Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Mrs. Robinson

Mrs. Robinson

12-09-2018 om 09:38

Spoedvraag voetbalwedstrijd in de Kuip

Zoon (15) wil naar een wedstrijd in de Kuip. Krijgt bij bestellen de vraag welke tribune. Mij zegt het allemaal niks (en ik vind het best spannend, hij gaat erheen met wat vrienden maar zonder volwassene). Welke tribune is het rustigst/veiligst?
Maastribune, Olympiatribune, Willem van Hanegemtribune?

Vervolgvraag: hij zelf is Feyenoordfan, zijn vrienden juist van Groningen. Allemaal rustige, niet provocerende jongens die daar zonder uiterlijk vertoon (dus geen sjaaltjes e.d.) zullen verschijnen. Kan me wel voorstellen dat zijn vrienden ff juichen bij een doelpunt van Groningen. Kan dat? Of moet ik ze instrueren zich volledig in te houden? Ik heb werkelijk geen idee hoe het er toegaat.

JJ

JJ

12-09-2018 om 14:01

welkom

https://sport.eventim.nl/ols/feyenoord/nl/thuiswedstrijden/channel/shop/areaplan/venue/event/4783

Gele zijde (Gerard Meijer tribune) is de fanatieke kant. Daar zou ik als Groningen supporter dan ook niet gaan zitten. Niet dat er iets fout gaat, maar je kunt bij juichen voor Groningen wel wat opmerkingen verwachten. Ik zie dat hij niet eens beschikbaar is.

Als Feyenoord 'gewoon' wint zal er weinig chagrijn zijn. Als Groningen wint zou ik niet te uitbundig blij gaan doen, maar tegen Groningen is weinig haat en nijd. 99% van de voetbalsupporters doen gewoon normaal tegen supporters van andere clubs, zeker tegen minderjarigen die zich niet uitdagend opstellen.

Blauwe zijde is vooral voor gezinnen. Daar staan ook de rolstoelen. Volgens mij kun je op O, P en OO en PP prima zitten zonder naar beneden gegooid te worden hoor.

Op Groen op HH en GG zit het uitpubliek.

Ik zou voor blauwe zijde gaan in hun geval.
Ik zit zelf op RR overigens, dus laat ze even zwaaien.

Ze kunnen best wel juichen zonder bang te hoeven zijn, maar ik verwacht niet dat ze dat hoeven hoor

2016-2017 Eredivisie 07-08-2016 FC Groningen-Feyenoord 0-5 (0-3)
2016-2017 Eredivisie 11-02-2017 Feyenoord-FC Groningen 2-0 (1-0)
2017-2018 Eredivisie 25-11-2017 FC Groningen-Feyenoord 0-2 (0-0)
2017-2018 Eredivisie 08-02-2018 Feyenoord-FC Groningen 3-0 (0-0)

Mrs. Robinson

Mrs. Robinson

12-09-2018 om 15:30

Ha, dank je wel! Dat is allemaal zeer geruststellende informatie

"Ze kunnen best wel juichen zonder bang te hoeven zijn, maar ik verwacht niet dat ze dat hoeven hoor "

lol!

Jan

Jan

12-09-2018 om 17:23

Toch even een andere mening

Niet juichen bij een goal voor de tegenstander. Het is een giga-bron van frustratie bij een groot deel van de voetbalsupporters.

Je hebt er maar 1 nodig om je hele tripje te verzieken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.