Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Christophe

Christophe

17-11-2019 om 15:00

Babypoeder marktonderzoek Ugent

Beste meneer/mevrouw,

Wij zijn 7 masterstudenten Commercieel Beleid aan de Universiteit Gent. Voor het vak marketingplanning voeren wij samen met studenten Bio-Ingenieur een marktonderzoek uit rond een nieuwe versie van traditionele babyvoeding. Het product bestaat uit een poeder waar enkel nog water aan moet worden toegevoegd. Verder bevat het product alle nutritionele voedingselementen, is het bijzonder compact en makkelijk om mee te nemen.

Uw feedback uit onderstaande enquête biedt ons meer kennis en inzicht en vormt een grote meerwaarde voor ons onderzoek. Alvast bedankt voor uw tijd.

https://febugent.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_cwOSECCWWlMTq9n?fbclid=IwAR2qqFfuHFug2__mdVO78BFHdipk4nMQpbl3mkDKEQjWUFFYU-HKWDmhhlw

Niki73

Niki73

17-11-2019 om 15:25

Denk aan titel

Ik dacht dat dit over billenpoeder/talkpoeder ging. Of poeder waarvan je baby's kunt maken, veel fijner dan een zwangerschap en bevalling.

Marie

Marie

17-11-2019 om 15:41

ook ik dacht aan talkpoeder

Ik vin de term "babypoeder" ook verwarrend. Ik dacht ook gelijk aan talkpoeder voor op de billen.

Marie

Marie

17-11-2019 om 15:43

beetje kort

Vind de enquête wel heel erg kort. Verbaasde me wat over de termen "bediende" en "arbeider" totdat ik in de gaten kreeg dat ze uit Gent komen.

Poeder inderdaad

Wat je ook doet met dat poeder, als je er niet duidelijk bijzet dat het om voedsel gaat, dan blijft het de associatie van verzorgingsproduct houden. Het zal eerder iets moeten zijn van instant babyvoedsel. Of een variatie op babyvoedselpoeder.

Niki73

Niki73

17-11-2019 om 16:05

Denk aan titel

De juiste term is kunstvoeding.

Juline

Juline

17-11-2019 om 19:37

Ik dacht melkpoeder

Maar dat is het dus ook niet.

Christophe

Christophe

18-11-2019 om 15:24

Verwarring term "poeder"

Geachte,

Eerst en vooral wensen wij jullie van harte te bedanken de enquête in te vullen. Wij hebben bewust gekozen voor een relatief korte enquête. Deze korte enquête wordt aangevuld met diepte-interviews met professionals.

Wij merken ook dat onze woordkeuze vaak een verwarrende toon heeft voor de Nederlandse respondent. Al is het zeer interessant om de verschillen waar te nemen tussen de Nederlandse en Belgische respondent. Deze bevindingen zullen ons dan ook heel goed helpen.

Bij deze onze excuses voor de verwarring rond 'poeder', en alvast bedankt voor jullie medewerking. Indien jullie nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet verdere comments te plaatsen.

Vriendelijke groeten,
Chistophe

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.