Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wilma

Wilma

03-07-2009 om 15:18

Waar hoost 't al?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kastanjet

Flink geregend en geonweerd in Deventer? Waar dan??

Ik heb in de verte wat gerommel gehoord en 2 buitjes van 5 minuten voorbij zien komen, maar dat was het dan ook wel... En wij wonen op 5 minuten van de ijssel, dus ik hoop dat het bij polly ook meegevallen is

Geonweerd?

Is dat Nederlands, geonweerd? Af en toe vraag ik me af hoe ik die worden toch getypt krijg...

fietsster

fietsster

04-07-2009 om 16:15

Reina (ot),

ik heb de bui ook een beetje extra jouw kant op geblazen hoor! Hij ging toch niet richting mijn droge tuin, en aan het strand wilden we hem niet!

tonny

tonny

04-07-2009 om 16:24

Pandia o.t.

ze zag er práchtig uit.

Vlekkeloos verlopen de dag? Hmmm - op de vele transpiratievlekken na wel. Tjongejonge wat een hitte!

tonny

Pelle

okee, dat zou kunnen. Dan heeft degene die er op keek wrs niet goed genoeg ingezoomd.
Het klopt inderdaad dat buien erg plaatselijk kunnen zijn.

Lys Lionne

Lys Lionne

05-07-2009 om 23:23

Nog steeds niet...

Tja, ook hier (bollenstreek) nog geen spatje regen gevallen. Mijn regenton staat helemaal droog, dus ik heb de planten maar met de tuinslang water gegeven....maar ik vermoed dat ze van een lekkere drensbui veeeeel vrolijker worden!

Petra-

Petra-

06-07-2009 om 09:21

Bij ons vrijdag pingpong ballen

uit de lucht, we zaten op het strand en binnen een paar minuten noodweer. Iedereen snel alles bij elkaar, in de auto en naar huis. Onderweg zelfs gestopt op de snelweg, met alle andere auto's. Ik stond half onder een viaduct, gelukkig want ik dacht dat de hagel door mijn dak heen kwam....

Nely

Nely

06-07-2009 om 13:19

is het aan het regenen en ik hoor ook al gerommel. Hopelijk gaat het zo over want ik moet vanmiddag de post bezorgen en ben bang van onweer.

fietsster

fietsster

06-07-2009 om 20:43

Wij ook,

net een bui gehad van wel 5 minuten. Nu zijn de vogeltjes al weer aan 't zingen!

Guinevere

Guinevere

07-07-2009 om 10:51

Ja, hier ook

Hier hoost het dan natuurlijk ook! Eindelijk, want anders moest ik toch echt gaan sproeien. Met deze hoeveelheid water ga ik ook mijn bikini maar eens aantrekken.

Bastet

Bastet

07-07-2009 om 11:16

Jaaaaaaaaa

Hier is al 33 mm. gevallen,heerlijk voor de tuin!
Bastet

Guinevere

Guinevere

07-07-2009 om 12:03

Noodweer in den haag?

Op de radio: noodweer in Den Haag, sommige straten zijn ondergelopen met 15 cm water.
Oef, gelukkig was het hier toch iets minder vochtig. Daar waren die duikbril en bikini dus serieus nodig!

Linda99

Linda99

07-07-2009 om 13:22

Guineverre

Het ging er vanmorgen in mijn werkstad inderdaad best pittig aan toe qua regen, maar volgens vriendlief stond thuis de straat ook blank! Gelukkig is het nu droog, moet straks nog fietsen

Kom kom...

Op het moment supreme was ik in Den Haag. Oke, het regende heel hard en de plassen waren erg diep, maar noodweer? Kom kom...
Onyx

Noodweer

ach, er wordt maar met heftige termen gesmeten, sensatie. Heeft hier erg hard geregend en volgens mijn moeder in Den Haag ook, maar noodweer??

Yta Chalne

Yta Chalne

07-07-2009 om 17:25

Auto

Vanuit de auto gezien was het wel echt noodweer in Den Haag. Verschillende auto's stonden ook langs de kant. Maar het duurde relatief kort, dus een uurtje later was het water wel weer weg.

Bibi

Bibi

07-07-2009 om 23:21

Het was....

Kort maar hevig! Ik liep buiten op het moment van de stortbui, en het voelde als een flinke douche (en zo zag ik er ook uit naderhand, of ik met kleren en al onder de douche was geweest Ik moest toch wel waden door water van een centimeter of 10 diep. Niet leuk als je ballerina's aanhebt, die lopen zo heerlijk vol! Maar een uurtje later was idd al het meeste water weer weg.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.