Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Rebecca

Rebecca

02-04-2019 om 13:42

Bevraging rond de band tussen ouders en kinderen imv app

Hallo iedereen!

Wij zijn 4 postgraduaatstudenten International Media and Entertainment Business aan de Thomas More hogeschool in Mechelen.

In het kader van een gaming app die kinderen en ouders in de gedigitaliseerde wereld beter verbindt met elkaar, hebben wij enkele antwoorden nodig op de volgende survey die 5-10 minuutjes in beslag zal nemen. Concreet zoeken we nu vooral naar ouders van 8 tot 12-jarigen (iets jonger of ouder mag ook) die ons inzicht kunnen bieden in bepaalde thema's.

Er valt ook een cadeaubon van Bol.com te winnen en we zijn op zoek naar respondenten die zouden willen participeren in een focusgroep om de app te testen en enkele vragen te beantwoorden.

Ben je geïnteresseerd om ons hiermee verder te helpen? Vul dan zeker de survey in en laat je gegevens achter in het formulier zodat we je opnieuw kunnen contacteren 🙂

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScEeodcCR-cA9DzCaYZ50dp7lFKDNjP80LMYnojcsUIHYvAHg/viewform?usp=sf_link

Alvast super hard bedankt!
Rebecca Dewinter, Birgit Swinnen, Stina Moe Larsen & Victoria Buylaert

Hanne.

Hanne.

02-04-2019 om 14:01

inlogggen

Je moet ingelogd zijn (in google neem ik aan) om de lijst in te mogen vullen.

Nee dank je wel, geen behoefte aan

Sas

Sas

02-04-2019 om 18:34

Oh, dan doe ik ook niet mee.

Ik doe nergens aan mee waar ik ingelogd moet zijn.

Hogeschool.

Ik corrigeer niet snel taalfouten, maar dit is een bevraging van studenten van de Hoge school. Mijn opleiding is een stuk lager maar het woordje universiteit lukt me dan weer wel....

Ik kon hem helaas niet invullen, mijn kind past niet in de leeftijdscategorie.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.