Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Emels

Emels

17-12-2018 om 18:07

Wel of niet aan laten trekken

Vanmiddag met mijn driejarig dochtertje naar de bieb geweest. Zoals normaal trekken we onze jassen uit en hangen deze op een openbare kapstok.

Toch naar het huis gaan, dochters jasje met sjaaltje weg. Ik kijken op de kapstok hangt er een soort gelijk jasje een paar haken verder onder een aantal jassen. Met een sjaaltje en muts. Geen naam of telefoonnummer erin.

Ik melding gemaakt bij de bieb maar het blijft een openbare kapstok. Maar ze via het geluidsysteem of er iemand is met een dochtertje met een roze jas. Maar niemand. Ik wachten, misschien dat de ouder het merkt. Maar niemand.. Bieb zal een melding maken op hun facebook pagina.

Tja wat nu.. moet ook mijn zoon van school halen en we zijn op de fiets.
Mijn contactgevens achter gelaten en mijn dochtertje de jas laten aantrekken. Ook het sjaaltje want ze is al zo verkouden. Muts niet, vind dat te.. tja weet het niet misschien te on hygiënisch. Of ben ik nu vreemd..

Zouden jullie ook in deze situatie je kindje een jas van een ander kindje aan laten trekken?

Phryne Fisher

Phryne Fisher

17-12-2018 om 19:11

Hmm

Nee, dat denk ik niet. Straks is het totaal iemand anders die misgrijpt. Ik zou mijn eigen sjaal onder haar trui hebben gefrummeld, denk ik.

Raffie

Raffie

18-12-2018 om 12:59

vervelend

maar ja, dat zou ik wel doen. Je moet toch weer naar huis, en zonder jas lijkt me wat te koud. Nou vind ik niet zo gauw iets onhygiënisch, en ik weet natuurlijk niet hoe vies het jasje eruit zag.
Maar ja, je had niet veel keus vrees ik...

Heb het een keer met dochters Birkenstocks gehad bij het zwembad. Die zagen er trouwens echt vies uit, (die van dochter waren gloednieuw nota bene), dus die wilde ze echt niet aan. Dan maar op blote voeten terug naar huis, was gelukkig zomer.

Emels

Emels

19-12-2018 om 17:30

Reactie op reacties

Phryne Fisher

Daarom heeft de bieb ook via de geluidsysteem omgeroepen of er een ouder was met een dochtertje die een roze jas heeft. Om te voorkomen dat hun misgrijpen en de jas misten.

Raffie

De jas was redelijk schoon met wat her en der een (modder) en wel natuurlijk de nodige gebruik plekken op de mouwen en kraag. Binnen en buitenkant.

Als de jas echt te vies was zal ik mijn dochtertje nooit aan laten trekken.

We hopen dat onze dochters jas terugkomt, tot dan gebruik ze het jasje. Ga geen nieuwe kopen het is al een dure maand. Sjaaltje niet.

Snap niet waarom de ouder dacht, dat is mijn dochters jasje want deze hing bij mijn jas op het haakje. Maar ja...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.