Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Mamavan

Mamavan

24-04-2020 om 10:55

Welke Onderwatercamera

Hallo allemaal,

Mijn dochter wordt binnenkort 11 jaar. Wij willen haar een onderwatercamera geven. Eentje waarmee ze in een zwembad onderwater foto’s c.q. filmpjes kan maken. Het moet wel een goede zijn (niet eentje die het na een jaar begeeft zegmaar) maar hoeft zeker geen professionele te zijn maar wel een die een kind makkelijk kan bedienen.

Welke raden jullie aan of wordt het meest gebruikt?

Ik hoor graag.

Mamavan

Misdreavus

Misdreavus

24-04-2020 om 21:16

mijn ervaring

Ik heb al een paar jaar een Nikon Coolpix. De boven water foto's zijn niet zo goed als die van met mijn gewone camera, maar onder water is het wel heel leuk.
Kost ongeveer 170 euro.
Ik kwam deze net tegen, die vond ik wel heel vrolijk van uiterlijk:
https://www.coolblue.nl/product/835340/nikon-coolpix-w150-resort.html

Mijn zoon heeft een Ricoh WG-30, die was wat duurder, maar wel heel erg degelijk.
Hij had eerst een goedkope, het merk weet ik niet meer, de prijs was ongeveer 60 euro, maar die maakte echt belabberde foto's.

Kleine kanttekening is dat mijn zoon op die leeftijd met een onderwatercamera in het zwembad was en hem weg moest doen van een medewerker, dus ga er niet vanuit dat ze hem ook daadwerkelijk mag gebruiken in een zwembad.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.