Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Els

Els

27-10-2010 om 15:25

To-do lijst


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mathilde

Mathilde

01-11-2010 om 14:51

Gevoel

Pink Floyd heeft daar een mooi nummer over: Time. Mijn man heeft een to do lijstje tot op de grond en die herkent zich volledig in de tekst van dit liedje. Pas als de jaren gaan tellen, valt je op hoeveel tijd je verprutst hebt aan lummelen.
Ticking away the moments that make up a dull day
Fritter and waste the hours in an offhand way
Kicking around on a piece of ground in your home town
Waiting for someone or something to show you the way
Tired of lying in the sunshine staying home to watch the rain
And you are young and life is long and there is time to kill today
And then one day you find ten years have got behind you
No one told you when to run, you missed the starting gun
And you run and you run to catch up with the sun, but it's sinking
Racing around to come up behind you again
The sun is the same in a relative way, but you're older
Shorter of breath and one day closer to death
Every year is getting shorter, never seem to find the time
Plans that either come to naught or half a page of scribbled lines
Hanging on quiet desperation is the English way
The time is gone, the song is over, thought I'd something more to say
BREATHE REPRISE
Home, home again
I like to be here when I can
And when I come home cold and tired
It’s good to warm my bones beside the fire
Far away across the field
The tolling of the iron bell
Calls the faithful to their knees
To hear the softly spoken magic spells

Elx

Elx

03-11-2010 om 06:47

Circus en luieren

Heb nog niet alle reacties gelezen, maar mijn eerste gedachte: "join the circus"! Dit jaar 40 geworden en wilde al jarenlang aerials proberen, helemaal met die lange doeken, waar je in klimt en dan je soort inwikkelt en je laat vakken en daar "tissue" wordt gevangen.

Dus toen ik hier in de buurt wat over t circus las, dacht ik: ik ga t doen! Je hebt er spierballen voor nodig, maar doe groeien snel genoeg. T is zo gaaf zulke dingen te doen. Trots op jezelf te zijn dat je dat kan. Morgen heb ik mijn eerste optreden met 5 andere "beginners". En tijdens de les van 2 uur je denkt alleen maar aan de les, geen tijd om aan andere dingen te denken als je op je kop in de tissue hangt.

Maar ook, genieten van t niks doen. Niet hele dag volproppen met "leuke" of nuttige dingen, maar laat agenda open voor de onverwachte dingen. Lekker weer? Ga naar t strand. Regenachtig, misschien de bioscoop of eindelijk dat fotoboek maken. En ik vind t heerlijk als ik 's ochtends, als oudste naar school is met jongste in boek café te zitten, koffie erbij, boekje lezen en bij toeval konen er wat vrienden van je langs. Je blijft gezellig zitten, luncht misschien of gaat naar t park/ speeltuin/ strand en zo heb je een heerlijke dag met vrienden, zonder dat t gepland was. Daar word ik vrolijk en blij van als ik dan 's avonds weer in bed lig.

Ik weet niet of je zulke dingen bedoelt, maar aerials is echt mijn ding, wat ik met zoveel plezier doe en als leuke bijzaak, zijn mijn kipfiletjes onder mijn bovenarm verdwenen.

Elx

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.