Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Polly Shearman

Polly Shearman

18-02-2010 om 10:25

Waar is mijn sleutel


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

23-02-2010 om 13:18

Ja duh!

die heeft die monteur natuurlijk lekker meegenomen hahahahaha

Guinevere

Guinevere

23-02-2010 om 13:31

Meterkast

In de meterkast? In de zak van je badjas? In het gootsteenkastje?

Bibi72

Bibi72

23-02-2010 om 14:29

Eeehhh

Onder je kussen/dekbed? Sokkenla? Nachtkastje?

Pluk53

Pluk53

23-02-2010 om 14:34

Logische plek

bij je sport-spullen (tas/kleding/schoenen/haarband)

Guinevere

Guinevere

23-02-2010 om 14:38

Vaas

Of heb je het in een grote siervaas gepropt waar je toevallig langs kwam? Dat doe ik zelf nog wel eens om iets uit het zicht te leggen.

Polly Shearman

Polly Shearman

23-02-2010 om 15:41

Ik weet het!

je hebt hem onder in het tv kastje gemikt

Tihama

Tihama

23-02-2010 om 16:08

Verwarmingsmonteur

Pelle schreef:
"Belde de verwarmingsmonteur je op "

en ik las:
"Bel de verwarmingsmonteur op". Ik dacht: goed plan, die weet het vast wel.

Tihama

Rafelkap

Rafelkap

23-02-2010 om 17:34

Hier

ligt alles wat kwijt is: in de convectorput.

Raadsel

Hier verdwijnen ook zomaar dingen. Mijn vriend wilde afgelopen week in bad en had al zijn i Pod in handen , duure ook nog, maar was hem ineens kwijt omdat hij nog van alles en nog wat onderweg deed. Tot nu toe niet weer gevonden. Onder stoelen achter verwarmingen overal gezocht en hij is echt spoorloos. IK weet geen plek meer te verzinnne maar hij moet wel ergens in huis liggen.

Esther Zee

Esther Zee

24-02-2010 om 14:19

Diepvries

Ik kan soms ook een gigantische warhoofd zijn en probeer net als zoveel vrouwen te multi-tasken met soms grappige uitwerkingen...
Regelmatig als ik druk ben: klant aan de telefoon, dochter hangend aan de rok, in de andere hand schoonmaakdoekje, je kent het wel dan wil ik nog wel eens een steekje laten vallen en meestal is dat rondom de koelkast. Bussen haarlak, potloden van alles heb ik al in de koelkast teruggevonden nadat ik het hele huis heb afgezocht. Zo vond ik vorige week de kaas terug in de vriezer. Ik tegen mijn man:"zie je wel dat er nog kaas was, haha!"
En is je sleutel al boven water? Wel toevallig dat het samenvalt met de diefstal?!

Bellefleur

Bellefleur

24-02-2010 om 15:34

Ieuw,

Ik denk niet dat ik de verwarmingsmonteur ga bellen. In het convectorputje kan ie niet liggen. Het is namelijk een forse 85D. Of had ik dat al gezegd ;- ) Het stuk lingerie lag op de wasmachine, en de wasmachine staat onder de verwarmingsketel. Ik weet nog dat ik het geval in de zak van mijn fleece propte, maar aangezien het cup D enz. is, is dat nogal een prop. Dus toen heb ik 'm ergens anders neergelegd. En daarna is het voor mij allemaal blanco. En dat lag niet aan de verwarmingsmonteur. Die verdween gelijk richting dak, en ik kon daarna het ijswater dweilen. Van alle onderliggende verdiepingen. Zo blij was ik dus niet met hem... En nee, hij ligt ook niet bij de fotoalbums. (ik heb het nog steeds over mijn bh)

Nasha 1st

Nasha 1st

24-02-2010 om 16:02

Ah!

je hebt er mee gedweild....moet lukken met een 85D

Waar bewaar je je dweilspullen?

vlinder72

vlinder72

25-02-2010 om 21:32

Emmer

Hij ligt vast in een emmer. Verwarmingsmonteurs hebben toch meestal een emmer nodig? Bij ons vinden wij ook nog wel eens iets terug in de papiercontainer. Dan is iets tussen de kranten / folders naast de bank terecht gekomen en dan gooi ik het natuurlijk zonder op te letten weg om het dan later weer uit de container te vissen. En heb je al op de meest logische plek gekeken. In de wasmand. Sinds wij onze oudste geleerd hebben dat gedragen kleding in de wasmand hoort, weet hij echt alles erin te mikken.

Bellefleur

Bellefleur

03-03-2010 om 09:23

Ze is terug.

Voor wie er in geinteresseerd is: na een maandlang spoorloos te zijn geweest, ik heb haar terug. Mijn fijne sportbeha. Ze lag achter de doos met verweesde sokken. Ik vermoed dat ze aansluiting heeft gezocht met de verweesde sokken, maar omdat zij altijd met z'n tweeën is, is ze door de sokken de doos uitgestuurd. Ze heeft zich toen onzichtbaar proberen te maken tussen de verwarmingsbuizen achter de doos. We zijn heel blij dat we elkaar teruggevonden hebben.

Joepie bellefleur!

Het verloren schaap is terug van de verweesden

Lou

Lou

03-03-2010 om 16:19

Haha

Ik lach me rot:
"Ik vermoed dat ze aansluiting heeft gezocht met de verweesde sokken, maar omdat zij altijd met z'n tweeën is, is ze door de sokken de doos uitgestuurd. Ze heeft zich toen onzichtbaar proberen te maken tussen de verwarmingsbuizen achter de doos. We zijn heel blij dat we elkaar teruggevonden hebben."

Wat fijn voor jullie alle drie!

Bellefleur

Bellefleur

04-03-2010 om 09:14

Lou,

Het is ook fijn voor mijn medesporters.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.