Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Vertaling uit het italiaans (primavera?)

Van een bekende heb ik het verzoek gekregen vier zinnetjes Italiaans te vertalen. Nou snap ik de strekking prima, maar vooral doordat ik Engels en Frans spreek. Ik kan dus geen echte vertaling produceren. Het is een officieel document waarvan een vertaling nodig is voor de belastingdienst om huursubsidie aan te kunnen vragen. Het gaat om een Marokkaans gezin.

Als ik die tekst (verklaring dat iemand geen inkomsten meer heeft in Italië) hier online zet, kan dan iemand die dan vertalen?

Primavera

Primavera

17-07-2013 om 22:22

Primavera meldt zich

Ja, kom maar op met die tekst. Ik kan hem in ieder geval vertalen, maar misschien moeten we wel even brainstormen welke nederlandse termen of zinsbouw het beste is voor een officieel document.

ChrisH

ChrisH

17-07-2013 om 22:38 Topicstarter

Leuk dat je je meldt. Dat hoopte ik al . Het punt is alleen dat nu blijkt dat het een beëdigde vertaling moet zijn. Ik heb inmiddels via internet contact gelegd met een beëdigd vertaalster Italiaans die de vertaling heeft aangenomen. Maar bedankt in ieder geval dat je reageert!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.