Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Welk tijdschrift lezen jullie?


ik blader de Margriet wel eens door bij de online Bibliotheek, als ik even zit te niksen of even moet wachten, en dan vooral vanwege de strip Zusje. De inhoud waarin ik ben geïnteresseerd is te weinig om en abonnement te nemen.
Verder blader ik ook tijdschriften door die op de mat vallen omdat ik van ergens lid van ben, zoals Vogelbescherming, Zuid-Hollands Landschap, Consumentengids, etc.

Auwereel schreef op 08-04-2023 om 20:00:

ik blader de Margriet wel eens door bij de online Bibliotheek, als ik even zit te niksen of even moet wachten, en dan vooral vanwege de strip Zusje. De inhoud waarin ik ben geïnteresseerd is te weinig om en abonnement te nemen.
Verder blader ik ook tijdschriften door die op de mat vallen omdat ik van ergens lid van ben, zoals Vogelbescherming, Zuid-Hollands Landschap, Consumentengids, etc.

Oja, de tijdschriften van oa het pensioenfonds, de bank, zorgverzekering lees ik ook wel als ze in de brievenbus zitten. 

mut

mut

08-04-2023 om 21:00

Klasse , Narthex en Historia

Onze taal en Kijk. En secundair (want komt bij een lidmaatschap) de kampioen, eigen huis magazine en puur natuur

Je dois dire que je n'ai pas lu de magazine depuis longtemps. Je préfère lire des livres 😄

Boeken en af en toe pak ik een Donald Duck die mijn zoon heeft gekocht.

Soms de Linda, altijd de Donald Duck!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.