Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wie is de mol!

Yessss, a.s. donderdag is het weer zo ver!! Wie is de MOL begint weer. Ik heb er al weer zin in!! Wie kijkt nog meer?? Groetjes Suus


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

13-03-2009 om 19:48

Geld

voorzover ik weet is het tot nu toe elk jaar al een fiks bedrag geweest hoor....maar inderdaad....in die trein, kwam niet meer bij van het lachen...."ik zie het niet...." LOL....

En die rondjes van Anniek....geweldig!!!!

Tirza G.

Tirza G.

13-03-2009 om 23:37

Volgend jaar

is het 10e seizoen, vertelde PJ vertrouwelijk in de camera (die man heeft er echt zo'n hóófd voor). Dat wordt een hele speciale versie, kneuterde hij. Wat denken jullie? Alle oude mollen in één serie???

Tirza

Tirza G.

Tirza G.

13-03-2009 om 23:38

Geld

Het is altijd rond de 20.000 euro en was rond de 35.000 gulden vroegâh.

Tirza

Mareld

Mareld

14-03-2009 om 10:48

Berber....

Je zorgt nu voor nog meer verwarring hoor! Marc-Marie was géén mol, die zat in de serie samen met Yvon Jaspers (waarin laatstgenoemde de mol was). Of bedoel je dat ook??

liora

liora

14-03-2009 om 11:22

Saai

Hoi,

Ook ik vind er niks meer aan. Het komt erop neer dat je 10 weken kijkt naar mensen die je wel of niet leuk vindt. Je kunt absoluut niet weten wie de mol is want iedereen saboteerd opdrachten en de helft wordt niet eens in beeld gebracht.
Vervolgens komt er dan een ontknoping en denk je oh ok, maar ze hadden van alle deelnemeers een dergelijk filmpje vol mollenacties kunnen maken en dan denk je ook 'oh ok'.

Dus nee, dit is niet meer zo leuk. Volgend jaar kijk ik niet meer.

Liora

Jesse_1

Jesse_1

14-03-2009 om 20:32

Toch teleurstellend

Ik moet toch ook zeggen dat ik het concept steeds vreemder ga vinden. Omdat iedereen zich als molverdachte voor wil doen en dus ook opdrachten saboteert, is het alleen maar afwachten wie de officiële Mol is.
Voor Anniek hadden we net zo'n filmpje kunnen maken met haar rare acties. En deze serie zaten er een heleboel mensen op Jon (waaronder de laatste 3 spelers helemaal!), dus zó goed heeft hij het dus niet gespeeld.
Maar ik ben in ieder geval blij dat Viviënne gewonnen heeft, ook al omdat zij duidelijk de mol NIET was.
Jesse

Jujube

Jujube

14-03-2009 om 23:09

Yep

Ik vond het ook enigszins teleurstellend. Jon was erg obvious. Het leukst was geweest, zoals ik al eerder zei, dat Vivienne de mol was en niemand haar had verdacht omdat ze veel geld had binnengebracht en daar vervolgens mee van door was gegaan. Maar helaas....misschien een tip voor de mol van volgend jaar
Groet,
Jujube

Agnet

Agnet

15-03-2009 om 17:35

Over het geld (en george)

Als je op wikipedia kijkt (http://nl.wikipedia.org/wiki/Wie_is..._de_Mol%3F) is er dit keer helemaal niet zoveel geld verdiend. In de 8 andere series zat er maar 2 keer minder in de pot dan nu, de serie met George leverde de winnaar zelfs ruim 42.000 euro op!

En Berber, George was gewoon een hele leuke mol. Hij kon zo heerlijk dom doen en had een leuk koppie, ik las ergens dat hij tegenwoordig yoga- en meditatieles geeft. Ik heb de serie vorig jaar nog eens teruggekeken, ik kan alleen de site niet meer vinden.

Mareld

Mareld

15-03-2009 om 19:16

Aha...

Nu is het helemaal duidelijk Berber!

Agnet: ik heb je link even bekeken en het valt me op dat er minder geld gewonnen wordt sinds De Mol met bekende Nederlanders wordt gespeeld: de eerste 4 jaar varieert het van €31.765 tot €42.300 (inderdaad best wel veel wat George nog in de pot had laten komen). Daarna, als het met bekende Nederlanders wordt gespeeld, varieert het van €17.300 tot €24.475. Stukken minder dus. Dus óf BNers zijn betere mollen, óf er valt gewoon minder te verdienen (ik denk het laatste).

Ik heb trouwens ook het idee dat het zonder BNers altijd wat meer "overleven" was dan nu, met overnachtingen in de buitenlucht, bouwvallige hutjes enzo? Ze slapen nu altijd wel een nachtje in een tent, maar verder toch gewoon binnen? Of ben ik al lang vergeten hoe het eerst was?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.