Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Statoo

Statoo

28-09-2015 om 12:41

zoek een liedje

Ik ben op zoek naar een liedje dat wordt gedraaid tussen de programma's van Investigation Discovery (ID).
Er komt in voor: a girl's gotta do what a girl's gotta do.
En: sometimes you have to be a little bad (meen ik)

Nu zijn er heel veel liedjes met die woorden, dus het zoeken is me nog niet gelukt. Wie weet het?

Statoo

Statoo

29-09-2015 om 18:28

even

even omhoog, omdat ik zo graag het liedje wil vinden

lezer

lezer

29-09-2015 om 18:47

Statoo

Statoo

29-09-2015 om 19:38

helaas

heb alle tips beluisterd, maar het liedje zat er niet bij. Het is een beetje een ondeugend gezongen liedje, ik meen dat het bij de reclame van Deadly affairs hoort, maar ik zie de reclame niet vaak genoeg om dat te weten.
Dank je wel voor het zoeken.

Jamie

Jamie

29-09-2015 om 19:51

volgende keer

Probeer goed te luisteren en een opvolgende combinatie van woorden goed te onthouden. Daarmee lukt het googlen wel. Het hoeft niet het belangrijkste deel van het liedje te zijn want je kunt gewoon zoeken met het woord 'lyrics' of 'songtekst' er naast en dan die woorden met aanhalingstekens er om heen.

Statoo

Statoo

29-09-2015 om 20:23

doe ik

Ga ik doen! Proberen in elk geval.
Mijn geheugen is momenteel zo dat wanneer ik met de regel in mijn hoofd naar de pc loop, ik alweer kwijt ben wat het was voordat ik google open heb Thnx

Krullevaar

Krullevaar

29-09-2015 om 20:29

Shazam

Shazam geprobeerd? Telefoon bij de tv houden terwijl het afspeelt, misschien vindt ie het.

Niet altijd hoor, maar bij popsongs is de kans wel groot.

Ik zoek het nummer dat je hoort als je in de wachtrij staat voor de Albert klantenservice. Instrumentaal en heel mooi vind ik.

Puck

Puck

30-09-2015 om 10:45

Krullevaar

Gewoon nogmaals de klantenservice bellen. Eerst natuurlijk liefst een paar minuten in de wacht om nog even te genieten en daarna gewoon vragen welke muziek het is...

Arawen

Arawen

30-09-2015 om 19:43

Ff gegoogled

En dat brengt me bij "under the influence' door Elle King. Weet niet of 'm dit is natuurlijk, maar wanneer je zoekt op 'Investigation Discovery music'dan komt deze naar boven.. Ik ken 't nummer niet.
Velvet Ears - Opposite kan ook. Die komt ook naar boven.
Of state of the heart-Brian Crain.
Of zero gravity of verona.
Of Take You Down van Nikki Barr.

Er zijn nog al wat mogelijkheden.. You Tube is your best friend! Hoop dat ie er tussen zit!

Statoo

Statoo

30-09-2015 om 22:42

dank je, maar helaas

Deze had ik idd ook voorbij zien komen en beluisterd, maar het zit er nog steeds niet bij. Het klinkt als een soort pin-up-achtig liedje, vrij zacht.
De afgelopen dagen geen tijd gehad om tv te kijken, misschien vrijdag of van het weekend weer. Ik leg wel een kladblok neer om zsm woorden op te schrijven.

Annelies B.

Annelies B.

05-10-2015 om 10:18

Misschien deze ...

Verona - Zero Gravity

Storm Cloud van Chris White

Statoo

Statoo

05-10-2015 om 10:31

ook niet

Dit weekend niet gehoord helaas.
Het is overigens een zangeres.
Wel mooi liedje van Verona

lezer

lezer

05-10-2015 om 19:55

site

Je kunt het ook nog vragen op muziekinreclame.nl Daar komen dit soort vragen ook langs.

Lolaveerle

Lolaveerle

11-10-2015 om 23:06

Be a little bad - Robbie nevil

Ik denk dat je Be a little bad van Robbie Nevil bedoelt?

Statoo

Statoo

11-10-2015 om 23:40

Jaaaa! Bij

bij de naam Robbie dacht ik even: man? Vrouw?
Maar dát is het liedje waarnaar ik al die tijd op zoek ben!
Niet per se omdat het zo grandioos is, het werd gewoon een principe kwestie
Heel erg bedankt!
Uiteraard iedereen die tips gaf!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.