Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

pandia

pandia

10-10-2009 om 23:53

Zandtafel, oekraine's got talent


http://www.youtube.com/watch?v=518XP8prwZo

Een jonge vrouw maakt op een verlichte zandtafel met los zand allerlei tekeningen door het zand te verplaatsen, bij te strooien, weg te halen enz.
Erg knap gedaan, mooie (vind ik tenminste)achtergrondmuziek.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Fascinerend

ik kreeg deze link via hyves binnen,en ik heb werkelijk ademloos zitten kijken,ik vind het kunst met een hoofdletter.en inderdaad ,die muziek maakt het compleet af.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

11-10-2009 om 10:25

Geweldig

Ik heb ademloos zitten kijken. Er zijn nog meer filmpjes van haar te vinden op youtube! Ik begrijp trouwens dat ze het programma heeft gewonnen.

Er liep hier al een draad over

dus.
Idd, práchtig!

Prulletje

Prulletje

11-10-2009 om 18:05

Het missen van mooie filmpjes

Een beetje o.t.: Ik mis de meeste mooie filmpjes ook. Zowel hier als via mail of hyve. En dat is omdat ik er teveel krijg en omdat er meestal geen toelichting bij gegeven wordt. Behalve dan de tekst: Dit is mooi dit moet je zien! In een ver internet verleden keek ik de filmpjes of presentaties wel, en in 99,9% van de gevallen vond ik het niks. Dus zonder toelichting kijk ik niet maar forum ik verder of delete de mail. Een toelichting zoals hier gegeven werd door Pandia wekte onmiddellijk mijn nieuwsgierigheid. Dus ik heb gekeken en genoten! Prachtig!

Prulletje

Prachtig

wat is dit mooi zeg! Net als Prulletje mis ik ook aardig wat, ik ben blij dat ik dit wel gekeken heb!

Yta Chalne

Yta Chalne

11-10-2009 om 22:35

Behalve de techniek

..vind ik het bijzonder om weer te zien hoe geschiedenis deel blijft uitmaken van mensen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.