Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

liora

liora

11-12-2009 om 09:20

Tijd voor een meeting

Zeg allemaal,

Wordt het niet weer eens tijd voor een meeting? We zijn toch zo gezellig aan het kletsen over wie wie is en zo, ik heb wel weer zin om iedereen te zien. Ik kan het alleen niet organiseren want heb het even te druk met zoon en zoon.

Liora


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

@geerke

Heej muziekmaatje!
Ik begin alvast hard te duimen dat je kunt komen, ik wil je graag eens IRL ontmoeten! Kunnen we het mooi even over muziek hebben, dan weten we in ieder geval dat we het eens zijn hahaha
Groetjes Sanneke*

Goed plan sanneke

Ik zal eens kijken of ik die vrienden van de wintersport kan afhouden hahahahaha - er zit een goede kans in hoor, want ze willen liever een week in maart geloof ik, dus dat loop ik nou te stimuleren met "dan heb je mooier weer" en zo haha.

Lynna

Lynna

28-12-2009 om 07:11

Geerke!

Ha die Geerke, zorg maar dat die vrienden pas in maart op wintersport gaan

Rij je met me mee?

Lynna

Zat ik ook al aan te denken - als ik ga, lijkt dat me leuk!

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

29-12-2009 om 23:27

Ben ik nou...

... de eerste afmelding?

Helaas... ik vind het heel jammer, maar ik kan toch niet bij de meeting zijn. Mijn lief heeft heel romantisch een weekendje weg geregeld en als we niet dat weekend weg kunnen, dan werd het april geloof ik. Dus ik bevind me niet bij de meeting, de 30e januari, maar ik weet ook niet precies nog waar wél .

Ik wens jullie allemaal heel veel plezier!

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

29-12-2009 om 23:28

Oh en sascha2...

Sorry, maar we kunnen dus ook niet carpoolen... Jammer!!!

Sascha2

Sascha2

29-12-2009 om 23:51

Neeee he hasse

Wat maak je me nou? De meeting èn onze carpool-date afzeggen??? Je weet toch dat weekendjes weg in april véél leuker, romantischer en gezelliger zijn dan eind januari?
Jammer dat je er niet bij bent, ik had je graag weer gesproken. Maar vooruit, eerlijk is eerlijk, een surprise-weekendje weg met je lief is eigenlijk wel een goed excuus... veel plezier!

amk en Petr@

amk en Petr@

31-12-2009 om 13:23

Aanmelden: laatste dag!! (nou zo'n beetje dan)

Wie zich nog wil aanmelden graag zo snel mogelijk doen.

AMK en Petr@

AMK en Petr@

01-01-2010 om 15:05

Lijstje 01-01-2010

Eerst de beste wensen voor een liefdevol en gezond 2010!
Op het lijstje:

AMK
Asa Torell
Ayanna
Berber (ovb)
Biene M
Damajo
EmmaWee
Esmee PF
Fladderbeestje
Geerke (misschien)
Genista
Guinevere
Izar
Jakiro
Jet Burg
Jons
Jujube
Kastanjet
Liora
Lis@
Lynna
Margje van Dijk (ovb)
Massi Nissa
May
Marjoleine
Mickey
Minet
Morgana Fata (ovb)
Petr@
Polly
Puck2
Purk
Rembrand
Rieke
Rode Beuk (ovb)
Roos Vicee (ovb)
Sinilind
Sacha2
Sanneke*
Tonny
Tihama (ovb)
Vera
IJsvogeltje
Yta Chalne (misschien)

Max. is toch 50?

kunnen er niet nog wat late aanmelders bij? Ik weet dat de vorige keer er mensen teleurgesteld waren die er niet bij konden zijn.

Het lijstje ziet er trouwens gezellig uit...ik heb er erg veel zin in!

groetjes van Purk

Rieke

Rieke

01-01-2010 om 19:24

Waar blijven de drenthen?

Komen jullie ook ??
Ik wil graag samenrijden, net zo gezellig. Silone, Ingridt, Marith......nog meer?

Puck2

Puck2

01-01-2010 om 19:28

Vind ik ook purk

Ik verheug me er ook op. En ik vind het ook een gezellig lijstje. Een aantal ken ik nog van de meeting van 2 jaar terug en er staan er ook een aantal op waar ik nu wel eens IRL kennis mee wil maken.

AMK en Petr@

AMK en Petr@

01-01-2010 om 20:18

Aanmelden

is inderdaad nog mogelijk!

Baaaaaal

wat baal ik zeg dat ik moet werken.... weer geen meeting voor mij dus...

tonny

tonny

03-01-2010 om 15:38

Joh inkie

is er geen lieve collega die wil ruilen?

Ja inkie!

Ruilen!! Of ben je thuis aan het werk? dan houdt het op natuurlijk...
Wel jammer hoor, de enige 2 die ik "in het echt" ken van het forum kunnen niet!

Sascha2

Sascha2

03-01-2010 om 22:51

Maar esmee

Reden te meer om te komen, dan kun je de anderen ook in het echt leren kennen . Kunnen we ervaringen uitwisselen over het hebben van vier kinderen en de bijbehorende drukte

Helaas

helaas er valt nisk te ruilen, het is een logeerweekeind normaal kan ik die wel verzetten maar de papa en mama van dit kind hebben iets geregeld waardoor het niet verschoven kan worden...
volgende keer beter....

tonny

tonny

04-01-2010 om 13:17

Waar is manda?? en sini?

Vorig jaar zou Manda eerst komen, later lukte het toch weer niet...

Sascha

Is natuurlijk ook zo, en ik heb me ook aangemeld hoor! Maar een beetje eng vind ik het ook wel, al die "vreemde" mensen...

Ayanna

Ayanna

04-01-2010 om 15:40

Niet eng

Maar wel spannend! Esmee, klamp je maar aan mij vast want ik ken ook helemaal niemand. En dan is het ook nog eens de allereerste keer voor mij, dat ik naar een meeting ga....
Rare vraag misschien maar spreek je elkaar de hele avond aan met zijn of haar nicknaam of gewoon bij de voornaam? Zijn er ook naamkaartjes????

Hier spreekt een ervaring meeter geruststellend tot ayanna en es

We bijten niet, we zijn niet eng, we spreken elkaar gewoon met nick aan en bij de afgelopen meetings hadden we allemaal een vorm van naamkaartje cq -sticker op. Weet je, we blijken gewoon mensen te zijn ) En als er mensen elkaar uitgebreid omhelzen, dan kenden die elkaar al
Echt, je zult ervan staan te kijken hoe snel het voelt alsof je elkaar al veel vaker ontmoet hebt. En in feite is dat ook zo... hier heb je elkaar immers al zo vaak gesproken.

Jet Burg

Jet Burg

04-01-2010 om 16:32

Afzeggen

Ik moet afzeggen, heb AMK en Petr@ al gemaild.
Ik wens iedereen veel plezier!!!

Jet Burg

Jet Burg

04-01-2010 om 20:18

Vind het ook jammer kastanjet

Vond het vorig jaar ook heel gezellig!
Volgende keer beter maar

Ja maar kastanjet

Jou ontmoet ik al van te voren, is minder eng dan zo'n zaal vol met mensen
Ach, het zal wel goedkomen, maar een beetje zenuwen zijn er wel. Maar ik heb er zin in!
Mijn man vind het overigens maar raar, dat je met mensen gaat eten en kletsen die je helemaal niet kent. Heb geprobeerd hem uit te leggen dat je toch een soort band krijgt door het forum, maar dat snapt hij niet helemaal geloof ik. Hij vind het wel leuk voor mij hoor, maar voor hem zou het niet hoeven. Mooi, blijf lekker thuis bij de kinderen, ik vermaak me wel

ijsvogeltje

ijsvogeltje

04-01-2010 om 21:13

Ik ken ook nog helemaal niemand

Ik ken ook nog helemaal niemand, het is de eerste keer dat ik naar een meeting kom... best spannend hoor! Hoop maar dat iedereen een beetje aardig is, ha ha.

Roos Vicee

Roos Vicee

04-01-2010 om 21:48

Ohow ijsvogeltje

Kom jij ook!? Wat leuk! Maar ook wat eng! want ik durf jou bijna niet onder ogen te komen... Baal nog steeds van die blunder. Ik hoop dat je ondertussen nog een paar andere voor hem hebt weten te vinden.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

04-01-2010 om 22:08

Ha ha roos vicee

Ik moest even héél goed nadenken welke blunder je bedoelde... maar zo ernstig was dat toch niet? Voel je niet schuldig hoor, had mij ook zo kunnen overkomen! En ja, via Marktplaats hebben we uiteindelijk een mooi paar schaatsen kunnen vinden, waar zoonlief vorige week een paar keer heerlijk op heeft geschaatst.
Leuk om je tijdens de meeting te zien!

margje van dijk

margje van dijk

04-01-2010 om 22:22

Geen garanties

Ik ben al een keer op een meeting geweest (niet de laatste) , en dat viel ontzettend mee, maar toch ben ik nu alwéér zenuwachtig.

Dus dames voor-het-eerst-gaanden, het maakt niks uit, of je nou al eerder geweest was of niet, we vinden het allemaal spannend

Ik mis Tinus trouwens wel. Tinus, een meeting is toch geen meeting zonder jou?

En ik ben ineens helemaal in de war over Kastanjet en Bastet. Wie van die twee ken ik nou beter? Bastet toch zeker? Waarom komt Kastanjet me dan ineens zo bekend voor? Of is dat alleen maar omdat het rijmt? Of zijn dat toch eigenlijk stiekum dezelfden?

En wat moet ik nu weer aan?

Etcetera.

Vorige keer reed ik trouwens met Sassefras, maar die is verhuisd, dus dat gaat niet meer op. Ik woon zo dicht bij de locatie dat ik denk ik niet hoef te carpoolen. Dus dat is pas eng, helemaal alleen moeten binnenkomen

Maar goed. Ik verheug me erg om bepaalde mensen te zien. (Ik zal uit piëteit maar geen namen noemen).

(Overigens, organisatie, dat 'ovb' achter mijn naam kan wel weg, want er zijn geen zwaarwegende redenen dat ik niet zou kunnen komen. Hooguit dezelfde last minute omstandigheden die voor iedereen gelden.)

Het wordt leuk!

Margje

Polly Shearman

Polly Shearman

04-01-2010 om 22:44

Margje!

oh leuk leuk... dan ga ik jou ontmoeten!! of stuur je gewoon je look a like? katje?

groet pol

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.