Onderzoeks-oproepen en enquĂȘtes Onderzoeks-oproepen en enquĂȘtes

Onderzoeks-oproepen en enquĂȘtes

Afstudeerproject over flexitarisch eten đŸ„‘

Momenteel ben ik aan het afstuderen aan mijn opleiding Food Innovation aan de HAS Hogeschool in Den Bosch. Ik ben nog opzoek naar een aantal meningen betreft vegetarisch aanbod in snackbars. Iedereen mag zijn/haar mening geven in de enquĂȘte.

Als je vragen of opmerkingen hebt kun je ze hier stellen.Heel erg bedankt dat je me helpt afstuderen!!

https://www.enquetesmaken.com/s/snackbar

Angela67

Angela67

31-10-2018 om 14:15

Goede enquĂȘte

Goed opgebouwd, interessante vragen
Succes!
Gr Angela

Lou

Lou

31-10-2018 om 16:05

Ingevuld

Interessant idee, ben benieuwd of het gaat werken.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

31-10-2018 om 16:23

Link doet het niet

Ik krijg de melding dat de enquĂȘte is onderbroken.

Hier ook niet

Idem als bij Phryne

geenaaa

geenaaa

31-10-2018 om 16:35 Topicstarter

Excuses

Excuses, ik heb even een paar vragen toegevoegd. De enquĂȘte is nu weer geopend. Bedankt voor jullie positieve feedback en reacties. Zeker fijn om te horen en ik ben zelf ook benieuwd of het gaat werken! Vandaar dit onderzoek.

Amsterdamse

Amsterdamse

31-10-2018 om 17:09

Ingevuld en

goede en leuke ideeën!

Ken je de Vegan Junkfood Bar in Amsterdam al? Met bitterballen, burgers en nuggets, en volledig vegan.

geenaaa

geenaaa

31-10-2018 om 17:22 Topicstarter

Bedankt!

Ja, daar heb ik zelfs een Interview mee gehouden! Heel leuk concept, vormt voor mij een inspiratie om dit concept door te vertalen naar een concept geschikt voor kleine steden en dorpen.

Leuk!

Nu lukt het wel, goede enquĂȘte inderdaad.
Ken je Jack Bean al, in Rotterdam? Leuke vegan snackbar in Rotterdam. Hebben heerlijke dingen en het fijne is dat ze niet werken op basis van vleesvervangers. Bovendien doen ze aan restverwerking.
Stonden laatst ook in de krant(en).

geenaaa

geenaaa

01-11-2018 om 14:49 Topicstarter

Bedankt!

Leuk, dat is ook een mooi concept inderdaad. Dankjewel!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.