Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wat had je willen kopen op de vrijmarkt?

Vroeger vertelden we hier wat we hadden gekocht met Koningsdag/Koninginnedag. Waar was je naar op zoek gegaan als je vandaag de vrijmarkt op kon? Door de vele saaie teamsvergaderingen ben ik gaan puzzelen. Daardoor kan ik mij beter concentreren. Dus ik had wel wat puzzels gescoord denk ik. 

Niks, ik vind het dan altijd te druk in de stad. Ik vermijd de markt altijd. 

Ik vind het huidige winkelen op afspraak dan ook heerlijk. Al snap ik dat het voor de ondernemers een drama is.

Misschien een paar skeelers voor mijn zoon. Hij heeft nu maat 41, een schoenmaat waarin geen verstelbare skeelers meer leverbaar zijn, maar hij is nog volop in de groei zodat het de investering niet waard is om op dit moment een paar nieuwe te kopen.

Maar eigenlijk had ik vooral gehoopt een hoop te verkopen...

Groeten,

Temet

Niks. Ik wandelde er wel eens overheen, maar meer voor de reuring dan om iets te kopen.

Niets. Ik mijd de markt ook. Ik had de kinderen (pubers) misschien wel wat willen laten verkopen.

Ik was op zoek gegaan naar een vlakke taartschaal op voet.  Ik heb met kerst 2017 zelf 2 etageres in elkaar geplakt van glas voor een lunchbuffet met lijm uit en lijmpistool. Na afwassen zijn alle onderdelen dan weer los en kan je de spullen makkelijk opbergen. Zomer 2018 hoorde ik ineens een harde knal in de kast en was 1 van de 2 basis ineens uit elkaar geknald.  Omdat het allemaal oud glas is wil ik weer oud glad bijkopen 

2019 niet gelukt en ook in de kringloop niet.  Ik blijf dus verder zoeken op vrijmarkten en in kringloopwinkels. In de hoop dat we ooit weer met de hele familie iets kunnen vieren waarvoor de schalen uit de kast gehaald kunnen worden. 

Vroeger. Elk jaar keek ik voor grotere maten laarzen, schaatsen en rolschaatsen. Scheelde allicht.

Met schaatsen zoeken ben ik wel opgehouden. Je kon ze meestal toch huren waar je kon schaatsen en op natuurijs ging hier toch niet omdat de buurtkinderen het ijs dat er was kapot gooiden.

Ik ben meer een verkoper dan een koper.

Marktplaats en de Kringloopwinkel waren er wel bij.


Ik verkoop voornamelijk speelgoed dat hier in onmin is geraakt. Rijk worden we er niet van, want meestal wordt de winst dan weer omgezet in nieuw speelgoed of een ander hebbedingetje.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.