Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

19-02-2010 om 09:38

Welk cadeau voor een promovendus?

Dochter van een vriendin gaat komende week haar proefschrift over oude geschiedenis verdedigen. Wat is een leuk en passend cadeau (budget ongeveer 20 euro)?

Rosa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

19-02-2010 om 09:48

Paranimf

Meestal zit er in het boekje een inlegvel waarop de contactgegevens van de paranimfen staan en die weten doorgaans wel welk cadeau de promovendus wil hebben.

Anders zou ik een boek of boekenbon doen.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

19-02-2010 om 09:56

Geen boekje bij de uitnodiging

en ik heb het haar moeder gevraagd maar die wist niets passends.

krin

krin

19-02-2010 om 10:06

Oude geschiedenis

Ik weet natuurlijk niet hoever jullie vriendschap teruggaat, maar is er niet iets te bedenken dat refereert aan jullie eigen 'oude geschiedenis'? Heb je er gelijk een verhaal bij. Misschien gingen jullie altijd samen naar concerten (nostalgie-cd), of naar de film (favoriete film op dvd), of hebben jullie een gedeelde voorkeur voor een geschiedenistijdperk (goed boek daarover)... Ik vind het vaak prettig om een thema te bedenken en dan vandaaruit te zoeken, maakt het makkelijker.

Janna3

Janna3

20-02-2010 om 21:28

Iets heel anders

Mijn ervaring is dat je heel veel "vakgerelateerde" cadeaus krijgt, bepaalde boeken zelfs dubbel. Ik zou juist iets ontspannends geven, een promotie gaat meestal gepaard met gigantisch veel stress. Een sauna-bon, een leuk kookboek, een film (filmhuisfilms doen het altijd goed denk ik).

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

25-02-2010 om 11:37

Geweest

Het was erg leuk, interessant onderwerp en als cadeau heb ik twee bioscoopbonnen gegeven. Bedankt voor alle input!
Rosa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.