Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tips weekendje dublin gevraagd


_Anoniem_

_Anoniem_

23-09-2022 om 09:55 Topicstarter

Okee, dat is dus een onterechte angst van mij. Kunnen ze dan verder niets uitvoeren met jouw creditcard als 'garantie' ? Hoe werkt dat dan? (ja sorry ik ga ook wel even googlen)

Creditcard op zich kost wel geld, eenmalig en maandelijks abonnement geloof ik. Daarom heb ik er geen. Te duur voor die ene keer dat ik 'm nodig zou hebben. 

_Anoniem_ schreef op 23-09-2022 om 09:55:

Okee, dat is dus een onterechte angst van mij. Kunnen ze dan verder niets uitvoeren met jouw creditcard als 'garantie' ? Hoe werkt dat dan? (ja sorry ik ga ook wel even googlen)

Hier al jaren creditkaart. Krijg elke maand keurig overzicht van wat ik moet betalen en tegen rente kan ik 't zelfs in delen betalen (nooit gebruikt). Paar jaar geleden telefoontje van Visa. Ze checkten paar punten en vroegen of ik hun terug wilde bellen op het mij bekende nummer (wist ik dus zeker dat ik Visa aan de lijn had). Er werd gevraagd of ik kortgeleden in Amerika was geweest, nee dus. Zij konden precies zien waar mijn kaart 'geskimd' was (ik geloof dat het zo heet) en dat daarmee aankopen waren gedaan in Amerika. Dat was door ons betaalgedrag al vreemd, dus die betalingen waren geblokkeerd. Ik kreeg niet door door wie kaart misbruikt was maar ze hebben alles keurig geregeld en ik heb nooit verkeerde/valse afschriften verder gezien.

elledoris schreef op 23-09-2022 om 10:03:

Creditcard op zich kost wel geld, eenmalig en maandelijks abonnement geloof ik. Daarom heb ik er geen. Te duur voor die ene keer dat ik 'm nodig zou hebben.

Creditkaart (bv via bank ING) kost 1x per jaar geld, niet echt veel als je 1 bankrekening hebt. Als je online koopt al is 't maar zo nu en dan écht wel handig

https://www.creditcard.nl/aanvragen/revolut
Deze heeft mijn zoon. Ideaal volgens hem.

Fourtyfour schreef op 23-09-2022 om 13:40:

https://www.creditcard.nl/aanvragen/revolut
Deze heeft mijn zoon. Ideaal volgens hem.

Maar "niet geschikt voor hotelreserveringen of autohuur".

nee, maar wel voor bv reserveren bij een uitje zoals hier benoemd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.