Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

mijk

mijk

05-01-2019 om 21:21

WIDM poule

Iemand zin in een "OOL Wie is de mol app"? Lijkt me lollig en vroeger hadden we hier ook altijd wel een actief draadje..


Mijntje

Mijntje

10-03-2019 om 09:39

Ik kan het ook nog niet geloven. Al die vogels, het leek me onmogelijk om geen vogels te filmen daar. Ik vond haar te gespannen overkomen, maarja ze zat idd wel op de beste posities. De eerste drie uitzendingen vond ik haar een beetje verdacht, daarna niet meer.
Jammer dat niet alle overwegingen van de mol worden uitgelegd, bv dat ze Niels de finale gunde ipv Sinan (die op haar zat, daarom ws, maar toch een beetje vriendjespolitiek met Sarah)

Jackie

Jackie

10-03-2019 om 10:50

niet verbaasd

Maar ik had zo gehoopt op Niels als verassingsmol Meestal brengt het programma tijdens de laatste afleveringen zo min mogelijk mollenstreken in beeld, zo ook weer bij Merel, die ik de eerste afleveringen echt wel verdacht vond en de rest van de afleveringen ook altijd wel raar vond doen, maar echt iets duidelijks lieten ze oo het eind natuurlijk niet zien, wat te begrijpen valt.

Pooh bear

Pooh bear

10-03-2019 om 11:16

De belgische mol?

Kan je die vanavond ergens gelijk mee kijken ? Of moet je wachten tot ze hem online gooien?

Marijne

Marijne

10-03-2019 om 12:22

Molleke

Het is op Vier.b, dat heb ik niet op de tv in Amsterdam. Ik vermoed dat het morgen online staat. Je moet wel een account aanmaken en inloggen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.