Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Morgana Fata

Morgana Fata

26-09-2009 om 10:27

Stomme reclame


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kpn

Ook erg vrouwonvriendelijk. De man die de tassen van zijn vrouw op internet zet. Ik begrijp er niks van, alsof alle vrouwen alleen maar tassen kopen?

Die van pokkie kwijt, vind ik erg leuk.

Maar het is toch raar, in deze tijd dat er toch best veel reclame`s vrouwonvriendelijk zijn?

Groeten Olijvje

Vic

Vic

28-09-2009 om 10:13

Spa

Ik krijg iedere keer weer de bibbers van die Spa-reclame met de spin die niet dood wil. Eigenlijk moeten ze vooraf even waarschuwen voordat die in beeld komt. Heel naar.

Mees

Mees

28-09-2009 om 10:18

Olijfje, vrouwonvriendelijk?

Vind je dat echt vrouwonvriendelijk? Ik denk dat je het moet zien met een grote knipoog. Alles wordt super uitvergroot. Wat niet wil zeggen dat alle vrouwen tasjes kopen, of alle vrouwen een klein autotje hebben en de man een grote (mocht willen dat we twee auto's hadden ha ha)
Het is net als mopjes over blondjes, of mopjes over belgen. Of je het grappig vind is natuurlijk een tweede.

Maar om iets duidelijk te maken in reclames wordt nou eenmaal graag overdreven. Wat betreft de mannen netzo. Zitten lui bierdrinkend op de bank. Bouwvakkers hebben een broek net onder de bilspleet. De cola man is natuurlijk een ongelofelijk gespierd stuk, enz enz.

groetjes Mees

Jitske de Graaff

Jitske de Graaff

28-09-2009 om 20:51

Vodafone

Met die hondenkoppen. Erg stom, ik snap er niks van. of ligt dat aan mij?

Vind het wel humor

Die van die tassen die op Marktplaats gezet zijn . Ik denk steeds: nou, die jongen heeft wat uit te leggen straks

Marktplaats

dat is nou een reclame waar van ik zeg:geweldig!

Puck2

Puck2

29-09-2009 om 09:53

Jitske

Als het aan jou ligt dan ligt het ook aan mij. Iemand hier in the house die de reclame van Vodafone met die hondenkoppen wel snapt?

isa

isa

29-09-2009 om 11:45

Werkspot.nl

van deze reclame krijg ik helemaal de kriebels, zn meisje wat leerd fietsen, wat mijn dochtertje ook pas kan..
komen al die vliegende schotels er aan gevlogen, mijn kinderen zaten ook met open ogen en monden te kijken, om zich vervolgens toch wel bang af te vragen of dat echt was..ieee zo eng

Ik hoor net iets heel mafs

Iets in de verte, over fun-da-men-te-le rech-ten van de ok-sel ???

Puck2

Puck2

29-09-2009 om 21:26

Volgens mij gezien genista

Ik heb deze reclame volgens mij net voorbij zien komen maar niet bewust gekeken. Volgens mij is hij van Sanex waar weer zo'n oksel gekust wordt door een vrouw. Urgh..

Uit de oude doos

Heel erg lang geleden werd er reclame gemaakt voor produkten ter bevordering van de frisheid van het "derde oksel".

Groet, Molly

Bibi72

Bibi72

30-09-2009 om 00:34

Oh, oh

Oh, oh, van Hornbach geloof ik. Ik vind 'm zó irritant!

Laminaat

Laminaat

30-09-2009 om 07:50

Beter bed

Het verbaast me dat deze nog niet genoemd is. Ik wil echt een baksteen door de tv gooien als ik hem zie/hoor. Retteketet naar Beter Bed.
Bah!
Laminaat

joos

joos

30-09-2009 om 16:08

Ja beemer

en dan is de website die bij die reclame hoort: hetbegintmettaal.nl Dat snapt iemand die niet goed nederlands kan lezen en schrijven ook niet helemaal denk ik.

Een leuke

Die nieuwe van Albert Heijn over die puzzelstukjes. "Hoe kom ik aan die mieterse puzzel?" En dat met zo'n Polygoonjournaalstem. Geweldig

Schaap

Het goedkope zwarte schaap en de mensen die uit het raam springen en in een berg kussens vallen. Maar even uitgelegd thuis dat dat niet kan in het echt.

antoinette

antoinette

05-10-2009 om 19:06

Oooo zijn dat honden....

ooooooooooo, zijn dat honden....vroeg me al af wat het voor moesten stellen..leken ook wel wat op knaagdieren of bedoelen jullie die niet? hoe dan ook vreselijk....

antoinette

antoinette

05-10-2009 om 19:10

Retteketet en andere ongein

ja als je dan al een slechte ervaring heb met een bedrijf ga je er helemaal niet retteketet naar toe..bleeeh vreselijk...

en dan al die mensen met leningen die hebben altijd een prachtig huis mooie woonkamer en weet ik wat niet maar wel eeeen heeeeeele oude auto of zo.. verhouding klopt niet...

en tegen wie praten die mensen in die wasmiddel reclame eigenlijk altijd? als er opeens iemand in mijn keuken zou staan en zich met mijn was ging bemoeien die gooide ik eruit.

Retteketet....

Toen we voor onze zoon van 4 een nieuw bed gingen kopen.

Hij vloog naar binnen keek om zich heen en vroeg "waar is die clown".

toen hij hoorde dat die er niet was vond hij het een hele stomme reklame....

(en stormde meteen weer naar buiten)

Morgana Fata

Morgana Fata

07-10-2009 om 23:51

Radio reclame

Deze gaat over het opnemen van goede doelen in je testament. Op zich niks mis mee hoor.
Een mevrouw praat tegen haar overleden partner(ofzo) en zegt: "Ik heb nog steeds goed contact met de goede doelen die ons tijdens je ziektebed zo goed gesteund hebben" (arrggg, je hebt geen contact met een goed doel, maar met de mensen van dat goede doel, lijkt me) "Daarom heb ik een goed doel in mijn testament opgenomen, ik weet dat jij dat ook gedaan zou hebben." Nogmaals arrgg, de persoon is al overleden, dus die heeft het gedaan, of niet. "Gedaan zou hebben" irriteerd me echt mateloos.

Morgana (soms wat sneller geirriteerd dan andere keren)

Morgana

Een gedeelde ergernis. Die zin zou wat mij betreft strafbaar gesteld mogen worden: "Hij/zij zou gewild hebben." De gnoeten, protesteren kan hij/zij toch niet meer.

Jitske de Graaff

Jitske de Graaff

09-10-2009 om 08:19

Snookerbal

Weet niet of deze al is langs gekomen: die met die snookerbal in het decollete. Ik zou niet meer blijven lachen, volgens mij komt dat echt hard aan.
Duidelijk weer een reclame die door mannen is bedacht.

Ook irritant

Die van die cider, met die kerel die na een slok ergerlijk lang "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah" doet. Verschrikkelijk!

Groet,
Tessie

Tessie, cider

Nee, doe me dan maar die ciderreclame van Jillz, die reclamemakers hebben tenminste begrepen waar we liever naar kijken...

Kaaskopje

Kaaskopje

09-10-2009 om 23:29

Tessie

Helemaal eens, wat een irritánte reclame met die twee kerels.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.