Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
14-04-2015 om 16:21
Beste ouders,
Ik ben een Toegepaste Psychologie student en ben momenteel bezig met afstuderen. Ik doe een onderzoek naar ouders van leerlingen op het praktijkonderwijs. Mijn onderzoek bestaat uit twee korte vragenlijsten die in ongeveer vijf minuutjes kunnen worden ingevuld.
Ouders zitten soms met vragen over hoe zij hun kind kunnen ondersteunen, bijvoorbeeld over hoe zij met emoties kunnen omgaan of grenzen voor zichzelf kunnen stellen. Er wordt momenteel door mijn afstudeerbedrijf een programma ontwikkeld speciaal voor ouders van leerlingen op het praktijkonderwijs waarin nuttige informatie wordt gegeven over opvoeden. Mijn onderzoek draagt bij aan de ontwikkeling van het programma en zorgt ervoor dat het zo goed mogelijk aansluit op de wensen van de ouders. De meningen van ouders zijn voor dit programma dus erg belangrijk.
Lijkt u het interessant om met uw mening bij te dragen aan de ontwikkeling van het programma? En wilt u graag na het invullen een deel van de informatie krijgen over het ondersteunen van uw kind? Vul dan alstublieft de eerste vragenlijst in, de tweede (weer korte lijst) wordt dan over een tijdje naar u toegestuurd.
De vragenlijst: http://survey.parantion.nl/?s=15013612d90645f1a6d9c2315dedc7db&a=lF
Hartelijk bedankt alvast! Ik ben er ontzettend mee geholpen als er een aantal mensen bereid zijn de lijst in te vullen zodat ik mijn onderzoek succesvol kan afronden. De moeite die u wilt nemen betekent veel
Fijne dag toegewenst. Groetjes, Evelijn
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.