Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Margret

Margret

28-03-2017 om 23:49

Waarom stopt RTL ineens met dr Phil?

Niet dat ik zo vaak keek maar ik vind het raar. Zo abrupt en zonder opgaaf van reden. Weten jullie het?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

29-03-2017 om 00:19

Geen afleveringen meer?

Volgens mij waren ze bezig met het herhalen van de herhalingen, dus ik denk dar de koek op was.

40er

40er

29-03-2017 om 06:45

Boulevard

In boulevard vertelden ze dat ze op dat tijdstip eigen programma's gaan herhalen. Is natuurlijk goedkoper.

Dr Phil keek ik eigenlijk nooit, overdreven gast. Wat ik vroeger altijd leuk vond was Jerry Springer, zo vreselijk om te zien, maar daardoor ook lachen.

Guilty pleasure

Guilty pleasure

29-03-2017 om 10:28

dagelijkse dosis

Ik vraag mij alleen af hoe ik nu aan m'n (drie) dagelijkse dosis kom?

Kaaskopje

Kaaskopje

29-03-2017 om 10:38

Je bent niet de enige

Ik keek al amper meer, maar als ik de reacties op Facebook mag geloven, kan nu een groot deel van vrouwelijk Nederland aan de anti-depressiva en naar ontwenningsklinieken .

Guilty pleasure

Guilty pleasure

30-03-2017 om 11:21

Andere zender (buitenland)?

Ik hoorde dat in Belgiƫ dr Phil wel wordt uitgezonden. Van de belgische die ik kan ontvangen, kan ik alleen niet vinden op welke zender dat is.

Inanna

Inanna

30-03-2017 om 13:24

Vijf

Voor zover ik het kan vinden wordt het in Belgiƫ uitgezonden op Vijf.

jen

jen

30-03-2017 om 15:05

Jerry springen

Haha Jerry Springer was me een show zeg! Ik mis het wel hoor.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

30-03-2017 om 17:09

Vreselijk

Ik vind dr Phil echt een verschrikkelijke man. Volgens mij is hij ook helemaal geen echte dokter.

Phd

Dr phil heeft een Phd in psychologie en op grond daarvan mag hij zich dr noemen. Doctor. Maar het lijkt inderdaad verwarrend.

Gene

Gene

30-03-2017 om 18:25

40er

Dr Phil is inderdaad een overdreven gast. Maar eh, Jerry Springer, die is heel erg gematigd?

40er

40er

30-03-2017 om 21:03

Gene

Nee, juist niet, te overdreven. Maar daar werd nog een keer gemept haha.
Over het algemeen zijn al dat soort programma's niks vind ik, maar dat maakt het juist zo grappig.

Inanna

Inanna

30-03-2017 om 21:30

Jerry, Jerry, Jerry!

Jerry Springer keek ik graag, dat kon ik erg waarderen. De onderwerpen waren zo over the top, zo bizar en er kwam nog wel eens wat meubilair over het podium vliegen. Kon Steve ook nog eens wat doen.

Leuker dan Dr Phil, hoewel ik die in het begin ook wel graag keek em Oprah ook, misschien ben ik gewoon wel helemaal niet zo kieskeurig

klokje

klokje

31-03-2017 om 14:26

op Facebook

Op Facebook waart dit rond:

http://www.wanttoknow.nl/hoofdartikelen/dr-phil-toont-pedo-netwerken-en-rtl-stopt-met-zijn-shows/

Lijkt me niet heel geloofwaardig...

Bennikki

Bennikki

31-03-2017 om 19:49

Overdreven gast?

Ik zal er maar voor uitkomen: ik kijk graag naar dr Phil, ik vind hem integer en als op iemand het begrip ad rem van toepassing is het op hem. Hij kent de dossiers van zijn gasten en bereidt zich altijd zeer goed voor. Wanneer vinden jullie hem overdreven dan? Misschien een blinde vlek? Jerry Springer vond ik dan weer ver schrik ke lijk, zijn show dan, de man lijkt me best oke.

Bennikki

Bennikki

31-03-2017 om 19:50

Blinde vlek

Van mij dan, het staat er wat ongelukkig.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

31-03-2017 om 21:40

Hij vindt zichzelf zo geweldig

Maar voor de rest ben ik het wel met je eens Bennikki.
Als ie niet vertelt hoe goed en belangrijk hij wel is, vind ik hem best wel te pruimen.

Robin

Robin

01-04-2017 om 01:00

hetzelfde

Hij zegt altijd hetzelfde, dat vind ik wel jammer. Als je het plaatje over de jaren geluisterd hebt, dan komen er zo vaak dingen terug:
1. Mijn medeleven voor je verlies, ik zal niet zeggen dat ik weet hoe je je voelt want dat weet ik niet.
2. Dit is mijn gift aan jou (therapie).

Dan het geslijm naar zijn vrouw, de reclame voor hun producten en projecten. Snap ik, maar ik werd daar wel moe en verveeld van.
Hoe ze iedereen bedanken en veren in het achterwerk steken vind ik ook zo erg maar dat is volgens mij wel heel amerikaans.
Ook het geslijm naar zijn Poppig Vrouwtje dat altijd weer heftig zit te knikken in het publiek, met name als de camera voorbij zoeft.
En dan die dribbelpasjes als ze de zaal uitloopt hand in hand. Net even teveel.
De leukste uitzendingen vond ik die met een leugendetector. Altijd benieuwd wat daar nu van geworden is.

Bennikki

Bennikki

01-04-2017 om 23:03

Haha ja klopt

Die reclame voor de huidproducten van Robin zijn wel tenenkrommend, maar ik geloof dat de opbrengst naar een goed doel gaat?
Verder zegt hij inderdaad wel eens hetzelfde: "doctor on demand, founded by me and my son Jay"
"No matter how flat you bake a pancake it always has two sides"
"How is that working for ya"
"Jack Tremarco (sp?), former FBI agent and the best in the business"
"I have the best staff on television"
"Somebody has to be the hero" -overigens gaat het dan altijd over de man..
En dat allemaal in dat heerlijke Texaanse accent. Maar hij stelt wel de goede vragen en luistert ook echt naar zijn gasten.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

01-04-2017 om 23:47

Ja die dribbelpasjes

Dat ziet er niet uit. Kan die man niet op een fatsoenlijk tempo z'n aftocht maken? Dit ziet er zo respectloos uit.

Toch geloof ik dat zij haar mannetje wel staat. Hij heeft regelmatig Zijn mannelijke gasten onder de neus gewreven dat als hij zo tegen zijn Robin tekeer zou gaan zij hem allang buiten gezet had. En vaak ook wel terecht.

Ik heb moeite met zijn blabla, maar ik vind zijn interventies wel mooi om te zien. Hij kom er vaak wel.
En met respect voor alle betrokkenen. Je ziet dat het hem dat bij bepaalde bullebakken van mannen wel moeite kost, maar hij doet dat toch wel netjes.
Ik vind hem ook adrem en hij weet de vinger vaak ongenadig goed op de zere plek te leggen.

Ik vond het wel vermakelijke wakkerwordt tv. Dat heb ik bij RTL boulevard toch minder.

Bennikki

Bennikki

02-04-2017 om 00:21

Eens Ginny

Ik denk ook dat dr Phil een vele malen meer zinvolle kijkervaring biedt dan RTL boulevard.

Ook op youtube


https://www.youtube.com/watch?v=jgjgIO6qCUw

De kwaliteit is wat minder maar als je niet wil afkicken.

Bregje

Bregje

11-04-2017 om 08:49

Kindermisbruik

De reden is dat er een uitzending in deze serie voorkomt over een vrouw die als kind misbruikt is door een groep " hooggeplaatsten" , zoals rechters, politici, captains of industry. Omdat dit zich in extreme mate in Nederland afspeelt en men wil voorkomen dat de doofpot rond Joris Demmink alsnog openbarst is de serie ineens van de buis gehaald. Heel doorzichtig allemaal, de uitzending is overigens terug te vinden op het internet.

Angela67

Angela67

11-04-2017 om 09:11

tuurlijk bregje

en het feit dat ik dit niet geloof betekent natuurlijk dat het complot geslaagd is.
Joechei.
gr Angela

Bregje

Bregje

11-04-2017 om 09:20

Nee hoor angela

Waarom zou jij mij moeten geloven? Het is beter om zelf dingen te onderzoeken. Ik onderzoek zaken en trek daaruit mijn conclusies. Deze deel ik graag met anderen en een ieder moet er zelf mee doen wat ie wil. Ik trek het me ook niet aan als mensen op de man spelen. Anderen die dit hier lezen gaan misschien wel de uitzending bekijken. Jij denk ik niet.

Triva

Triva

11-04-2017 om 10:24

deze hoax was toch al besproken hier?

Wat een mop dat iets uit Amerika hier niet zou worden uitgezonden vanwege een doofpotaffaire

Bregje

Bregje

11-04-2017 om 10:40

Triva

Het was niet bedoeld als mop maar als antwoord op de vraag waarom de serie van dr phil zo plotseling is gestopt. Heb je je wel verdiept in de zaak Demmink?

Angela67

Angela67

11-04-2017 om 10:49

demmink

Demmink is info over te vinden, maar het gaat hier over Dr phil.

Maar ik speel niet op de 'man' hoor, ik heb het niet alleen over jou. Ik ben van mening dat complotdenkers - inderdaad, zoals jij - altijd vinden dat alleen zij echt nadenken, de moeite nemen en dus meer weten en dus gelijk lijken te hebben en dus de wereld moeten redden. Als ik zeg dat de kans dat het klopt zo klein is dat ik mijn tijd liever aan iets anders besteed, dan zie jij daarin een geslaagde complottheorie en ben jij de enige echte onderzoeker die zich niet laat afleiden door gezond verstand en kansberekening. En daarbij vraag ik me af: do you really care wat er gebeurt in complotten die alleen jij (en de andere complottheorieaanhangers) kent? Trump is enger en hongersnood in Afrika erger. Alle complotten die we niet kennen zijn vast heel eng, maar als we nou eens beginnen met oplossen wat duidelijk is dan lijkt me dat zinniger. Maar inderdaad: iedereen mag gelukkig zelf beslissen.
gr Angela

Bregje

Bregje

11-04-2017 om 11:38

Angela, dank je wel

Nu weet ik wat ik ben en waar ik bij hoor
Als je geen interesse hebt in de zaak Demmink is dat natuurlijk prima, maar mijn stelling is dat het stoppen van de serie en de zaak verband houden. dat mag ik toch gewoon zeggen als iemand dat onzin vindt prima, maar een ander vindt het wellicht wel interessant.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

11-04-2017 om 11:42

Ik waardeer je poging Angela

En inderdaad: gelukkig mag iedereen zelf beslissen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.