwens.

Polly Shearman

Polly Shearman

17-02-2010 om 15:26

Bericht vanuit het zuiden

carnaval zit er op, en ik kan jullie zeggen dat shalalalie van sieneke een hele grote carnavalshit is geworden!!!

Polly ... *verbijsterde stilte*

Je méént het? Ik heb het schone lied maarrrrr liefst 1x gehoord!

Polly Shearman

Polly Shearman

17-02-2010 om 17:46

Genista

Ik stond 5 avonden in de kroeg en de derde avond brulde ik het gewoon mee hoor, heb het zeer regelmatig gehoord.
Ik vind het een vreselijk lied, maar als carnavalskraker is hij juist heeeel geschikt!!

Jesse_1

Jesse_1

17-02-2010 om 22:39

Polly

dus geen carnaval-shit, maar carnavals-hit?!

Carmen

Carmen

17-02-2010 om 23:00

Jesse

Even een opmerking van een nuchtere Hollander: Is dat niet precies hetzelfde?

Bij ons dus weinig hit

In het Brabantse dorp waar ik met carnaval altijd vertoef, heb ik hem in 2 hele dagen carnaval (dus afgezien van de kroegtijd 's avonds ook overdag in de optocht, bij kindermiddagen, prijsuitreikingen enz) één hele keren gehoord. Dat noem ik niet echt een hit

Shalalie

Nou,hier ook een vette hit.Ik ben maar 1 avond weggeweest,maar ik heb hem toen regelmatig meegezongen.Zelfs de jeugd stond met hun armen in de lucht.

Nasha 1st

Nasha 1st

19-02-2010 om 23:19

Nee....

hij staat op 1......*pakt nog een teiltje* \___/

Zelfs ik

... heb een middag gecarnavald (jaja... polly ik zie je ongelovig kijken! ) en het liedje maarrrr liefst helemaal NIET voorbij horen komen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.