Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wie is de mol

Ik kan het draadje over de mol niet meer vinden, dus toch nog even met de finale in zicht, een nieuwe geopend.
De 3 finalisten zijn bekend, mijn mol zit er nog steeds bij maar ook mijn reservemol. Lastig, hoewel ik al een hele tijd op dezelfde zit.
Ik vond het wel een leuke aflevering. Genoeg viel er te mollen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bintje

Bintje

07-03-2013 om 17:46 Topicstarter

Vanavond

We kijken er hier allemaal al naar uit.

Ja leuk

Ik ben zelfs nu nog niet zeker van de mol. Dat is altijd het leukst

Kaaskopje

Kaaskopje

07-03-2013 om 19:59

In dwdd

Net werd het in DWDD besproken. Paulien heeft al bij het begin gezegd dat ze 'geografisch gehandicapt' is, wat voor een van de gasten (deelnemers van andere De Mol-en) een teken is dat zij de Mol is. Want als ze in het begin al zei dat ze niets van geografische dingen snapte kon ze in de andere afleveringen lekker klungelig doen.
Ik zelf heb nog steeds het gevoel dat in dat Afrikaanse schooltje iets is gebeurd. Waardoor ik denk dat het Paulien moet zijn. Maar ik zal wel weer helemaal fout zitten

Kaaskopje

Kaaskopje

07-03-2013 om 22:08

Nou...

Mispoes dus

caton

caton

07-03-2013 om 22:10

Er weer ingetrapt

weer in de eerste aflevering iemand genoemd die echt de mol niet kan zijn. Inderdaad, deze persoon was de mol.

Bintje

Bintje

07-03-2013 om 23:03 Topicstarter

Yes!

Voor het eerst had ik vanaf de eerste aflevering de mol goed. Ik ben helemaal trots op mezelf. En mijn reservemol was de winnaar. Ik vond de beelden achteraf erg leuk: de mol achter het orgel, he zogenaamd trekken aan de touwen etc. En die arme Zorayda. Ze kon zichzelf wel voor het hoofd slaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.