Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Arawen

Arawen

12-07-2012 om 13:44

To bikini or not to bikini..


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jet

Jet

15-07-2012 om 00:00

Krin

""Tip 7 van Aaf wordt namelijk volgens mij massaal opgevolgd: "Speel op het strand het spel \'Met wie zou ik van bikinilichaam willen ruilen?\'Dat zijn opwekkend weinig mensen, over het algemeen.""
Nou ik weet niet op welk strand Aaf dan zit maar hier genoeg mooie strakke lijven te zien, buiten die vrouwen met vetrollen om dan.Ik denk dan hier dat het om het even zal zijn.
Hoe doe jij dat dan op het strand, kleed je je dan steeds om?. Als ik het te warm krijg op het strand neem ik even lekker een duik in zee en ga weer zonnen.

zwemster

zwemster

15-07-2012 om 07:50

Primavera

De (wedstrijd)badpakken van Italiaanse merken zijn heel anders van model dan andere merken. Ze hebben minder stof om de billen. Vergelijk de plaatjes in de Jaked webshop maar eens met een Engelse of Nederlandse webshop waar ze Speedo, Arena of Maru verkopen. Het is in de noordelijke landen ook geen mode om zoveel mogelijk bil te laten zien. Ik zwom laatst nog in Italië en het viel me op dat veel Italiaanse zwemsters tussen de starts door in mini bikini's rondliepen. Als je dat op een Nederlandse of Duitse wedstrijd zou doen word je wel raar aangekeken. Daar is eerder de Speedo parka in zwang, haha.
Misschien moet je voor je volgende badpak eens in een buitenlandse webshop kijken?

krin

krin

15-07-2012 om 10:43

Jet, strand

Ik zit zelden op het strand, dat is het. En dan zeker niet de hele dag. En dan kan ik het prima in badpak af. Zwemmen, opdrogen, inpakken, wegwezen. Zonnen is voor mij vergeefse moeite, als ik er al het geduld voor had, en lezen op een handdoekje in het zand wil ook al slecht lukken. Het lukt me gewoon niet om het een hele dag uit te houden tussen die blakerende lijven. Net zoiets als in bad liggen. Het lijkt van tevoren een zaligheid, maar na een kwartier begin ik me te vervelen en ga ik er maar weer uit. Zet mij met een boek en een lekkere stoel in een schaduwrijk park en je hoeft me 's avonds pas weer op te komen halen, maar ja, daar hoef je dan weer geen zwemkleding bij aan.
Kortom: ik hou wel van zwemmen, maar niet van de rest eromheen. En zwemmen doe ik het liefst in een badpak, of zonder iets.

Tirza G.

Tirza G.

15-07-2012 om 16:59

Krin

Ik denk jij bent mij.

Tirza (op spuugafstand van het strand en ik kom er nooit in de zomer ))

krin

krin

15-07-2012 om 17:28

Tirza

Ik zal naar je zwaaien in dat schaduwrijke park

Tigress

Tigress

15-07-2012 om 17:28

Kon het maar

Overal helemaal naakt. Aaah wat doet zo'n beetje textiel er nu toe, maar echt en heus in je nakie is t een heel andere sensatie. Vooral boven de jetstream vanaf de bodem... if you get me.
Terug naar de topic, nu ik geen maatje 38 meer heb maar 44 en 50 jaar ben ga ik toch liever meer gekleed in zwempak naar openbare zwemgelegenheden. Helaas, toen ik nog jong genoeg voor een bikini was had ik concurrentie van Miss Piggy ( je kent haar) al moet ik erbij zeggen dat je een bikini niet teruggevonden zou hebben tussen de rollen. Nou moet je met de hoeveelheid badpak ook veel moeite doen om het in rollen te laten verdwijnen. Grinzzz

Krin

Kom je toevallig van de kust? Ik heb wel eens het idee dat mensen die aan de kust zijn opgegroeid niet van het strand houden. Althans, niet om er in de zomer een hele dag te gaan bakken. Wel in de herfst als het flink waait ofzo.

Groeten,

Temet

Margriet*

Margriet*

15-07-2012 om 20:46

Temet

Dat wil ik bij deze ontkrachten. Des te meer zon des te beter. Ik zat vroeger bij mooi weer altijd op het strand met voorafgaand een heerlijke fietstocht door de duinen. Dan zou ik nog steeds het liefste doen met mooi weer. Helaas is het nu een meer....

krin

krin

15-07-2012 om 21:37

Temet

Nee, ik ben niet vlak bij de kust opgegroeid. Toch wel drie kwartier rijden ervandaan. Het kan wel een gebrek aan opvoeding zijn; als we de zee zagen, was dat inderdaad meestal met herfstweer. Of wel in de zomer, maar dan na een duinwandeling. Mijn ouders zijn ook geen zeezwemmers, zandhappers en zonliggers, geloof ik. Mijn zus kan (als enige van de vier) wel heel goed zonnen aan zee, geloof ik, dus er is toch nog iemand goed terechtgekomen.
In riviertjes zwemmen, dat is dan weer een heel ander verhaal. Zolang je maar dammetjes kan bouwen, desnoods in bikini.

Tirza G.

Tirza G.

15-07-2012 om 23:16

Ja en nee

Ik ben geen zonliefhebber, maar bovenal geen toeristenliefhebber Vandaar mijn afkeer van het strand in de zomer. Ik ben overigens opgegroeid in Rotjeknor.

Tirza

Aha

Hypothese bij deze ontkracht

Zelf zal ik dus ook niet een dag gaan zonnen aan het strand, maar ik zal sowieso niet gaan zonnen en ben daar genetisch ook niet voor toegerust.
Mijn broer daarentegen wordt wel bruin, maar hij beweerde vroeger altijd stellig dat hij pas naar het strand wilde als ze er gras zaaiden!

Groeten,

Temet

Arawen

Arawen

16-07-2012 om 12:59

Voordeel

Haha.. dit is duidelijk, letterlijk, een 'hot item' naar blijkt...

Ik denk dat ik mijn bikini inderdaad alleen aan het strand zal dragen. Wel duur grapje trouwens; faktor 50 over mijn hele, in-witte buik, die al jaaaaren geen daglicht meer heeft gezien.. Voordeel van zo'n bikini is trouwens wel dat het topje zit als een BH. Dus met beugels en zo. Doet veel meer voor mijn E-cup dan een badpak, dat altijd plat drukt. En dan lijkt de buik van mijn maatje 50 niet meer zo groot... Mijn grootste 'probleemzone' is trouwen niet mijn buik maar mijn benen. En behalve een boerkini aantrekken is daar met geen badpak wat aan te doen.

Moet alleen nog uitvinden of het broekje blijft zitten en niet naar beneden gaat rollen... bikini is nog niet nat geweest..

ppc

ppc

16-07-2012 om 19:30

Haha cobi

nee hoor, je schaadt mijn zelfvertrouwen niet door een tankini monsterlijk te noemen. Ik had er denk ik even een smiley achter moeten zetten. Maar nogmaals, ik vind het gewoon lekkerder zitten. En mijn tankini topje sluit trouwens helemaal aan bij mijn broek(je), dus geen opengesneden toestanden. En plassen door je badpak opzij te schuiven, daar ben ik motorisch niet op gebouwd. Ik ben al blij dat ik al hangend en druipend de klus een beetje stichtelijk klaar. Want o, wat vind ik zwembadtoiletten toch altijd vies. Maar dat geheel terzijde.

Nou ja zeg

zit je nu een beetje mijn favoriete website belachelijk te maken, Cobi?

Margriet*

Margriet*

16-07-2012 om 23:10

Ik zou er niet mee gaan zwemmen

een zelfgebreide bikini wordt nat twee keer zo groot....

Cobi (ot)

Deze? Ik heb hem net af, moet alleen nog knopen kopen:
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=138&d_id=5&lang=nl
Ik ga nu eerst verder met kussenhoesjes haken (in blauw-wit-bruin), passend bij dit kleed wat al af is: http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=120&d_id=3&lang=nl

Marjolein

Marjolein

17-07-2012 om 15:07

Lol cobi

Die bikini hoef ik niet, maar mag ik dat lijf???

Primavera

Primavera

18-07-2012 om 13:31

Als ik nu om mij heen kijk

Nou, als ik nu om mij heen kijk (locatie: Italië, strand, 32 graden) dan lopen alle vrouwen om mij heen die beneden de 80 jaar zijn eigenlijk in bikini, ongeacht het figuur dat ze hebben. Allemaal rigoreus met bovenstukje, maar wel een broekje waar de halve bil onderuitsteekt. Een bikini met tanga-allures, zonder het te zijn.
Groeten Primavera

Marjolein

Marjolein

19-07-2012 om 11:45

Cobi, zo slank hoeft idd ook niet

Ja, inderdaad je hebt een punt. Ik ben 10 kilo afgevallen en ja, mijn wangen hebben nu duidelijk last van de zwaartekracht
Dus zo is het inderdaad wel genoeg. BMI binnen gezonde grenzen, maatje 38 hoeft echt niet meer. Maar ik vind het wel mooi zo'n strak lijf.
Ik heb mezelf altijd mooier gevonden in een badpak. Zelfs toen ik nog wel een figuur had waar ik nu van zou dromen, vond ik mezelf toch te dik :0 ! Ik voelde me altijd al opgelaten in bikini/ badpak. Maar ergens is het muntje gevallen dat ik juist extra opval in een badpak (als enige bij het zwembad) en dat wil ik juist voorkomen. Dus ga ik nu gewoon in bikini. Gelukkig zijn er tegenwoordig veel goede bikini bovenstukjes, die ook een beetje meewerken met Cup E
En ik heb een fan club, mijn mannen zijn altijd positief, ook toen ik 10 kilo zwaarder was vorig jaar Lief he? Dat helpt toch.

margje van dijk

margje van dijk

20-07-2012 om 23:04

Verdorie.

Wij gaan o.a. naar de Adriatische kust in Italie. Moet je daar ook een bikini aan? Ik ben al honderd jaar tevreden met een badpak. Moet ik nou toch nog naar de Hema morgen? Want als ALLE vrouwen een bikini dragen, kijk, dan wil ik er ook een.

Margje

Biene M.

Biene M.

21-07-2012 om 12:12

Margje

Koop je bikini in Italie, dan loop je ook meteen in een goed model ipv wat daar drie jaar geleden in de mode was

Tihama

Tihama

21-07-2012 om 12:15

Je moet. Ik heb net mijn bikini's ingepakt. Ik lijk trouwens slanker in een bikini, dus dat vind ik een prima argument.

Ik ben trouwens heel blij met het feit dat bikini's sinds een aantal jaren bovenstukje op bh-maat hebben. En dat ze bij Triumph en Hunkemoller zelfs tot G gaan. Ik heb gisteren mijn bikini's nog even gepast. Mooi!!!

Tihama

Tihama

Tihama

21-07-2012 om 12:24

Biene

Ik denk dat Margje dat in Italië nog wel kan flikken, maar met mijn postuur zou ik dat echt niet durven. Dan pas ik alleen in wat ze daar voor de Big mama's reserveren.

Ik sprak in Frankrijk een keer met een verkoper in een kledingzaak. Hij was ruim boven de 1.90 en verder slank. Hij had in Frankrijk een probleem om broeken te kopen, maar in Nederland niet. Hier wordt er blijkbaar meer aangeboden in de verschillende breedte en lengtematencombinaties.

Ik herken dat omdat ik dit bij bikini's ervaar met de omtrek en buste. Ik heb bovenstukje 75 G. Er is in andere landen (wel eens gezocht in Spanje en Italië) dan wel G mogelijk, maar dan krijg je meteen een onderbesteding van 90 of 100. En ja, dan heb je geen steun meer.

Tihama

Adriatische kust

Natuurlijk ga je daar in in een goedpassende mooie bikini flaneren aan het strand.Bewaar je badpak lekker voor Center Parcs. Je bent helemaal hip met wat bijpassende accessoires zoals leuke fleurige slippers en een strandtas en eigenlijk nog die grote zonnebril! Dress to impress!

Margriet*

Margriet*

23-07-2012 om 16:00

Maar als je wel wilt zwemmen

is een of ander zwemgerei wel een must. Of je moet graafg naakt willen zwemmen?

Vic

Vic

24-07-2012 om 21:24

Over bh's en badpakken

Gister stond ik bij het zwembad in een groot kleedhokje. Vanuit het hokje ernaast ving ik een gesprek op van een vrouw die vergeten was een bh mee te nemen en nu maar haar natte bh onder haar shirt aan deed. Zwemmen met een bh aan, dat kan dus ook. Persoonlijk had ik dan die bh droog gelaten en was lekker gaan waterhuppelen zonder bh (dat doe ik sowieso al). Maarja, ieder zijn eigenaardigheden...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.