Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

stoppen met sport

hoi 
Mijn dochter heeft vanaf 4 tot 12 geturnd, ze deed dit meerdere keren per week en ze had er veel plezier in tot ongeveer haar 11e, ze had nooit meer zin maar als ze er was vond ze het wel weer leuk, uiteindelijk is ze er vanaf gegaan en is ze een andere sport gaan doen. Nu zit ze sinds 2 maanden weer op turnen, geen selectie meer maar gewoon 2 uurtjes in de week even lekker sporten. (naast de andere sport) 
Ze vond het de eerste paar x leuk maar nu heeft ze weer precies hetzelfde gevoel als vorig jaar, ze heeft er geen meer zin in, vind het niet zo leuk, ze vind het ook geen leuke groep en ze heeft er gewoon geen plezier in + het is op vrijdag avond wat ze niet ideaal vind. 
Nu wilt ze er eigenlijk af maar ze durft het niet aan te geven aangezien ze bang is dat de trainers het raar vinden en omdat het allemaal niet zo lekker meer loopt met het bestuur van de vereniging (geld schoonmaak etc) 
wat kunnen wij het beste doen? 

dan

dan

22-10-2021 om 22:07

Kan het dan tussendoor stop gezet worden of loopt het abonnement het hele jaar door? Wat de trainers ervan vinden, dat zou me niet zoveel boeien maar ik vind het wel wat vreemd dat ze ook wil stoppen mede omdat de vrijdagavond niet zo handig uitkomt, zoiets is toch wel bekend voordat het seizoen begint? 

yom

yom

23-10-2021 om 03:21

heb dit ook meegemaakt en ik kon abbonement niet zomaar stop zetten 

Voor een trainer of bestuur moet je een sport niet gaan of blijven doen, dat is echt een non-reden. Overigens vind ik het tijdstip-argument ook niet sterk, aangezien je dat vooraf weet en dat dus ook toen al had kunnen bedenken. Voor hoe lang heb je betaald? Ze kan dan stoppen op het moment dat er een nieuwe betaling gedaan moet worden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.