Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Waar is er een forum voor andere dingen als kinderen?

Het is even geleden, maar het forum kende me nog. Moest wel mijn wachtwoord resetten, maar dat lag aan mij: vergeten.

Met veel plezier heb ik lang geleden veel op OOL rondgestruind, maar de kid's zijn allang op hun plaats. Waar kun je met mensen zoals ik ze hier heb leren kennen, anoniem maar met kennis en passie van gedachten wisselen over andere dingen?

Li

Li

08-05-2017 om 12:17

joh

Voor je het weet stel je hier vragen over je kleinkinderen! Je zal niet de enige zijn.

Maar even serieus: ik zou het echt niet weten.

Pennestreek

Pennestreek

08-05-2017 om 12:33

Ha, een oude bekende, en nog wel een man!

Voor alle vragen en discussies die niet over kinderen gaan hebben we toch de rubriek Offtopic in het leven geroepen? Dus welkom terug Boromir, en tot in die rubriek!

Emmawee

Emmawee

08-05-2017 om 12:46

Toch hier

De rubriek off topic bestaat nog steeds. Het blijft hier toch een fijne plek.
Groeten, Maw.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

08-05-2017 om 13:00

Ha Boromir !

Wat mooi dat je terug bent. Mijn huidige naam zal je niet bekend zijn, maar we hebben elkaar op een meeting weleens ontmoet. OO forever ) ondanks alle wijzigingen, gedoetjes en toestanden. Het blijft voor mij een plein waar ik steeds weer even langskom.

Kaaskopje

Kaaskopje

08-05-2017 om 13:14

Gewoon blijven hangen!

Hier zijn de kinderen ook zo goed als van de vloer en toch ben ik nog op OO . Verder leef ik me uit op Facebook. Daar kan ik mijn discussie-ei redelijk kwijt. Daarnaast kun je het niet zo gek verzinnen of er is wel een speciale Facebookgroep voor wat je interesseert. Andere fora vind ik vaak helemaal niet prettig leesbaar.

margaretha

margaretha

08-05-2017 om 13:15

welkom terug

Ik herken je naam nog, heb zelf een andere nick. Ik mis (zie er minder ieg) draadjes over zomaar dingen. Heb het gevoel, en ja gevoel is niet degelijke statistiek en onderzoek, dat er meer en meer to the point gepraat wordt zonder geklets of echte "gesprekken".

Boromir

Boromir

08-05-2017 om 13:20 Topicstarter

Een plein voor alle(n) (s)

/Boromir gaat ergens in een rustig hoekje zitten, want niet iedereen hoeft het te horen/

Kleinkinderen? Neh. Zal nog wel even duren. Lijkt me schitterend. Alle kinderen zijn onbedorven volwassenen, dus kan ik die heerlijk de verkeerde dingen leren om de kinderen .......

Doen we nog feuilletons op OOL? Zijn er meer "oude bekenden"?

Reden om niet zomaar ergens iets te plaatsen: Het forum ziet er super professioneel uit. (Compliment) En ik had meer dingen die ik vroeger(Ahum...) in relaties en geloof en zo zou hebben gezet. Maar die zijn zo netjes schoon met alleen brave kinderproblemen dat ik me kan herrineren.

Sally MacLennane

Sally MacLennane

08-05-2017 om 13:37

hoi!

Goed je weer te zien, Boromir! Mijn naam zul je niet kennen, maar ik ben ook een veteraan hier (al zo'n 20 jaar inmiddels). Ik geloof niet dat we elkaar in het echie hebben ontmoet, maar we kennen elkaar wel.

Zonder al teveel oude nicks prijs te willen geven: ook hier inmiddels volwassen kinderen. Flink veel gedoe meegemaakt door de jaren heen vanwege autisme in da house, gezondheid en exen-problematiek, maar over het algemeen is het allemaal wat rustiger geworden nu en de kinderen zijn nu jongvolwassenen die hun plek in het leven aan het vinden zijn.

En nee, voorlopig nog geen oma! Tenminste, ik hoop nog niet op korte termijn, voorlopig hebben we allemaal nog wat anders aan ons hoofd Met allerlei nieuwe hoofdstukken en zo

Feuilleton, ja, gááf!
En schudt gerust de discussies in relaties en het geloof eens op als je het te braaf vindt We weten dat jij géén trol of vervelende puber met vakantie bent

Boromir!

Ja hoor, ik kom ook al 20 jaar (echt niet te geloven) op Ouders Online. Sinilind = de Française...
Mijn jongste is 15, mijn oudste al lang het huis uit. Ik ben hier toch best vaak te vinden, na een scheiding en een nieuwe relatie.
Welkom terug
Sini

Ad Hombre

Ad Hombre

08-05-2017 om 20:47

Boromir

Boromir is toch een mannennaam?

Eh...ja. Boromir is een man

Boromir

Boromir

09-05-2017 om 07:33 Topicstarter

Laatste keer dat ik controleerde wel, ja.

mijk

mijk

09-05-2017 om 15:18

Oh een feuilleton

daar heb ik helemaal geen tijd voor en misschien daarom wel heel erg veel zin in!

Mijk

Boromir

Boromir

09-05-2017 om 20:03 Topicstarter

Genista!

(Die heeft het volgens mij nog het drukste)

Volgens mij zoeken we een goed idee en een goede aangever. Hmmmm. Spitsbergen is al geweest, wat zou je dan voor aparte locatie kunnen bedenken?

In de sauna

Zie titel

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.