Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Vragend praten


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

En dan het gvb

In de Amsterdamse trams draait een bandje dat de haltes aankondigt. En elke keer erger ik me weer aan het Laidseplain.

Was het nou nog Laadseplaan geweest dan was het nog authentiek ouderwets Mokums, maar nee. Het is een mannenstem, overigens.

Groeten,

Temet

Èzeren gordèn

Dat Aizeren Gordain valt me ook bij nu, bij het voor de zoveelste keer herbeluisteren van de CD niet op, om eerlijk te zijn. Het zou ook wat onlogisch zain, want Hagenezen als Jekkers zingen eahdâh ovâh een Èzeren Gogdèn.

Tink

Tink

23-09-2012 om 17:21

Ohja

Dat aizeren gordain valt mij ook op.
Verder zitten de 'ik haauw van jaauw'-zangers volgens mij meer in de Volendamse dan in de Brabantse hoek. Voor Fransje ga ik niet op de loop, eerder voor Jan(tje)

Tirza G.

Tirza G.

23-09-2012 om 23:35

Dan kun je het niet meer on-horen.......

Jaaaaaaaa dan heb ik er eentje voor jullie allemaal alvast in de aanbieding, zodat ik zomestraks tenminste niet de enige ben die zich wild loopt te ergeren? Last XMas van Wham. Nog een paar weekjes en je kunt er niet niet omheen. De man zingt: Laaaaaaaaaaast Christmas I *kef* you my heart, but the very next day, you keffit away.......
Gruwel gruwel gruwel. In een kérstliedje. Daar hoort toch een zekere vorm van heiligheid in te zitten.

Tirza

En bedankt!

En bedankt Tirza, nou zit ik met 'Last Christmas' in mijn hoofd (tiddeldididum). Zie daar maar weer eens vanaf te komen.

Chris

Hombre

Hombre

25-09-2012 om 15:25

Kinderwens forum

Iui, 6e zin...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.