Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

liora

liora

11-12-2009 om 09:20

Tijd voor een meeting

Zeg allemaal,

Wordt het niet weer eens tijd voor een meeting? We zijn toch zo gezellig aan het kletsen over wie wie is en zo, ik heb wel weer zin om iedereen te zien. Ik kan het alleen niet organiseren want heb het even te druk met zoon en zoon.

Liora


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

31-01-2010 om 17:46

Trouwens, die vera!

dat lijkt trouwens een hele lief zachtaardige dame, maar in feite is het dus gewoon een relnicht.
gniffel gniffel

oh en er is een man in amersfoort die nu weet dan biene hele kleine tepels heeft, whahahahah

Jujube

Jujube

31-01-2010 om 17:57

Puckdochter

Graag gedaan meis! Veel plezier ervan. En de groeten van mijn dochters.
Groet,
Jujube

Jakiro

Jakiro

31-01-2010 om 17:59

Polly

En cup H....
Jakiro

Jujube

Jujube

31-01-2010 om 18:00

Puck

Ach, mijn dochters kiezen al jaren zelf hun kleding uit, dus het is hun smaak die jouw dochter ook waardeert
En graag gedaan natuurlijk.
Groet,
Jujube

Jakiro

Jakiro

31-01-2010 om 18:42

Spokenrestaurant

Mama ? Was het eng ?
Wat was er eng ventje ?
Nou, dat spokenrestaurant ?
Welk spokenrestaurant ?
Nou, waar je morgen was ?

Mmm, nu weet ik zeker dat ik man/vriend/partnerlief mijn OO-nick niet doorgeef !! Want dat ik met 30 spoken op stap was, heeft mijn zoontje vast en zeker niet zelf verzonnen !!!
Jakiro

Rembrand

Rembrand

31-01-2010 om 19:26

Praten over borsten........

Hoe komt dat toch dat overal waar ik kom er gelijk over borsten en borstvoeding gepraat wordt ?
En ik begin er echt niet uit mezelf over ( als jullie dat soms denken ) haha.
Blijkbaar roep ik toch dergelijk ontboezemingen op
Ik heb overigens op dit moment een stem als een schorre kraai. ( hij slaat zelfs "achterover" net als de stem van mijn puberzonen ).
M.

Polly Shearman

Polly Shearman

31-01-2010 om 19:32

Ligt niet aan jou rembrand

dat lag aan het gezelschap, want zelfs IK heb de hele avond over borsten ( tandenborsten) en borstvoeding gepraat.

Het leek wel een bijeenkomst van de ALV ( de anonieme lang voedsters)

Ik heb hier thuis gelijk maar besloten te gaan relacteren, want zoals ik gisteren heb geleerd : relacteren kan je leren.

mijn zoon van bijna 11 was er ook erg blij mee.

Jakiro!

Bij jou in de tuin meeten, dáár teken ik voor! Lekker dichtbij, mooi weer meteen erbij bestellen

Zo te horen was het kei leuk en ayanna

Zo te lezen was het een geslaagde middag/avond. Volgende keer wil ik er bij zijn. Maar dames geen zaterdag dan PLEASE ? Ik moet dan werken.
Ayanna, woon idd langs de Maas, bij welke plaats (ongeveer) woon jij ? Neem dan ook aan Noord Limburg.
Gr, Rymcke

Emmawee

Emmawee

31-01-2010 om 20:42

Mensen!

Ik ga er helemaal van blozen... wat een complimenten... en ik heb helemaal geen tijd nu om te schrijven en leuk te reageren, want het is half negen geweest en ik moet echt heel nodig slapen. Maar ik heb het geweldig gezellig gevonden gisteren.
Ik wilde alleen nog even Petr@ en Amk bedanken voor de organisatie en Asa en Amk voor de terugreis en Amk voor je veilige rijstijl en namens Stoffer (en op termijn misschien ook Blik) bedank ik IJvogeltje voor de kleren, vooral het sport-t-shirt valt enorm in de smaak. En daar ga ik het voor nu bij laten.
Tot later! Maw.

Mijn duit

mijn duit in het zakje (nee, niet in de buffer), wat was het gezellig! Nou had ik alleen nog een cd voor iemands dochter van de kleine zeemeermin, maar ik weet niet meer voor wie! Mail me op [email protected], dan kan ik je die CD nog wel toesturen!

Ik heb loopbaangesprekken gevoerd met Tihama, Xandra en Minet, Toosje-gesprekken met .... Toosje? Borst en tepel en uitgaan tot 5 uur 'sochtends-gesprekken met Polly, rembrandt, morgana, biene, etc.

heerlijk gekletst en gelachen, ik kan niet anders zeggen.
De agenda, daar heb ik mee in handen gestaan in de winkel, maar kon ik niet kopen, en hem dan in handen krijgen? Ik is blij! Dank, Justine!

Officieel weet ik nu dus ook wie Toosje is en ik zal jullie zeggen: duhuh, boeiuh! haha, het zal me worst zijn, eigenlijk.

Dank jullie allemaal voor een leuke avond en ik ben ook zeker voor een meeting met wat lekkerder weer! De terugweg duurde lang en ging voorzichtig...

groetjes,
Jons

Emmawee

Emmawee

31-01-2010 om 20:46

Oh margje...

Mijn belangrijkste vraag ben ik nog vergeten... ben je daarna erg aangekomen? (Begrijp me niet verkeerd, ik vond je absoluut niet dik of stevig ofzo... pfff.... voor je het weet... ik heb daar ook helemaal geen kijk op bij anderen, echt niet! Maar nou ja... Stoffer is 3,5 en ik probeer me een beetje voor te bereiden ).
Groeten, Maw.

Emmawee

Emmawee

31-01-2010 om 20:46

Stoffer = blik

Blik is 3,5 dus. Ik moet écht naar bed.

Eh lynna?

ik kan hem idd niet vinden - in je auto laten liggen zeker woehaha

Tihama

Tihama

31-01-2010 om 20:53

de verjaarsvisite is hier de deur uit dus ik kan ff bijlezen.

Eens kijken of ik nog kan herinneren met wie ik allemaal gesproken heb.

Ik had met koeienletters mijn nick geschreven, maar dat weerhield Cobi er niet van om direct weer in mijn borsten te duiken. Volgens mij vindt ze het gewoon lekker. Toen een hele tijd aan het statafeltje gestaan met Margje, Cobi, Biene, Izar en Jakiro. Tot mijn stomme verbazing kende ik Biene nog onder haar oude nick. Nouja, nick? In elk geval de naam van 12 jaar geleden. En Jakiro ook. En Izar. Totale verbijstering, want ik dacht dat die al heel lang geleden definitief verdwenen waren. Sini had een nieuwe haarkleur, want dat moest van haar kleurconsulent. Ik begrijp dat natuurlijk volkomen. Mickey was gelukkig nog even donker.

Toen het buffet begon (goed geregeld, Petr@ en AMK), greep Minet me beet en fluisterde in mijn oor "Toosje is er!!!" Nou, dat was natuurlijk het nieuws van de avond. Het bood mij direct inspiratie om mijn statafeltje kennis te laten maken met mijn erotische dromen. Nee, niet over mijn baas. Dat was iemand anders, maar die verraad ik niet. Hoewel mij geweldige bedragen geboden zijn door Polly als ik dat wel zou doen. Nu ís mijn nieuwe keuken wel wat duurder uitgevallen, dus....

Tegen de tijd dat het dessert kwam met bergen ijs en slagroom, gingen Sini en ik gewichtsproblemen uitwisselen. Waarbij Cobi enorm hielp door de NRC op het statafeltje te leggen waarin de nieuwste lentecollectie corrigerend ondergoed getoond werd. Ik heb dus genoten van het ijs.

Vervolgens zijn RodeBeuk en ik gezellig aan het werk gegaan. OO is uiteindelijk toch een soort Linkedin. Jons zoekt een baan, dus ik keek of er genetwerkt kon worden. Toen vroeg ik wat Rembrand voor werk deed, netwerken, he. Ze wilde me gaan uitleggen wat een lactatiekundige was. Dus ik riep al even verbijsterd uit: "Ben jij X van X?'. Euh, ja?
Waarop ik zei: "Jeeeeee, duvel op. Als jij wist wie IK ben, dan zou je mij niet gaan uitleggen wat een lactatiekundige doet". Dus zij hoorde mijn naam en brulde al even hard:'" Dat meeeeeeen je niet".
Asa zat tussen ons in en die mag ongetwijfeld morgen naar de huisarts met oorklachten

Verder ook nog gepraat met Geerke, en Genista en Lynna (die ik ook nog ken uit de Oudheid van het forum en de daarvan afgesplitste mailinglijsten) en dan May, en Damajo. Toen ik mijn tafelgezelschap zat te vertellen van mijn semi-erotische avonturen met een buurman veerde Damajo op want die dacht even dat Nagtegaaltje aan het woord was

Vijf tellen gepraat met Lis@ en Genista, maar ja, die zie ik ook wel weer op de chat. Alleen gezwaaid naar Yta en Jujube, want de tijd op zo'n avond is écht gewoon te weinig.
Hoe mooi Morgana was/is, wist ik al, maar die ga ik over niet al te lang weer zien.
Met AMK heb ik geen woord gewisseld, maar ik vond haar er goed uitzien. Echt stralend. Ik weet niet wat je gedaan hebt, AMK, maar het staat je goed.

Ook nog even gepraat met Emmawee, weet ik. Te kort. Allemaal te kort. Met Guinevere heb ik de afgelopen week tijden op de chat gehangen, maar IRL amper gesproken.

Als ik nu kijk naar de lijst, dan zie ik wie ik allemaal niet gesproken heb.

Uiteindelijk heb ik het licht uitgedaan en hebben May en Damajo mij naar de parkeergarage begeleid.

Ik had in elk geval een erg leuke meeting. Zoals gebruikelijk was ik natuurlijk weer veel te timide, bedeesd, volgzaam, verlegen en bescheiden. Ik moet toch écht nog eens die assertiviteitscursus volgen.

En volgende keer graag in een beter jaargetijde. Al was het maar dat ik dan niet in de knel kom met de verjaardag van mijn dochter.

Tihama

Nasha 1st

Nasha 1st

31-01-2010 om 20:58

Het klinkt heel gezellig dames....

misschien volgende keer....Want ik begin het gevoel te krijgen dat achter heel wat nicks heel veel oude bekenden schuil gaan, maar dat die oude bekenden dat bij mij ook gaan hebben hahahahaha

Jakiro

Jakiro

31-01-2010 om 21:12

Nasha

Echt waar, de helft schreef al in het hyrogliefenforum....
Erg veel "echt waar ??????" ervaringen, gehad. Inderdaad ook bij Tihama !
Jakiro

Tihama

Tihama

31-01-2010 om 21:17

Roos vicee

"Net als Tihama, die heb ik al helemaal niet gesproken! Heeft wel even heel dicht bij mij gezeten maar een gesprek aanknopen... hmm nee zo vrij ben ik dus niet irl. Zeker niet als je al met een ander zit te kletsen. Misschien een volgende keer?
"

Ja, natuurlijk spreken we elkaar een volgende keer. Maar voel je de volgende keer gewoon vrij. Als je alleen maar een gesprek met mij aanknoopt als ik even stil ben.....dan lukt dat echt nooit

Tihama

Nasha 1st

Nasha 1st

31-01-2010 om 21:26

Ik kom hier

ook al weer een behoorlijke tijd, dus ws ook nog deel uit de hieroglyfen tijd....vandaar

Asa Torell

Asa Torell

31-01-2010 om 21:46

Hierogliefen

Waren jullie dan allemaal nooit eerder op een meeting? Ik kom pas 3 jaar op OO maar dit was al mijn tweede meeting en ik had vooral het gevoel tussen vertrouwde oude bekenden te zitten! Grappig, het voelde bijna alsof we elkaar wekelijks zo tegenkomen. Heel anders dan de vorige keer toen het vooral vreemd en spannend was.
Overigens geen zorgen Tihama, hier een tweejarige in huis die het graag laat weten als ze het ergens niet mee eens is. Dus mijn oren zijn wel wat gewend .

amk

amk

31-01-2010 om 21:48

Tihama: het geheim

kleur.
nooit een rode bril bij een blauwe outfit, en rode laarzen met een stevige hak natuurlijk.

Jakiro

Jakiro

31-01-2010 om 22:05

Haha

Toosje in het turquoise ???
Haha.
En wie was nu weer Mieke V. ?
Ik ben toch wel op dezelfde meeting geweest ?
Jakiro
Die nu bezig is met een excel lijstje

Rembrand

Rembrand

01-02-2010 om 00:06

Cobi de reldel!

Je meent het echt niet dat Mieke V er was.
Wat kan jij liegen zeg.
M.

Rembrand

Rembrand

01-02-2010 om 00:08

Tihama.

Ik ben er nu nog van aan het bekomen dat jij diegene was die ik al zo lang miste op het forum !
Er is echt nooit een kwartje gevallen bij de nick Tihama !!
Ik baalde dat ik er pas achter kwam toen Tonny en Sanneke* al bijna met de jassen aan stonden.
Volgende keer wil ik je beslist langer spreken hoor.
M.

Ijsklontjes

Ja, dat is een moeilijk iets hoor, die ijsklontjes die je niet wilt. Ze serveren Sini zonder problemen een glas kokend water met hele rare stengeltjes erin, maar een cola light zonder ijs...

Ontzettend gelachen toen bleek dat Rembrand en Tihama ongeveer tegelijk de Aha-Erlebnis van hun (forum)leven hadden!

En inderdaad, veel te veel mensen niet/te kort gesproken. Maar ja, dat hou je toch volgens mij.

Oja, Tihama, ik hoop niet dat ik je teleurstel, maar mijn haarkleur komt inmiddels ook al enkele jaren uit een groen doosje

Polly Shearman

Polly Shearman

01-02-2010 om 08:36

Ik heb gewoon 11 uur

aan een stuk geslapen!!!!
om 20.00 gestopt met chatten, en als een blok in slaap gevallen ( had pyjama al aan) en vanmorgen werd ik wakker van mijn wekker om 7 uur.
Nu zit ik nog steeds te gapen...
vreselijk vermoeiend zo'n meeting!
en maar dromen ondertussen..!

Tihama

Tihama

01-02-2010 om 08:57

Ach

ze liegt altijd. Ik heb helemaal geen turquoise Toosje gezien.....

Mieke V was er trouwens wél in gedachten. Want toen we eenmaal ontdekten dat ons statafeltje vooral bestond uit forummers van meer dan 10 jaar geleden, toen hebben we wel diverse mensen de revu laten passeren.

En Mickey: denk jij dan dat MIJN haarkleur wel natuurlijk is

Tihama

Rembrand

Rembrand

01-02-2010 om 09:01

Tihama.

Had ik dat maar eerder geweten, dan was ik ook nog even bij het tafeltje komen staan. Mijn eerste zieleroerselen schreef ik volgens mij begin '99 op OO toen onze jongste een maand of drie was.
Enne, mijn haarkleur is wel van mezelf !
M.

Cobi

Zitten we een beetje een opvouwkleedhok te regelen, en laat jij al je baljurken in de trein liggen!!

Morgana Fata

Morgana Fata

01-02-2010 om 10:20

Het was weer gezellig!

Dank dank, voor alle prachtige complimenten. En Yta, bedankt voor de flirtles, volgens mij keek Purk al vertwijfeld, toen ik het later op de avond nog een keer op haar oefende .
Mijn grootste verbazing tijdens een meeting is dat mensen er zo anders uit zien dan in mijn hoofd. Margje is helemaal niet klein en blond, Yta ziet er helemaal niet Japans uit, enz enz. Ben wel blij dat elke keer weer blijkt dat het allemaal hele normale mensen zijn.
Rodebeuk heeft me helemaal verbaasd doen staan met haar hoofdrekenen. Daar werd zelfs ik even stil van. Rembrandt heb ik kunnen bedanken voor het verhogen van mijn kennis over borstvoeding. En inderdaad, ik weet niet meer met wie, maar we zeiden tegen elkaar, arme Rembrandt, die moet echt altijd over borstvoeding praten . Verder met heel veel mensen gesproken, en heel veel mensen ook niet gesproken, zo'n avond is te kort om met iedereen te praten, helaas. Al met al was het bere gezellig. Petra en AMK (wat een leuke jurk had je aan!), jullie nog bedankt voor de goede organisatie. Echt super!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.