Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wilma

Wilma

09-12-2011 om 17:27

Wat zie je als je nú om je heen kijkt?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

21-12-2011 om 11:46

Kerststress

Die is hier ook toegeslagen. Ik heb net mijn boodschappenlijstje gemaakt voor 2e kerstdag, anderhalf A4'tje, dat is toch niet normaal! En op zoek geweest naar mijn hakapparaat/staafmixer. Die heb ik al jaren niet gebruikt maar kan me niet voorstellen dat ik hem heb weg gegooid. Blijkbaar wel, want ik heb net alle kasten uitgespit en wat nog onuitgepakte verhuisdozen, maar niets gevonden. Zucht...
Het huis ga ik niet schoonmaken, hooguit een beetje zuigen en stoffen. Als ik hier al die mensen en kinderen heb gehad, met hun vieze handjes en geknoei, dan ga ik poetsen. Gelukkig ben ik de rest van deze week en volgende week vrij.
Oh bedenk me net dat ik ook nog een tafellaken moet kopen, en servetten, pffff

Wilma

Wilma

21-12-2011 om 15:11

Ik kijk blij rond

want ondanks mijn knallende koppijn is het eindelijk eens behoorlijk opgeruimd als ik om me heen kijk. Reden, jaja, hoe kan 't ook anders, bezoek om vier uur.

Nu zie ik wel nogsteeds de racebaan, maar die wilden ze graag in de kerstvakantie laten staan, prima. De kerstboom heeft nu géén barbies halverwege die op wintersport gaan. De tafel is voor ons doen redelijk leeg (lees: maar twee stapeltjes tijdschriften en papierdingen). Mijn zoon op de bank met de ipad en op de teevee klinkt het beginliedje van Rescue Rangers dat ik tot mijn grote verbazing ook nog eens grotendeels woordelijk kan meezingen ...

Kortom, ben rúim voor 't bezoek klaar en ben blij !

Oh ja, Sini, klinkt prima, die e-kamer !!

Chippie

Chippie

21-12-2011 om 22:01

Kaaskopje, keuken uitsoppen?

Dat heeft toch geen zin, ik weet niet hoe jouw keuken eruit ziet tijdens een kerstdiner, maar dat is hier niet spik en span. En je gaat toch niet de binnenkant uitsoppen, dat mag pas in voorjaar. Duw je dochters een emmer met sop in hun handen en relax. Zen...

Kaaskopje

Kaaskopje

22-12-2011 om 01:13

Chippie

Hoemmmhoemmmhoemmm

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.