Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Zaanse schans leuk? (of andere tips?)

Vrijdag zijn we 5 jaar getrouwd en willen we met de kinderen wat leuks doen. We wonen in Noord-Holland en zoeken iets wat niet te ver weg is. Onze kinderen zijn 10, 8 en 4 jaar oud.
Nu zat ik te denken aan de Zaanse Schans. Is iemand daar weleens geweest en is het leuk?
Ook andere tips zijn welkom !

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja, is leuk

Het is wel een tijdje geleden dat we er waren, maar ik vond het leuk. Wellicht, afhankelijk van de interesse van je kinderen, kan het zijn dat je het met een uurtje of twee wel gezien hebt.

Margriet*

Margriet*

29-02-2012 om 20:13

Nou nee

met drie kinderen kan ik wel iets leukers bedenken. Ik ben er meerdere keren geweest, maar ik vind het een hoog Japanners gehalte (in busladingen vol). Het is nu ook een treurige tijd, qua natuur. In het voorjaar ziet het er al weer wat anders uit. Maar ik vind het vooral erg toeristisch....

Vic

Vic

29-02-2012 om 20:23

Heel leuk

Ik vond de Zaanse Schans heel erg leuk. Het is wel een mooi weer uitje, dus als het regent kun je beter iets anders gaan doen vrijdag.

sonj@

sonj@

29-02-2012 om 22:04 Topicstarter

Mooi weer

Ik hd inderdaad bedacht om alleen te gaan als het mooi weer is, maar wat Magriet zegt dat het nu een treurige tijd is qua natuur zit ook wel wat in. Misschien dat we dit uitje dan maar op de planning zetten voor in het voorjaar en gaan we nu nadenken over iets anders (zwembad ofzo)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.