Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Vic

Vic

02-02-2011 om 16:54

Wat is te kort?

Ik heb net een online bestelde jurk gekregen. Hij past, en dat is al heel bijzonder, maar ik twijfel een beetje of hij niet te kort is om naar mijn werk te dragen. 10 cm. boven de knie, zou dat kunnen? Ik kan niet knippen/plakken vanaf de website, maar hij staat op esprit.nl met artikelnummer L21777.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vic

Ik vind zelf deze erg leuk.
chique, fijngebreide jurk
P23808

Toch is het wel lastig om voor je te kiezen omdat ik geen idee heb wat voor type je bent. Ik borduur een beetje voort op je eerdere keuze.

Villa heeft ook hele leuke kleding. Misschien is dat een tip?

Kokerjurk

Ik vind dat soort kokerjurken wel wat tuttig en ze doen mij denken aan Engelse schoolmeisjes, beetje stijfjes.

ik vind jou wel een type voor een zwart leren minirok, zwarte maillot eronder, met een mooi aansluitend zwart colbertje erop en dan een zijden gekleurd bloesje ofzo eronder en dan gekleurde pumps, dan ziet het er al wat moderner en stijlvoller uit.

32!?

tjee, maat 32, dat is wel heel lang geleden voor mij. Wij hielden vroeger als minimale roklengte aan dat hij voorbij je duim moest komen als je je arm langs je been naar beneden liet hangen. Nu draag ik niet meer zulke korte rokken, ben ook 50 en vind het niet leuk meer staan. Ik heb ook niet zulke fraaie knieen meer..

Vic

Vic

05-02-2011 om 22:52

Manda

Oh nee, geen leren rok. Daar krijg ik paarse bril en rode lipstick visioenen bij. Leuk voor een hippe juf textiele werkvormen, maar ik ben toch echt een stuk truttiger.

Vic

Vic

05-02-2011 om 22:55

Dat jurkje van nikus

Die vind ik wel leuk. Ik heb een rokje gekocht met dezelfde lengte en dezelfde stof. Pas toen ik alles ontving viel me op dat op de paklijst vier keer het woord 'grey' voorkwam. Denk dat ik voor iets kleurigers ga

Ja iets

pittigers combineren met al dat grijs en tuttigs, kom je kan het best, alles staat je dus probeer het nou gewoon, grrr en dan ben je echt niet meteen zo'n crea textiele handwerk type ! Iets van een leuke combi met zwart of grijs, patroontje, bloesje met printje, etc. Dus geen witte overhemdjes/ licht blauwe bloesjes en andere secretaressewerk uit jaren 40 combi volgende keer kopen. Wat voor kleur tas heb je, wat voor kleur riem, leuk is ook een mooie gekleurde tas van Todds of Coach ofzo, is ook klassiek maar toch wat hipper.

Combineren

Grijs kan je met zoveel combineren. Haha ik moet wel lachen om Manda. Je PA

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.