Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tip: De Belgische Mol

Voor De Mol-liefhebbers die het net als ik misschien gemist hebben: op België is weer een nieuwe Mol-serie begonnen. Te zien via goplay.be. Het begint weer goed. Tien mensen uitgekozen, maar bij de eerste opdracht kan een van hen al zijn plaats verliezen en dus meteen uit het spel liggen. 

volgens mij ben je op het verkeerde forum 

Waarom?

gr Angela

Bedankt voor de tip! En Sanne, als je hier wat langer komt weet je dat “de mol” liefhebbers heeft op dit forum. En dat het hier vaker besproken wordt.

Geweldig ja, wij genieten al jaren van de Vlaamse versie. Vele malen beter dan de Nederlandse. Ze hadden dit keer ook een leuke verrassing voor de slimme rekenaars onder ons bij afl 2.

Rhonda

Rhonda

30-04-2021 om 19:39 Topicstarter

alfaBet schreef op 29-04-2021 om 23:05:

Geweldig ja, wij genieten al jaren van de Vlaamse versie. Vele malen beter dan de Nederlandse. Ze hadden dit keer ook een leuke verrassing voor de slimme rekenaars onder ons bij afl 2.

leg eens uit? Vanmiddag afl 2 gezien maar de verrassing voor rekenaars gemist. Bedoel je in de bunker met de codes? De opdrachten zijn alweer zo goed. En fijn om naar onbekende, intelligente mensen te kijken in plaats van naar BN’ers uit de C-categorie die naast het spelen ook erg met hun imago bezig zijn. 

Ja, van Mollenliefhebbers in onze familie hoorde ik ook dat de Vlaamse editie beslist de moeite waard is. 

Rhonda schreef op 30-04-2021 om 19:39:

[..]

leg eens uit? Vanmiddag afl 2 gezien maar de verrassing voor rekenaars gemist. Bedoel je in de bunker met de codes? De opdrachten zijn alweer zo goed. En fijn om naar onbekende, intelligente mensen te kijken in plaats van naar BN’ers uit de C-categorie die naast het spelen ook erg met hun imago bezig zijn.

Ik wil niet te veel prijsgeven maar als je afl 1 hebt gezien zou je iets kunnen denken over degene die in de auto kwam en zijn status. Maar misschien kwam dat pas in afl 3? 

Wij hebben net de afl van zondag gezien en ik kan me niet herinneren dat ik deze verdeling van stemmen ooit zo eerder heb gezien vlak voor de finale. Echt geniaal. Genieten! En voor wie het voor het eerst is, er liggen nog vier seizoenen voor je klaar seizoen 5-9 staat online: https://www.goplay.be/video/de-mol/de-mol-s9/de-mol-s9-aflevering-1#afleveringen

Rhonda

Rhonda

06-05-2021 om 17:09 Topicstarter

Ik heb inmiddels alles gezien en wacht nu op de finale. Ik snap nu wat je bedoelt met de reisgenoot. Nog nooit eerder zoiets gezien. Volgens mij kwam die in afl 3. Dat ze mensen interviewen over wie ze verdenken, tja dat lijkt me wel erg doorgestoken kaart. Ze kunnen ook vragen: kun je voor alle twee een redenatie geven dat ze de mol kunnen zijn en dan alleen de verdenkingen op één persoon uitzenden. 
heerlijke lange opdrachten en wat heerlijk ook dat niet eerst de opdracht wordt uitgelegd door Gilles en dat daarna iedereen het nog gaat uitleggen, zoals ze dat in Nederland doen.

Ik weet nooit wie de mol is, dus nu kunnen ze het voor mij weer alle drie zijn. 

Ik luisterde ook altijd naar de podcast over de mol, vond ik leuk. Die is er ook over deze maar die duurt soms twee uur! Twee uur praten over een aflevering van een uur, je moet er maar tijd voor hebben. 

Ik vind het ook leuk dat in Belgie familie altijd een keer op bezoek komt en een opdracht meedoet. Helaas kon de opdracht dit jaar niet. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.