Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Mar

Mar

06-11-2008 om 23:31

Wat zouden jullie doen? slechte samenwerking

Hallo,

heel graag jullie mening over het volgende: ik werd gevraagd of ik een paar beelden wilde tentoonstellen ihkv een bepaald thema. Ja, dat is goed (moest er nog wel van alles aan doen maar ben geen proffessional dus een kans om ten toon te stellen is nooit weg). Oh by the way, ik heb ook nog wat gedichten over hetzelfde thema, willen jullie dat ik die voordraag op diezelfde manifestatie? Gedichten (maar vijf) opgestuurd: nee geweldig, past helemaal. Je hoort nog van onze dagvoorzitter... Dat was tien dagen geleden.
Nou heb ik met mijn gedichten voordragen vrij veel ervaring. Ik weet dat het voor een publiek fijn is om mee te lezen. Dit zou voor een multicultureel publiek zijn, des te meer reden om een beamer op te zetten. Intussen krijg ik van de stichting het bericht dat de voorzitter gedichten gaat selecteren. Heuh, denk ik, het gaat maar om vijf gedichten, dat is vijf minuten, waar selecteer je dan op? Organiserend commando
gemaild geen antwoord, ja, de voorzitter zal je mailen/bellen. Dagvoorzitter gemaild met de gedichten als bijlage en dat ik graag met haar wil overleggen: beamer, danwel gedichten plotten (=groot uitprinten). En ook de tijd dat ik zou moeten optreden? Dat was maandag. Intussen heb ik zowel aan dagvoorzitter als organiserend commando wel zeven mails gestuurd of ze me willen mailen/ bellen. Van de dagvoorzitter hoor ik nada.
Organiserend type stuur ik gisteravond laat een mail dat ik er genoeg van krijg, ik wil dat het technisch en voor het publiek in orde is en de gedichten zijn me ook zielstechnisch heel kostbaar. Ze bericht me vanochtend terug dat ze echt vandaag contact met me op zullen nemen en ja de gedichten zijn erg mooi en passen bij het thema. Nou je raadt het al: hele dag niets gehoord.
Intussen heb ik de gedichten zelf al laten plotten maar ik ben eigenlijk pislink. Ik weet dat het kwalitatief goede gedichten zijn (hoewel het natuurlijk je smaak niet kan zijn), ik heb al vaker voorgedragen en gepubliceerd en ook verscheidene prijzen ontvangen.

Ik ben zo benieuwd wat een ander nu in deze situatie zou doen. Eigenlijk ben ik boos. Ik geef (misschien te) veel: ze kunnen drie beelden tentoonstellen en ik wil ook nog voor ze optreden.
Zouden jullie je terugtrekken of denken: tja een optreden is altijd leuk, laat ik het maar doen.

Mar

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mar

Mar

06-11-2008 om 23:33

Oh ja nog ff

de manifestatie is zaterdag, morgen ga ik de beelden brengen

angel3

angel3

07-11-2008 om 09:00

Hard spelen

Jij doet een full package aanbod. Voor jouw gevoel hoort het pakketje helemaal bij elkaar, als er iets afvalt dan klopt het niet meer. Blijf daarbij. Anders alleen de beelden zoals eerst afgesproken.
Ik zou een mail sturen dat je ervanuit gaat dat de hele bijeenkomst niet doorgaat omdat je maar niks hort dus dat je niet komt.
Maar goed ik ben een 'harde'.... Succes. Laat je niet in een hoek duwen. Sta voor je concept.

Mar

Mar

07-11-2008 om 12:47

Afgehaakt

Ja, ik ben afgehaakt wat betreft de gedichten. De beelden heb ik wel neergezet, zoals de afspraak was.
Ze hadden er niks van hoor, voor mij tien anderen was het verhaal, nou ja andere kunstenaars dan. Ik vind het toch jammer maar eens houd het op. Ik had mss al drie dagen geleden die lijn moeten trekken.
Benina ik had het zelf aangeboden van die gedichten hoor, voor de beelden was ik gevraagd. Maar goed ze wilden het graag in eerste instantie. Het is, zeker bij kunst altijd maar weer de vraag hoelang en hoeveel je moet soebatten. Eigenlijk zit niemand heftig op je te wachten er zijn zoveel mensen die mooie dingen maken.

Mar

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.