Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Maritin

Maritin

31-08-2010 om 14:08

Zijn jullie niet bang voor overstroming?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Carmen

Carmen

02-09-2010 om 21:39

Thuis en elders

Ik ben thuis misschien wel veilig. Maar wie weet waar ik ben als Nederland overstroomt. Ik sleep dus in het vervolg maar een litertje water of tien en voldoende eten voor een aantal dagen mee mee als ik op stap ga. Oh ja, en een radio met batterijen natuurlijk.

Carmen.

klokje 2

klokje 2

03-09-2010 om 15:35

Nee

ben banger dat ik onder een bus fiets, eigenlijk.

Bastet

Bastet

03-09-2010 om 19:30

Nee

Ik zit in een risicogebied kwa overstromingen,maar lig er geen minuut om wakker.

reina

reina

03-09-2010 om 20:26

Nee

Ik woon hartstikke onder de zeespiegel, maar ik ben absoluut nog nooit bang geweest dat we onderstromen. De kans dat er iets anders gebeurt, ziekte, auto-ongeluk is veel groter en ook daar denk ik niet voortdurend aan.

Balletmama76

Balletmama76

05-09-2010 om 19:46

Niet echt

Wij wonen vrij dicht bij de kust, maar echt druk maak ik me niet.

Toen ik net in NL was en mijn eerste storm van windkracht 9-10 meemaakte, voelde het effe wat minder gemakkelijk. Maar echt bang voor overstroming was ik eigentlijk nooit. Sta hier ook nauwelijks bij stil.

Mijn vriendin heeft echter Katrina meegemaakt (zij woont bij New Orleans) en toen dacht ik hier toch meer over na, vooral toen zij een week zoek was met haar 2 kleine kinderen.

Ik merk ook bij haar dat zij hierbij veel meer stilstaat als ik - als hier een storm op komst is, maakt zij zich altijd druk over onzere veiligheid, waarschijnlijk omdat zij het zelfst meegemaakt heeft.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.