Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wie weet er nog een goeie grap

Zo zonder collega's en huisgenoten wordt er hier een stuk minder gelachen helaas. Wie vertelt een goeie grap?

Coronabandshirt

Dochter kwam een bekende tegen met een Bandshirt.

Voorop: Coronavirus: Go Away

Achterop:

Coronavirus 2020 Worldtour
Cov 19

No. 1 hit
'I can't get no desinfection'

China&Asia
Europe
Australia
North America
Middle East
South America

🎶🎵Sinbads vrouw🎵🎶

🎶🎵Sinbads vrouw🎵🎶

13-05-2020 om 15:07

Hoe noem je

Een vlieg zonder vleugels?

Een loop

🎶🎵Sinbads vrouw🎵🎶

🎶🎵Sinbads vrouw🎵🎶

13-05-2020 om 15:09

Waarom mag

Waarom mag Een varken niet fietsen?

.

.

Omdat hij geen duim heeft om te bellen

een moppendraadje?

Zitten twee aapjes in bad
zegt het ene: "oeh-oeh-oeh"
zegt het andere aapje: "nou doe er dan wat koud water bij!"

Youtube

Als ik hardop wil lachen kijk ik stukjes van conferences van Ronald Goedemondt, of de Willie's van DWDD. En dan verval je vanzelf van het één in het ander.

skik

Angela67

Angela67

13-05-2020 om 16:49

corona mop

Heard a Dr. on TV saying in this time of Coronavirus staying at home we should focus on inner peace.
To achieve this we should always finish things we start and we all could use more calm in our lives.

I looked through my house to find things i'd started and hadn't finished, so I finished off a bottle of Merlot, a bottle of Chardonnay, a bodle of Baileys, a butle of wum, tha mainder of Valiumun srciptuns, an a box a chocletz. Yu haf no idr how feckin fablus I feel rite now. Sned this to all who need inner piss. An telum u luvum. And two hash yer wands, stafe day avrybobby!!!

gr Angela

@Emma

@Emma

13-05-2020 om 16:50

kreeg ik op moederdag


https://youtu.be/3PHM6ea1dOs

De Speld

https://speld.nl/

"Nederlanders spreken tegenwoordig beter 'Gebarentaal' dan 'Duits'!"

" Nederlanders willen dat Rutte Spanje weer opent

Veel behoefte aan perspectief voor vakanties "

Phryne Fisher

Phryne Fisher

13-05-2020 om 19:23

Fout

Wat is het verschil tussen mannen en vrouwen?
Mannen kunnen goed staand plassen, en vrouwen kunnen goed zitten zeiken.

Qua cabaret. Laatst hielp ik mijn dochter met een opdracht voor school waarbij ze cabaretfilmpjes moest kijken. Onder andere het broodje kebab van Najib Amhali, die vind ik zo grappig, maar ook hilarisch was de spastische psychiater van Martine Sandifort. Mijn dochter vond het weinig boeiend, en hij is ook wel erg, maar ook heel grappig.

Donald Trump, Boris Johnson, Angela Merkel, de Paus en een tienj

Vliegtuig met 5 passagiers aan boord: Donald Trump, Boris Johnson, Angela Merkel, de Paus en een tienjarige schooljongen. Het vliegtuig staat op het punt te crashen en er zijn slechts 4 parachutes.

Trump zegt "Ik heb er een nodig. Ik ben de slimste man in de VS en ben nodig om de problemen van de wereld op te lossen!"
Hij neemt er een en springt.
Boris zegt "Ik moet Groot-Brittannië zonder de EU weer opbouwen". Hij pakt er een en springt.
De paus zegt: "Ik heb er een nodig omdat de wereld de katholieke kerk nodig heeft". Hij pakt er een en springt.
Angela zei tegen de tienjarige: "Jij mag de laatste parachute hebben. Ik heb mijn leven geleefd, dat van jou begint pas.
Waarop de 10-jarige antwoordt: "Maak je geen zorgen, er zijn nog 2 parachutes over, de slimste man in de VS heeft mijn schooltas meegenomen."

Thera

Haha, die is goed!

skik

geri

geri

13-05-2020 om 20:43

geen grap

maar ik zag net dat Gerri Eickhoff naar de kapper is geweest ...

Pryne

Ooja die kebap scene...geweldig.

elledoris

elledoris

13-05-2020 om 22:00 Topicstarter

Meer meer meer

Hahaha fijn! Cabaret kijken, helemaal niet aan gedacht. Mijn hersens zijn langzamerhand een beetje aan 't degenereren door dat thuiszitten. Maar ik heb weer even heerlijk gelachen!

Geen mop, maar een mooi gezegde....

Regent het in mei.......
Dan is april voorbij 😀😀

@Emma

@Emma

13-05-2020 om 22:55

Het ANWB-echtpaar

Een klassieker:


https://youtu.be/ArOnn1tWzFc

Lou

Lou

13-05-2020 om 23:16

Bij chagrijn

Ingeval van chagrijn kan ik altijd enorm opknappen van wat 'nieuwsberichten' van De Speld of Kakhiel. Die laatste is wel echt niveau nul maar toch lollig, vind ik dan.

Spandoek

Op het gevaar af dat mijn anonimiteit nu helemaal verkeken is en de grap op scherm totaal niet overkomt, maar alla(h).

Toen we hier pas woonden hadden vrij uitzicht op een bos. Sinds een paar wordt dat uitzicht wordt opgefleurd (NOT) door een Evangelische kerk die hun blijde boodschap uitdraagt met vermaningen als " Wat betekent God voor u? Jezus kent u, kent u hem? En dat min of meer pal voor ons raam. Toen het er net hing hebben we met moeite de aandrang kunnen weerstaan naar de Action te fietsen voor een paar spuitbussen

Laatst kreeg ik laatst van zoon een groot spandoek met daarop een grote foto van: een bepaald keukenapparaat waar ik erg aan verknocht ben, een van mij met mijn handen gevouwen op mijn kin (geknipt uit een foto waarin ik in een Tsjechisch restaurant na een godzegenedegreepbestelling vertwijfeld achter een berg gepaneerd vlees zit), met in kapitalen de tekst IN MERKNAAMX WE TRUST en in kleinere letters daaronder " loop gerust eens binnen voor meer informatie of kom naar onze diensten "

(Wat ik me nog steeds wel eens afvraag hoe het kan dat er uitgerekend op die plek een nieuwe kerk is gebouwd, zonder dat de direct omwonenden in kennis gesteld van de verandering van het bestemmingsplan en dat uitgerekend in een stad waarin tig bestaande kerkgebouwen onttrokken zijn aan de eredienst. En of er eigenlijk gemeentelijke voorschriften zijn over spandoeken )

Tessa

Tessa

15-05-2020 om 16:08

Kenfan

Geweldig. Super goed bedacht van je zoon

Oh Kenfan

Dit is echt geweldig! Heb je reacties gehad van de.mensen uit de kerk? Ik denk dat ik er een soorr sport van zou maken om steeds nieuwe borden te bedenken en dan prominent in mijn tuin hangen..
Sini

Tine Winkel

Tine Winkel

15-05-2020 om 20:36

Kenfan

you made my day (of je zoon dan...), geweldig!

Hangkous

Hangkous

15-05-2020 om 22:39

Even hardop voorlezen in het Engels

Why is 6 afraid of 7?
Because 7 8 9

Light bulbs

How many kids with ADHD does it take to change a lightbulb?
Let's go ride our bikes!!!!

Sini

Uitzending gemist

Dit is al een tijd geleden gebeurd, maar ik word nog steeds vrolijk als ik er aan terugdenk. Kenman ook, want die is behept met de broodnodige humor. En met een bovengemiddelde intelligentie ook nog - al zou je het uit dit verhaal misschien niet afleiden.

We zitten nog aan tafel en Kenman bladert de nieuwe tvgids door. Zijn oog valt een aankondiging van een aflevering van Klasgenoten waarin - toen nog - kroonprins WA herenigd zou worden met zijn klasgenoten uit 3vwo van het VCL. De VPRO-gids heeft (nog steeds) een pagina waarin de opvallende programma's van die dag toegelicht worden. Over dit programma stond een beknopt interview met de redactrice over de langdurige onderhandelingen met de normaliter uiterst terughoudende RVD om deze speciale aflevering op de buis te krijgen. Ik geloof dat het het jaar was dat hij 40 zou worden ofzo. Dat willen we niet missen, we kennen nb ook nog iemand uit de bewuste klas. Kenman voert het in in zijn pas verworven electronische agenda. Toen een peperduur gadget met een 'wauw'factor, inmiddels volkomen achterhaald.

Een kleine week later bliept de agenda om half negen. Mijn vermoeden is inmiddels door de krant van die dag bevestigd, ik heb er zin in. We gaan er eens goed voor zitten, koffie, grote koek , pinda's en een biertje erbij, allemaal ter ere van onze Prins Pils.

Er is nog wel een voetbalwedstrijd aan de gang. Daar hebben we allebei een hardgrondige hekel aan, en Kenman weet er - misschien uitzonderlijk voor een man - ook echt geen bal vanaf. Al zijn we wel gewend dat alle programmering voor wijken voor voetbal en mogen we daar graag samen op afgeven, dit duurt wel erg lang. Ik taai af, hij roept me wel als het begint. Kenman checkt nog even de gids, nee toch echt het goede net. Maar na de verlenging volgt er zelfs nog zo'n oeverloze nabespreking ook. Je reinste majesteitsschennis.

Tegenwoordig kun je de tijd doden met je smartphone of je laptop. Destijds was het nog behelpen met pacman op een klapNokia. En die kekke electronische agenda bood ook weinig soelaas om de verveling te verdrijven. Kenman is doorgaans een rustige man, niet snel van zijn stuk te krijgen, maar na een ruim een uur tevergeefs wachten op de bank, begint hij zich toch echt flink op te winden. Het tv-scherm ging nog net niet aan barrels, met enige overdrijving gesproken. Toen vond ik het wel mooi geweest en tipte hem behalve tijdstip en net, ook maar eens naar de de datum te kijken.

(dat spandoek heb ik niet op het raam gehangen hoor. Mijn gezicht stond er nogal groot op, had weinig zin om me als "lekker gek mens" in de straat te profileren)

Bosbes

Bosbes

17-05-2020 om 20:47

Maar Kenfan

Erg leuk verhaal. Maar... was de uitzending al eerder geweest, of konden jullie er de volgende dag nog van genieten?

Ehm, Bosbes....

1 april?

skik

Bosbes

Bosbes

17-05-2020 om 23:35

oh suf zeg

Echt totaal de clou van het verhaal niet begrepen dus.. oeps.

juf Ank

juf Ank

19-05-2020 om 10:26

toppunt van 'beter weten'

Ruim voor achten zaten wij klaar op de bank voor de dodenherdenking. We keken naar de plechtigheden in voorbereiding, heel anders dit jaar. Bij ons stond echter de klok vlak voor 8 en ik zei nog tegen mijn vent; 'Nou, ze mogen wel opschieten'. Nog steeds geen hoorngeschal. Even later was het echt 8 uur en nog waren ze er nog niet klaar voor. Dus wij zaten, hevig verontwaardigd, elkaar te vertellen hoe belachelijk het was dat ze te laat waren....

Later bleek dat we vergeten waren dat we het programma van daarvoor enkele keren even stil hadden gezet zodat we dus niet meer in de live uitzending zaten....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.