Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Zwanger

Is het jullie ook opgevallen dat er de laatste maanden erg veel draadjes zijn over ongewenst zwanger zijn of niet weten wie de vader is van een zwangerschap? Komt het zo veel meer voor dan eerst of zouden de mensen via Google hier komen en dan om raad vragen?

Ik weet wel dat er tegenwoordog veel ongewenste zwangerschappen zijn omdat de pil steeds minder gebruikt wordt. Maar of dat samen opgaat met de posts hier, ik heb geen idee. Ik weet niet (meer) of zij de pil gebruikten of niet.

Nu je het zegt... wie weet heeft het met elkaar te maken. Interessant. 

Ik vraag me bij die natuurlijke anticonceptiehype overigens altijd af waarom je geen condoom zou gebruiken. Dan heb je toch ook geen hormonen en spiraaltjes in je lijf.

Als het over de 'natuur' gaat ligt de verantwoordelijkheid opvallend vaak bij de vrouw.
Als het niet perse over de natuur gaat ook trouwens

het is een vrij moeilijk en taboe onderwerp om er in het echt met mensen over te gaan praten dus de anonimiteit opzoeken begrijp ik wel. Zou wel toeval zijn en sneeuwbaleffect op Google zijn. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.