Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Zijn er liefhebbers om weer een feuilleton te gaan schrijven?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Genista

Genista

07-11-2012 om 09:58 Topicstarter

Haha mea

Ik voorspel een nieuwe aandoening bij jou, de komende dagen... schrijfjeuk!!

Genista

Genista

07-11-2012 om 10:02 Topicstarter

En de voorlopige planning

Twijfelaars en last-minute-beslissers kunnen zich nog t/m morgen opgeven. Ik heb een voorlopig lijstje kunnen bouwen met alle wensen erin verwerkt, maar daar kan ik nog wel mensen tussen zetten zonder anderen in de knel te laten komen. Vrijdag zet ik dan het definitieve lijstje hier neer, zodat iedereen weet wanneer ze aan de beurt is (nog geen heren dit keer...). Zaterdagochtend 10 november komen dan de aftrap met de eerste aflevering en de commentaardraad in Gezèllug (contact leggen) te staan.

Guinevere

Guinevere

07-11-2012 om 10:37

Fred?

Over heren gesproken: Fred, doe je ook mee?

Genista

Genista

07-11-2012 om 10:46 Topicstarter

En hombre?

En Tinus, durf je ook eens? Sarcas, je hebt je gewaardeerde schrijfkunsten al eens vertoond, doe je nog eens mee? Van Boromir weet ik dat hij het echt veel te druk heeft.

Toke

Toke

08-11-2012 om 16:48

Ik wil ook

meedoen . Ben alleen t/m komende woensdag heel druk op het werk, maar vanaf dan maakt het niet uit.
Leuk weer!
@Geerke: ik heb ook leuke herinneringen aan het jeugdfeuilleton. Tokezoon heeft het er ook nog weleens over.

Genista

Genista

08-11-2012 om 18:57 Topicstarter

Hee leuk

Een valreper! Leuk Toke, dat je weer mee wilt doen. Ik heb ook nog leuke herinneringen aan het jeugdfeuilleton. Mijn kinders hebben wel eens voorzichtig geprobeerd om zoiets in hun klas op te starten, maar dat is toch niet van de grond gekomen.

Genista

Genista

09-11-2012 om 09:32 Topicstarter

Wanneer zijn we aan de beurt?

za 10 nov Genista
zo 11 nov Rode Vulpeninkt
ma 12 nov Thursday Next
di 13 nov Ishtar
wo 14 nov Ginny Twijfelvuur
do 15 nov Sancy
vr 16 nov Guinevere
za 17 nov Vic
zo 18 nov Toke
ma 19 nov Gerdina
di 20 nov Geerke
wo 21 nov Mijk
Veel succes en vooral ook veel lees- en schrijfplezier iedereen. Morgenochtend (of misschien al vanavond laat, om nummer 2 iets meer tijd tot ingraven te geven) zet ik in Gezèllug (contact) de start van het feuilleton en daaronder de commentaardraad, ook voor alle meelezers. Zet 'm op!

Ayanna

Ayanna

09-11-2012 om 09:49

Succes!

Eén van de leukste activiteiten op OOL! Zit nog steeds op de gebundelde uitgaven te wachten...
Veel succes en schrijfplezier gewenst!

Vic

Vic

09-11-2012 om 10:08

Guinevere

Zou jij met mij willen ruilen zodat jij op zaterdag gaat, en ik op vrijdag?

mijk

mijk

09-11-2012 om 10:10

Oh help!

Waar ben ik aan begonnen Heb wel zin maar ik moet nu natuurlijk heel serieus alle losse draden bijhouden enzo.... Zin in!

Mijk

Genista

Genista

09-11-2012 om 10:45 Topicstarter

Mijk

Ik hoop dat de laatsten vóór jou alvast een beetje willen gaan afhechten En anders moeten we maar een dubbele aflevering van je verwachten...

Voorpret.....!

Oei, wat ben ik laat in de race...
Ik moet natuurlijk Mijk helpen afhechten.... het leuke van ergens achteraan zitten vind ik wel, dat je heel nauwgezet alles volgt en er constant dingen bij bedenkt wat je er misschien mee zou kunnen doen. Waarna iemand anders uiteraard een totaal andere kant opgaat, haha.
Oooo het kriebelt. Als ik het maar kan. Als het maar leuk is.... maar goed, ik weet dat het fantastisch is om te doen. En dat je uiteindelijk trots bent op je eigen werk.
En die slapeloze nachten eraan voorafgaand, en maar malen, malen, malen, heerlijk!

Guinevere

Guinevere

09-11-2012 om 20:58

Vic

Vic, dat lukt wel. Dus jij vrijdag en ik volg jou dan.

Vic

Vic

09-11-2012 om 21:30

Oh fijn guinevere

Daar ben ik blij om! Genista wil je het lijstje aanpassen in Gezellug, met Guinevere de 17e en mij de 16e? Spannend weer!

Genista

Genista

09-11-2012 om 21:32 Topicstarter

Ja hoor, nieuw schema hier

Iedereen kan zich hier in vinden? Dan starten we zo!
za 10 nov Genista

zo 11 nov Rode Vulpeninkt

ma 12 nov Thursday Next

di 13 nov Ishtar

wo 14 nov Ginny Twijfelvuur

do 15 nov Sancy

vr 16 nov Vic

za 17 nov Guinevere

zo 18 nov Toke

ma 19 nov Gerdina

di 20 nov Geerke

wo 21 nov Mijk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.