Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Rieke

Rieke

08-12-2011 om 22:10

Wordfeud


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Chatten soms

Als iemand een erg mooi woord legt ofzo. Dan 'chat' ik dat. Maar meer dan korte zinnetjes niet.
O,ja met mijn dochter, die ik aanwijzingen geef om 'beter' te spelen. B.v. dat ze niet moet ruilen, maar beter kan 'proberen' (rare woorden b.v.) .
O dus rare woorden is wel oke?
Ik speel vaak met mensen die daar commetaar op hebben. Engelse woorden gaat ook vaak goed (cat en dog enzo).
groeten albana

Ja hoor

Rare woorden leggen is oke, commentaar daarop ook. Ik heb er ook wel eens commentaar op maar dat is meer uit verbazing!

Hmmm

Ik speelde net met iemand die binnen een minuut elke keer reageerde...en dan met de meest rare toevoegingen aan woorden. Kan dat met die hulp-apps??? Of was ze gewoon supergoed in rare-woorden?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Precies

Dat had ik nou ook. En dan met een random bord. Dan is er toch geen klap meer aan.. Het gaat toch om wat je zelf bedenkt?

app-sent

Tirza G.

Tirza G.

16-12-2011 om 23:16

Nou nee

Het doel van een spel is voor iedereen anders (en dat is bij ieder spel hoor, niet alleen bij wordfeud). De een gaat voor het crea-denken, de ander voor de gezelligheid, de volgende voor de leuke chat. En sommigen gaan voor de winst. Tja.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.