Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

ilsepilse

ilsepilse

16-09-2010 om 16:29

Wat te doen in Leek? Of all places

As zaterdag basketballtoernooi in Leek (Groningen) - de jongens spelen om 11u - 14u en 17u, waar kan ik tussendoor ff naartoe ??? iets leuks id buurt ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Lake city, the place to be

Je kunt naar nienoord, mits open, en anders 'stad' (Groningen)?

Groningen

Je zit maar een kwartiertje rijden van Groningen. Leuke stad. Mocht je liever gaan wandelen dan is er in de buurt van Leek allerlei leuk bos.

Marieke

Marieke

16-09-2010 om 21:02

Leek is best leuk hoor

Maar Roden vind ik eigenlijk nog leuker, vlakbij Leek. Gratis parkeren en leuke winkels. Als je het leuk vindt, kun je daar nog even bij de Vrijbuiter sneupen. Nienoord kun je even naartoe als je wilt wandelen. In Leek zelf heb je een overdekt winkelcentrumpje De Liekeblom. Lekker eten bij Eetcafe De Buren in de Tolberterstraat. Mocht je iets specifieks willen dan moet je het even aangeven. Tips in overvloed.

Nasha 1st

Nasha 1st

16-09-2010 om 21:14

De stad!

als je daar dan toch bent ga je lekker Groningen-stad in natuurlijk!

Flying red?

LOL! daar speelde mijn middelste 2 jaar geleden nog.

Tja, als je alleen maar even tussen de wedstrijden door weg kan, en dus steeds maar een uurtje hebt of zo, dan moet je idd maar even naar Nienoord of zo. Landgoed (bos, wandelen), rijtuigmuseum. Coole speeltuin (die vanaf een jaar of 10 iets minder cool wordt)

Of idd even naar Roden. Kun je zelf leuk winkelen. Of sleep je de kinderen mee? Kinderwereld (museum) is leuk. Is kwartiertje rijden. Om Roden heen kun je ook mooi wandelen (Mensinghebos bijvoorbeeld) In Steenbergen (tegen Roden aan, vanaf sporthal leek ook hooguit een kwartiertje) ligt een leuk authentiek beklimbaar hunebed helemaal 'in het wild' midden in een zandverstuivinkje met stukje bos eromheen. is misschien ook wel lollig om even heen te gaan.

Vrijbuiter wordt idd ook door veel mensen als 'uitje gezien. Tja, het is een reuze kampeerwinkel met ook veel eromheen zooi (fleece truien, bergschoenen, skikleren, rugzakken, je kunt het eigenlijk zo gek niet bedenken. Ze hebben een ballenbak (heb je ook klein grut bij je?) en je kunt er voor een habbekrats best lekker lunchen in het kampeercafe. Wsch is er nu uitverkoop schat ik zo in..

Of je komt een koje koffie drinken...hahahaha!

Ingrid

Overigens....

Stad groningen in, op zaterdag, parkeren, centrum door, en weer terug. Hmm. Zou ik niet doen als je alleen maar een uurtje of 1 1/2 hebt tussen 2 wedstrijden door. Ben je meer aan het rijden & zoeken dan dat je echt lol hebt

Puck

Puck

17-09-2010 om 08:47

Haha ingridt

Jij hebt de invulling voor ons aanstaande bezoekje aan Roden al gegeven als wij ons stuk koe komen ophalen (heb je m'n mailtje gekregen?):Vrijbuiter wordt idd ook door veel mensen als \'uitje gezien.+Of je komt een koje koffie drinken...hahahaha

ilsepilse

ilsepilse

17-09-2010 om 08:47

Hey leuk

al die reacties,
we hebben alleen de 2 basketballers mee (16) en een andere moeder, anders zoon heeft voetbalwedstrijd en gaat er met pa naartoe. Geen klein grut mee dus
misschien ga ik naar de eerste en laatste wedstrijd en dan tussen door naar Groningen waar ik nog nooit geweest ben !
Ach zo zie je nog wat van Nederland he!

Whaah! puck!

Koe? Ik dacht dat je alleen lam wou! Koe 1 is al naar de slacht volgens mij! Ga nu ONMIDDELLIJK naar mijn mail!!

Ingrid

Ilsepilse...

...dan...zou ik idd lekker naar de stad gaan.

Tipje...parkeren bij de Westerhaven. Goede kant vd stad vanaf Leek, altijd plek, en een leuk, kort wandelingetje richting/door het centrum. Vanuit de parkeergarage even langs de C&A en Mcdonalds, dan rechtsaf, over de brug richting grote markt.

Veel plezier!

ilsepilse

ilsepilse

17-09-2010 om 12:26

Ik krijg

er helemaal zin in Ingridt !!

ilsepilse

ilsepilse

18-09-2010 om 23:56

1e wedstrijd viel uit

en had mijn mail niet meer gelezen dus wij waren er al om 10u en ze moesten pas om 14u spelen, dan zijn we samen met de jongens naar Grongingen geweest !
Enige tegenvaller... 4eu voor een uur en kwartiertje parkeren man man ...
leuke markt en mooie winkels !!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.