Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Biene M.

Biene M.

05-03-2010 om 11:01

Wie heeft seizoen 4 van dexter al gezien? (SPOILER!)

Ik vind het zo erg dat Rita dood is! Hoe zou het nu verder gaan, zou Dexter ervan verdacht worden dat hij het heeft gedaan? In elk geval wel door Quinn en door de buurman en misschien ook wel door Debra, nu ze wat van zijn verleden heeft ontdekt.

Nu nog wachten tot september voor seizoen 5, vreselijk.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

05-03-2010 om 11:55

Inderdaad

Het is niet logisch dat de Trinity killer een moeder vermoordt alsof ze een jong meisje is.

Ik vond Rita ook wel een beetje irritant (kijk gelukkig geen DH meer, haha!) maar het is zo zielig voor die kinderen! Vooral voor Astor en Cody, hun vader is ook al dood. Ben ook erg benieuwd hoe Dexter volgend seizoen voor die kinderen gaat zorgen. Zou Debra bij hem intrekken om hem te helpen? Hm, die helpt vooral rotzooi maken denk ik. Dexter zal wel een inwonende Cubaanse hulp vinden, die kan dan meteen weer nieuwe verhaallijnen introduceren.

Maar ik baalde wel gisteren. Speciaal nog de laatste aflevering achter de voorlaatste aan gekeken zodat ik rustig zou kunnen slapen, maar dat was dus niet goed ingeschat.

margje van dijk

margje van dijk

05-03-2010 om 13:14

O nee

Pas terwijl ik dit draadje openklikte (Dexter, hijg-hijg, Dexter) drong pas het woord 'spoiler' door tot mijn brein, dus nu heb ik het vreselijke nieuws al gelezen, en ik moet serie 3 zelfs nog zien!!

Wat erg. Block-block-block, ik ga het gewoon keihard weer uit mijn hoofd blocken.

Margje

Biene M.

Biene M.

05-03-2010 om 13:41

O nee margje

Sorry!!

margje van dijk

margje van dijk

05-03-2010 om 15:29

Geeft niet hoor

Jou treft geen blaam, je had het er tenslotte bij gezet

Ik heb me nog nu toe beheerst om de posting van Ardennen open te klikken, dus da's al weer wat winst, toch?

Margje

Roosje Katoen

Roosje Katoen

05-03-2010 om 15:51

Trinity

Ik dacht dat het een wraakactie van Trinity was... net zoiets als in Se7en (?) met Brad Pitt... Of zou het een droom zijn? Wel verassend dit eind!

Maar waar hebben jullie de vierde serie gezien dan? Ik had hem van een vriend die hem gedownload heeft, is hij ook ergens op tv?

Ik vind Rita ook super irritant!

Biene M.

Biene M.

05-03-2010 om 16:03

Droom

Dat zou mooi zijn, als het een droom was. Maar ik ben bang van niet, wraakactie van Trinity is waarschijnlijker denk ik. Of was dit een actie van de volgende seriemoordenaar?

Wij hebben hem gedownload. Volgens mij heeft een collega van me de dvd's netjes via amazon gekocht.

Aileen

Aileen

09-03-2010 om 10:10

Ik snap het niet

.waar hebben jullie dit gezien(Rita dood?!).Ik mis kennelijk iets erg belangrijks.
Ik volg de afleveringen via de vpro, die zijn een week nog te zien na uitzending hier.
En Rita is hierin nog springlevend en in en in goed en heilig....
Aileen

Roosje Katoen

Roosje Katoen

09-03-2010 om 16:28

Aileen

Dit gaat over seizoen 4, de serie bij de vpro is volgens mij seizoen 2. Je kunt dus nog 2 seizoenen van Rita genieten

Coco

Coco

10-03-2010 om 19:12

Rita

Ik blijf in Rita nog steeds Darla uit "Buffy the Vampire Slayer" en "Angel" zien. Misschien wordt ze in Dexter ook wel weer tot leven gewekt.....

Nou inderdaad (misschien nog ietsje meer spoilend)

Wij (nee, ik) was helemaal in shock dat ze dood was. Stom he, ik leef me altijd zo in, ik was echt even van slag. Inderdaad, hoe moet dat met die kinderen... belachelijk eigenlijk, het is natuurlijk maar een serie, maar toch.
Nou volgens mij is het toch wel Trinity geweest hoor. Ik las ergens een interview met de acteur die Dexter speelt en die had het erover dat zij het juist ook zo hadden geacteerd dat in de moordscene er geen enkele hint zat naar de moord op Rita, zodat je als kijker nog meer een shock krijgt.

Anyway, ben ook erg benieuwd naar het vervolg. Een van de meest boeiende series aller tijden.
En inderdaad, af en toe moeten wij ook nog denken aan Darla!!

Groetjes,
Vonda

Shock

Was inderdaad een grote schok, maar, niet getreurd, op 21 maart gaat het nieuwe seizoen van Breaking Bad van start. Da's nog leuker!

Breaking bad

Hoi Almonde,

Eh, op welk tijdstip en welke zender (geen weekoverzicht t.v. gids hier)?

Karly

Eeeh...

http://isohunt.com/torrents/?ihq=breaking+bad

(ik mag aannemen dat S4 van Dexter ook nog nergens op TV is in Europa...)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.