Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wie heeft er op latere leeftijd zijn/haar rijbewijs gehaald?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Petal

pfff, ik weet het niet precies meer hoeveel, ben ook een tijdje gestopt toen ik 34 weken zwanger was en begon weer zo'n 6 weken na de bevalling, ik schat zo'n 25 lesuren.
Het lijkt me heel eng om in zo'n bak te rijden. Inparkeren lukt me al bijna niet in de leswagen (een fiatje) laat staan in zo'n vrachtauto! Maar goed, ik heb 4 kinderen, dus een grote auto is geen luxe en het zal wel wennen.

Heerlijk lijkt het me straks een rijbewijs. Ik denk dat er een wereld voor me opengaat!

ayla

ayla

28-04-2010 om 11:03

Niet echt later

maar wel pas bij het 7e examen, schaam schaam. Na mijn eerste examen die eigenlijk nog het beste ging van alle examens (op d e laatste na) raakte ik helemaal ind e examenstress. Wist niets meer en kon niets meer. Maakte domme fouten, ik kan me van een aantal examens alleen herinneren dat ik ben ingestapt en ben uitgestapt. Toen heb ik ruim een jaar pauze genomen en ben bij een andere rijschool opnieuw begonnen. Die keer heb ik het meteen gehaald. trouwens nog nooit een ongeluk gehad en ik rij nu 10 jaar

jula

jula

28-04-2010 om 20:17

Toen ik 32 was heb ik het in keer gehaald. Wel met proef-examen en 60 uur lessen. Ik heb het lessen heel lang uitgesteld omdat ik het zo eng vond, maar ik ben nu superblij met mijn rijbewijs!!

Mijn oma

met 65 jaar!!!!

Poppy

Poppy

29-04-2010 om 09:18 Topicstarter

Jeetje geerke

Dat is nog eens wat zeg, 65. Maar op die leeftijd is een auto helemaal lekker natuurlijk, anders ben je zo gebonden aan huis of moet je in een plaats wonen met goed openbaar vervoer.

Was 60

Sorry het was met 60.
Ik was in de war emt mijn opa van de andere kant, die - écht waar! - met 65 jaar aan het conservatorium begon, iets wat hij altijd had gewild en nooit de kan voor had gekregen.

Wat spelfoutjes

Sorry, was erg snel met de entertoets.

Poppy

Poppy

02-05-2010 om 14:10 Topicstarter

Proef-examen

Gisteren voor het eerst een soort proef gereden. Nou ik heb in lange tijd niet zo slecht gereden Mijn instructeur was echt verbaasd, maar gelukkig weet hij het nu en is er nog genoeg tijd om het een paar keer te doen. Die stilte in de auto, vreselijk, ik ga gelijk aan mezelf twijfelen en doe dan dingen die ik normaal niet zou doen en vice versa.

Op zich vielen de foutjes die ik maakte best mee (10 geloof ik, en je mag er 16 maken) maar had in de eerste 3 minuten 2km te hard gereden dus zou toch gezakt zijn. Oeps!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.