Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

tonny

tonny

14-02-2010 om 19:24

Waar verheug je je op?

Laten we eens wat leuke dingen verzinnen als vergezicht (of dichterbij) in deze kille tijden!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja amarins

Plat op je rug en dan de hemel afturen waar de gierzwaluwen vliegen...
Maar voorlopig moeten we het doen met winterse kramsvogels. Twee gezien vandaag.

En ik verheug me op westenwind, graadje of 20 en flinke golven op het IJsselmeer bij Makkum...(Workum mag ook)

tonny

tonny

15-02-2010 om 18:58

Morgen een vrije middag

en dan ga ik eens lekker door de stad struinen voor leuke dingetjes voor de kraammarkt.
En lapjes om een "Hoera, geboren!' vlaggetjesslinger te naaien.
En met mijn tegoedbon van la Place iets lekkers uitzoeken.

Merel78

Merel78

15-02-2010 om 19:09

Hier

op de baby die nu wel geboren mag worden . En dat mijn lijf eindelijk weer 'gewoon' gaat doen, zonder de rottige zwangerschapshormonen, de moeheid en de altijd maar blijvende misselijkheid. En dat ik weer kan lopen zonder te waggelen, zonder de pijn Mmmm...wat een heerlijk vooruitzicht! Oh ja, en waar ik me ook enorm op verheug is een broodje rosbief...mjammie

Merel

sandra75

sandra75

15-02-2010 om 20:14

Aankomend weekend

heerlijk een weekendje weg met ons viertjes!! En waar ik me ook errug op verheug is de lente!! haha

Katrien

Katrien

15-02-2010 om 20:15

Einde schulden

Ik kijk uit naar het einde van het jaar. Als alles goed loopt, hebben we dan al onze schulden afbetaald (en schiet enkel de hypotheek nog over). Geen deurwaarderdreigingen meer, geen slapeloze nachten meer, ...

Katrien

Inéz

Inéz

15-02-2010 om 20:59

Bizar hoor

Ik verheug me op woensdag, dan ga ik weer een dag therapie doen en zie ik weer een aantal mensen die ik 3 weken niet heb gezien. Ook al is therapie zwaar, ik kom er toch altijd weer goed vandaan, vooral 's middag met creatieve therapie.
En ik heb mezelf beloofd dat ik tussendoor naar zo'n gezellig koffie en thee winkeltje in de buurt ga, om nieuwe thee te halen.
En dan gaan we zaterdag een week op vakantie naar Zeeland, daar verheug ik me op, maar vind het ook spannend.

En het is vast nog heeeeel ver weg: ik verheug me op de dag dat ik me realiseer dat mijn leven niet beheerst word door angst...

Tirza G.

Tirza G.

15-02-2010 om 23:31

Op de dag

dat mijn dochter weer fluitend naar boven stampt. Ik hoop toch zo dat die binnenkort gaat komen. Wat kún je die overlast missen zeg

Tirza

Tineke

Tineke

16-02-2010 om 09:25

Straks

Als de vorst uit de grond is, dan kan eindelijk het grafmonument geplaatst worden..of dat nou echt 'verheugen op' is, weet ik niet goed, maar hoe dubbel ook, het grenst er wel aan.

Pannenkoeken

Want het is hier Pancake Day. Hopelijk ook eindelijk eens man op tijd thuis en dan lekker kaas-spek, suiker-citroen en chocola-framboos pannenkoeken.

Mariska

Mariska

16-02-2010 om 15:36

Ik verheug me...

op iedere dag!

Aïda

Aïda

16-02-2010 om 16:28

Donderdag

Want dan komt er een zeer goede vriend eten die me erg dierbaar is...

Margriet*

Margriet*

16-02-2010 om 21:06

Lijsters

zingen nog mooier dan merels vind ik. We hadden een paar zomers er elke zomeravond een die rond 20.00 uur zijn hoogste lied zong. Heerlijk dat geluid. Verder kwakende eenden in de sloot.
Maar eerst dat kopje koffie in de tuin, maar daarvoor nog een paar dagen heel veel sneeuw in Zwitserland.
En op hele korte termijn mijn gekneusde vinger die op een of andere duistere reden gisteren met de Carnaval heb opgelopen (en ik was niet dronken maar zelfs de BO!

Terugwerkend

Overigens heb ik me ook danig verheugd op carnaval. Het was helaas op maandag alweer voorbij voor mij, maar wat hebben we weer genoten... Ik verheug me dus alweer op volgend jaar.

Nasha, ben je daar?

Vanochtend ben ik naar de Blauwe Vrienden geweest. Geen wachtenden, kwam zo bij een aardige dame aan een tafeltje te zitten en heb de uitdraai mee. Heerlijk!

Op de fiets dacht ik wel huh... nou ga ik dus thuis iets invoeren wat ze daar in de comp hebben staan.. blijft raar, die burokratie!

Maar nogmaals bedankt voor de tip. Het ging zo snel dat ik een half uur te vroeg bij de tandarts was .

Polly Shearman

Polly Shearman

17-02-2010 om 15:32

Carnaval

het duurt nog een heel jaar, ik weet het, maar ik kan me er echt op verheugen....

Nasha 1st

Nasha 1st

17-02-2010 om 17:06

Rodebeuk!

graag gedaan! En te vroeg voor de tandarts.....ehhhh....tja.....moet ik daar nu op zeggen hahahahah....

ja, logisch is het inderdaad niet, maar niet iedereen heeft toegang tot SUWI....ik weet dus niet of de afdeling WW dat heeft....

Nasha (o.t.)

Jazeker hebben ze Suwi, dat komt weer op als je de inschrijving werkbedrijf doet én bij de aanvraag WW. Het merkwaardige deed zich voor dat de uitdraai completer was dan de gegevens bij werkbedrijf. Iets is er dus nog niet rechtgetrokken in de IT-wirwar die achter al deze nieuwe portalen schuilgaat...

doet me denken aan de personeelsadvertenties voor IT-ers voor UWV en Belastingdienst: uit de krant weet je dat het een verschrikkelijke zooi is en dat de politiek verantwoordelijkheden er in de TK op aangesproken worden... en in zo'n advertentie moeten ze er dan een leuke draai aan geven.
Een uitdaging is het zeker!

Al met al vind ik het aanvragen nu soepeler gaan dan 7 jaar geleden toen ik ook de WW in moest.

Nasha 1st

Nasha 1st

17-02-2010 om 21:41

Rodebeuk

het moet ook niet al te soepel gaan he

Wel fijn om te horen dat het soepeler gaat dan 7 jaar geleden.....

Heirthe

Heirthe

19-02-2010 om 19:03

Op veel dingen

Maar allereerst op mijn nieuwe bank die over twee weken komt en vervolgens op de lente, daarna op de zomervakantie, ik heb namelijk een heerlijk vakantiehuis geboekt

Bianca

Bianca

20-02-2010 om 18:21

Mijn streefgewicht en operatie

Na jaren twijfelen ga ik dit jaar mijn stap zetten, ik ben nu 15 kilo aan het afvallen om (hopelijk nog voor de zomer) een buikwandcorrectie te krijgen. Inmiddels ben ik al 9,5 kilo afgevallen vanaf 1 januari en ik verheug me voor het eerst in jaren weer op de zomer!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.