Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Sancy

Sancy

11-03-2011 om 19:52

T-shirts met teksten: kan dat nog op mijn leeftijd?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Rode gympen

en lang haar.

Op dit moment heb ik halflang haar in laagjes geknipt en rode gympen. Oeps.

Wat betreft t shirts met opdrukken, het ligt er erg aan wat voor een type je bent. Ooit had een bekende een heel strak felgekleurd shirtje aan met grote glitterletters het merk op de voluptueuze boezem. Daaronder droeg ze een prachtige kniebroek met ecco gezondheidssandalen. Dan denk ik, "doe maar niet".

Onze zoon heeft iemand in zijn omgeving een welverdiend kadootje gegeven, een shirt met de tekst "Coolnes It's a curse.

De gelukkige man is 40 en het is niet raar als hij het aanheeft. Sterker nog, het staat erg leuk. Zou mijn man het aantrekken dan zou het absoluut misstaan. Niet omdat manlief niet cool is maar omdat het qua uiterlijk een heel andere man is.

Basebal jacks

Die zijn zo leuk. Jammer dat ik 39 ben.

Valkyre

Valkyre

19-03-2011 om 11:19

Lang haar

Nou, ik zie liever lang haar dan zo'n korte coupe (roodgeverfd, met zo'n gezonnebankt lijf eronder). Maar ja, ook dat moet ieder lekker zelf weten. Het wordt pas vervelend (en een beetje zielig) als mensen helemaal geen aandacht meer aan zichzelf besteden. Dan denk ik (naar de reclame) "but you're worth it!"

Overigens ben ik 37 en heb ik... Een bob! Zo'n schuine (achter kort, voor kinlengte), en ook nog eens roodgeverfd. Hmmm. M'n lange haar was handiger - nu moet ik 't altijd in model fohnen! Wat een gedoe zeg...

Ben ik, heb haar tot over mijn schouderbladen en net een t-shirt gekocht met tekst op mijn borst :" nur anschauen, nicht anfassen". (alleen kijken, niet aanraken) Of ik die buitenshuis zal dragen is nog maar de vraag, al zou mijn vriend het graag willen. Mijn moeder merkte laatst met kritische blik op "je ziet er niet uit als een 44-jarige moeder met die kleren". Waarop mijn 13-jarige dochter zei "Nee oma, gelukkig niet, hou op zeg".

Enne, over lang haar, ik heb een enorme krullenbos, maar totaal ongestructureerd, warrig en pluizig. Betekent of heel lang föhnen, of een lamme arm van het stijlstrijken. But it's worth it

Fiorucci

Fiorucci

20-03-2011 om 08:13

Haha fely

Mijn moeder merkte laatst met kritische blik op "je ziet er niet uit als een 44-jarige moeder met die kleren". Waarop mijn 13-jarige dochter zei "Nee oma, gelukkig niet, hou op zeg".
Dat zou mijn moeder kunnen zijn, en trouwens ook mijn zus..die zes jaar jonger is dan ik, maar iedereen denkt dat we tweelingen zijn, ik weet niet of dat nu wel zo'n compliment is voor haar..

Fio

Méén je dat nou? Schelen jullie heus zes jaar? ... oh... (dit was echt ernstige verbazing)

Fiorucci

Fiorucci

21-03-2011 om 11:56

Genista

Ehm...ja,echt waar, laat haar het maar niet horen..

Fio

Laat ik diplomatiek stellen dat het vooral iets over jouw jeugdige uitstraling zegt

Fiorucci

Fiorucci

21-03-2011 om 13:48

Genista

Dankudanku, ik fleur hiervan op..

Sancy

Nieuw shirt: 41 and I can still wear this!

Hier eentje

Ik heb een shirt dat ik vaak droeg toen ik nog lesgaf op het HBO, met een jasje eroverheen. Er staat op: You really don't impress me.
Deed het altijd wel leuk

angelina ballerina

angelina ballerina

28-03-2011 om 20:57

Hema

wat vinden jullie van de damesshirts van janneke met Janneke Rules erop, bij de hema? Ik vond ze wel erg leuk en ga er misschien wel 1 kopen, en voor dochter dezelfde natuurlijk.

Fiorucci

Fiorucci

29-03-2011 om 08:52

Angelina

Oh dat vind ik wel grappig, maar hey, trek je niks van anderen aan, er zijn altijd mensen die het belachelijk vinden,maar dat maakt toch niet uit?

De jip en jannekeshirts (ot)

Even ot, maar na deze voorzet wil ik toch even mijn gal spuwen. Ik vind die Jip en Janneke-shirts bij de Hema dus echt een afknapper. Die peuters zijn zo Nederlands dat in de verhaaltjes parachute geschreven wordt als parasjuut, en dan hangen ze bij de Hema (ongeveer mijn favoriete winkel) ineens met Engelse kreten. Het slaat imho werkelijk als een tang op een varken.

Je zou toch denken dat het werk van Annie MG genoeg stof heeft opgeleverd voor mooie citaten. Maar nee hoor, het moet weer in het Engels. Grmpsclfxw!

Groeten,

Temet

Mijn mening

Ik vind het eerlijk gezecht niet echt een turn on. Maargoed dat ligt ook wel aan hoe het shirt eruit ziet en de vrouw. Ik hou meer van chiquere kleding. Al zijn het wel leuke teksten.

Valkyre

Valkyre

30-03-2011 om 12:51

Toch leuk

.. de mening van een man!
(null)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.