Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Mariek69

Mariek69

11-03-2009 om 11:05

U2!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ibje

Ibje

18-03-2009 om 13:33

Red zone tickets!

Yes, ik heb kaartjes. Via een speciale site van U2.com waarop je kon bieden voor Red Zone kaartjes (het "vip" gedeelte vlak bij het podium). 5 dagen stress gehad, maar ik heb ze en ben helemaal gelukkig
Uiteindelijk zelfs nog iets minder betaald dan de duurste zitplaatsen

Ibje

Hoi, kun je mij eens uitleggen hoe dat zit met red zone. Lees op het forum van de fanclub allerlei (misschien wel uit de lucht gegrepen) "negatieve" berichten. Daar staat dat er geboden kan worden tot vlak voor de concerten maar als ik het goed begrijp heb jij dus al kaarten gescoord via hun. Ben wel nieuwsgierig naar jou ervaring.

Groet Carmam

Ibje

Ibje

18-03-2009 om 18:35

Carmam

De Red Zone tickets zijn op initiatief van U2 in het leven geroepen. Ze worden verkocht via een digitale veiling. De opbrengst gaat naar Red Aid.
Ik had hier via de mail een uitnodiging voor gekregen. Geen idee hoe ze bij mij zijn gekomen, maar ik denk via mijn lidmaatschap van U2.com
De veiling voor 20 juli begon afgelopen zaterdag en sloot vanmiddag om 12.00 uur. Eerlijk gezegd had ik niet gedacht dat het zou lukken. Tot vanochtend was mijn bod nog steeds in de race, maar om 09.00 uur zag ik een hoger bod. Je kon op beide Red Zones bieden en voor de andere Red Zone was ik nog in de race.
Aangezien ik moest werken kon ik de veiling niet verder in de gaten houden. Tot mij grote verrassing bleek ik dus een goed bod te hebben geplaatst !
Je kan voorstellen dat ik helemaal super happy was Ik was er zo ziek van dat ik geen kaartjes had kunnen bemachtigen afgelopen zaterdag.
En ik vind het zo waardeloos dat mensen die wel kaartjes hebben gekocht niet eens U2 fans zijn, maar deze kaartjes voor veel geld willen verkopen ;-( Zo werkt het, ik weet het, maar het klopt niet !
Ik voel me een geluksvogel met deze kaartjes. De plekken zijn echt fantastisch, dichter bij Bono kan je niet komen !

Waar ik wel helemaal verbaasd van ben is dat zo weinig fans van de Red Zone op de hoogte waren.
Ik zag op marktplaats dat de kaartjes voor Eur 500 per stuk te koop staan aangeboden. Dat vind ik echt schandalig. Ik heb iets minder betaald dan een kaartje 1e rang.
Groetjes, Ibje

Ibje

Ik ben hardstikke blij voor je dat je op deze manier toch nog aan kaarten bent gekomen. Wij hebben gelukkig zaterdag wel de 'mazzel' gehad om aan kaarten te komen maar velen hadden dat geluk niet. Kan niet wachten tot het 20 juli is. Eindelijk kunnen we ze weer "echt" aan het werk zien... Ene, ik ben het helemaal eens met je hoor, al die NEP U2 fans die voor een vermogen kaartjes verkopen op marktplaats enz. BELACHELIJK.... Nogmaals fijn dat je ook kaarten hebt ene.... we gaan er een feestje van maken 20 juli.

Groet Carmam

Helemaal eens met jullie

want hier dus n fan zonder kaartje *snik* maar goed, als jullie tzt maar n mooi verslag schrijven hier zodat ik er toch n beetje bij kan zijn.

gula

Petr@

Petr@

19-03-2009 om 14:13

Hier

nog een fan zonder kaartjes ((
Heb me al suf ge-sms't vanochtend naar Giel, maar helaas...
Heb nu nog een bod lopen voor twee kaartjes via Marktplaats en dan houd ik het voor gezien, wat een belachelijke bedragen worden er voor een kaartje gevraagd (en betaald)!
Ik heb zelfs zitten twijfelen om mijn Coldplaykaartjes te ruil aan te bieden voor U2, maar denk niet dat de rest van het gezin daar blij mee zal zijn ))

gr.
Petr@

Andere vraag

ja, ik heb me ook verbaasd over de prijzen van tickets op MP, ik heb tickets gezien van dik over de 1000 euro, belachelijk. En hoe ze daar dan aan komen .... Ik zag eentje die bood zijn tickets al om een uur of 1 aan, want hij kon wegens omstandigheden niet naar het concert, maar wilde wel de dubbele prijs voor gedane moeite.
Dit is trouwens ook wel aardig om te lezen: http://www.geldenrecht.nl/deskundigen/davidbremmer/3076847/Mojo_benadeelt_muziekliefhebber.html
En Mojo leert toch wel wat: http://www.geldenrecht.nl/consumenten/3088070/Online_in_de_rij_voor_concertkaartje.html en deze is ook aardig: http://www.geldenrecht.nl/consumenten/3086091/Muziekliefhebber_wil_weer_liggen_voor_zijn_kaartje.html
En dan ook nog een vraag: wat vinden jullie van de nieuwste cd van U2?

Ik vind de nieuwe cd

GAAF....Tuurlijk er zijn ook mindere nummers maar de meesten vind ik gaaf. Met kop en schouders steekt voor mij 'magnificent' er boven uit...GEWELDIG... en 'moment of surrender'... even gaan liggen, volume knop omhoog, ogen dicht...heerlijk!! 'No line on the horizon' is voor mij de nummer 3. Persoonlijk vind ik 'get on your boots' een minder nummer.

En dan al die woekerprijzen via een marktplaats... het zou verboden moeten worden. Dat gaat natuurlijk nooit lukken maar het is toch belachelijk dat mensen kaarten aanbieden omdat ze op vakantie gaan... kul, dat is gewoon een smoes. Je koopt toch geen kaarten als je weet dat je op vakantie gaat. Of ik heb kaarten over, ik denk dat je in je eigen vriendenkring ze zo kwijt bent. Als je je kaarten dan verkoopt vraag er dan niet van die belachelijke bedragen voor. Via het forum van de fanclub worden er in ieder geval normale prijzen voor gevraagd. Daar kun je alleen inloggen als je lid bent en gunnen fans onderling elkaar kaarten voor de normale prijs (die natuurlijk wel snel weg zijn)

En Bintje wat vind jij van de nieuwe cd?

Groet Carmam

Ik?

Ik vind het een echte u2 cd. De eerste keer dacht ik: mwah, maar hij wordt iedere keer dat ik 'm draai beter, zoals eigenlijk altijd met U2 cd's. Ik vind hem nu gaaf. Mijn favorieten zijn: moment of surrender, white snow, cedars of lebanon en magnificent. De single vind ik ook minder (zoon van 9 vindt hem wel geweldig, vooral het clipje). Mijn man merkte op dat er veel nummers zijn met oh-oh-oh-oh etc zodat we met z'n allen weer lekker mee kunnen zingen in de ArenA.

Ze zijn binnen

Mijn vriendin belde zojuist: de tickets zijn binnen, we gaan dus echt! Ik was toch bang dat er nog iets mis was gegaan, niet dus.

Bij ons ook

Ik kreeg ze gister met de post, heb ze in de kluis gelegd zodat ze niet 'per ongeluk' verdwijnen. Nu wel er aan denken dat ze daar liggen...... Zie het al voor mij 20 juli, shit waar heb ik die kaarten toch neer gelegd!!! Laat het maar snel 20 juli zijn, en dan een klein weekje later op vakantie....

Sancy

Sancy

21-03-2009 om 11:11

Ik ben zeer gelukkig, ik heb én kaarten voor U2 én kaarten voor Coldplay, gewoon via de officiële site!
Het nieuwe album: ik kan niet wachten om Get On Your Boots live te zien, volgens mij gaat dat een enorm feest worden. Mijn favoriete nummer is Moment Of Surrender, met I'll Go Crazy (If I Don't Go Crazy Tonight) en Miagnificent ex equo op nr. 2.
Oh, wat een genieten toch weer, direct gekocht toen hij uitkwam en de cd-speler nog niet uitgeweest...

Sancy

Sancy

21-03-2009 om 11:12

Euh

Magnificent uiteraard

Petr@

Petr@

21-03-2009 om 13:41

Mijn favoriet

Ik heb er eigenlijk drie, ben er nog niet uit welke ik nou de beste vind, dus in willekeurige volgorde:

No line on the horizon
Magnificent
Moment of surrender

Door die laatste word ik tot in m'n ziel toe door geraakt, zit soms bijna een traantje weg te pinken...

Bofkonten met kaarten!!!

gr.
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.