Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Afstudeeronderzoek opleiding toerisme: svp (anonieme) enquete invullen!

Wie helpt mijn zoon met afstuderen??

Ben je tussen 48 en 72 jaar, vul dan svp deze enquête (is anoniem!!) in..........is in enkele minuten ingevuld, maar je help 'm er erg mee!

https://saxion.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_77oc3F3lcDWXFM9

Voor zijn onderzoek moet hij 200 ingevulde enquetes hebben.......stand van dit moment: 138.

Alvast bedankt,
John

Lente

Lente

18-07-2018 om 09:18

Gedaan

...

wordt over 2 weken 48 mag ook wel he

dus ingevuld

Annolina

Annolina

18-07-2018 om 14:30

Hm...hier nog tips

Hm, best oké, maar het volgende:

* welke faciliteiten zou je gebruik van maken op een Nederlands vakantiepark?
....ehm, nou, niet? Ik bedoel, als ik per se naar een Nederlands vakantiepark moest, zou ik wel gaan zwemmen en zo dus ik heb deze netjes ingevuld, maar ik zou zo'n park nooit uit mezelf boeken! Behalve toen de kinderen klein waren 1 of 2 keer.

* Heb je wel eens van EuroParc gehoord?
Ja, wel eens, ik weet het bijna zeker. Maar....vervolgens moet ik zeggen waarom ik daar niet geboekt had. Ik moest iets aanklikken, maar dat werd een totaal onzin-antwoord, want al mijn antwoorden stonden er niet bij:
- ik heb er wel van gehoord maar weet niet meer precies waar ze parken hebben
- ik weet hun prijs / faciliteiten niet dus daarop kan het niet afgeketst zijn
- allerbelangrijkste: ik wil niet naar een park.
(en tot slot, als ik wel naar een park had gewild, kan het ook nog zo zijn dat je toevallig een locatie of iets anders van een ander park nog leuker vond, dat het allemaal meer door toeval komt).

Vakantie is voor mij: ik boek een vliegticket of boot of neem de auto (trein mag ook maar komt er nooit van). Ik regel wat hotelnachten of huisjes op verschillende locaties, als ze maar niet op een vakantiepark staan.

Tja

Als er al 138 enquetes ingevuld zijn heeft het weinig zin om nog iets aan de vraagstelling te doen.
Ik vond het ook wat teveel of/of waar je meerdere mogelijkheden zou moeten kunnen aanklikken om het realistisch te krijgen.

Maar zo zijn enquetes. Het beperkt je keuzes, dus doe je het er maar mee.

Triva

Triva

18-07-2018 om 15:53

ik verbaasde

me vooral over de combinatie leeftijd en al de kindervragen

Lou

Lou

18-07-2018 om 16:14

Vakantieparken

Het gaat blijkbaar om vakantieparken. Bij een korte vakantie denk ik aan een stedentripje met een vriendin, dus mijn antwoorden slaan eigenlijk ook nergens op. Er was ook geen vakje waarin ik dat kon uitleggen.

Marjoleine64

Marjoleine64

18-07-2018 om 16:24

tsja

ik ben halverwege gestopt toen ik mijn antwoorden niet meer kwijt kon. Net zoals Annolina heb ik er wel eens van gehoord, maar nooit geboekt. Simpelweg omdat we toen niet op een vakantiepark in NL op vakantie wilden. Toch jammer dat dit het niveau is van een afstudeeronderzoek.

Gedaan.

!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.