Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Naomi Warmerdam

Naomi Warmerdam

21-11-2019 om 19:27

Boodschappen

Hi Ouders!

Ik ben Naomi Warmerdam, 1e jaars communicatie en multimedia design student. Ik heb jullie hulp nodig. Samen met drie andere studenten ben ik onderzoek aan het doen naar boodschappen doen met kinderen. Met de resultaten willen wij een interactieve installatie bedenken om het boodschappen doen makkelijker voor jullie te maken.

Jullie zouden ons ontzettend helpen als jullie de enquete willen invullen. Alvast ontzettend bedankt.

Link voor enquete:
https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=CSmTmFqaGE2s5HI2tbXhHTKcucanlC5KuUBFNxnxjhlUQlAyODVQMUEzMTdWUTNDMFc4OEVRNDJJWCQlQCN0PWcu

Liefs,
Naomi

Tot 35 jaar

Ouders tot 35 jaar. De meeste beginnen pas rond de dertig jaar, zo niet later.

Naomi Warmerdam

Naomi Warmerdam

21-11-2019 om 19:58

Correct

Daar heeft u helemaal gelijk in, maar wij zijn vooral opzoek naar jonge ouders.

Yaron

Yaron

21-11-2019 om 20:09

Kinderen

Ik heb mijn leeftijd maar even helpen gelogen, maar ik snap werkelijk niet wat deze vragen te maken hebben met boodschappen doen met kinderen.

Naomi Warmerdam

Naomi Warmerdam

21-11-2019 om 20:33

Boodschappen

Wij moeten eerst bekijken hoeveel mensen er fysiek naar de supermarkt gaan en/of online bestellen. Op deze manier weten wij waar we ons op moeten focussen, hierdoor kunnen wij volgende stappen nemen. Ik snap de verwarring

Boink

Boink

21-11-2019 om 21:41

Je kunt

Als ouder(s) met kinderen toch gewoon je boodschappen online bestellen als het niet lukt?

Adelaide

Adelaide

21-11-2019 om 22:30

Interactieve installatie

Wordt dat iets waar je je kinderen in kunt opsluiten zodat je rustig boodschappen kunt doen?
Het valt me op dat de enquêtes hier vaak een antwoord proberen te vinden op een niet.bestaand probleem. Zo ook hier. Boodschappen laten bezorgen of je kinderen thuislaten.

Flavia

Flavia

22-11-2019 om 00:35

Bezorgen

Bezorgen is leuk maar dan moeten ze wel bij je bezorgen en dat is nog niet overal mogelijk en dan zit je nog met het minimum bestelbedrag voor een klein gezin is dat best een drempel.
Ik besteed wel €50 per week maar niet bij 1 winkel.
Toen dochter nog klein was deed ik eerst de boodschappen en dan haalde ik haar op, of ze moest gewoon mee en dan meehelpen.

Triva

Triva

22-11-2019 om 09:03

Enquete

Als je zelf de enquete in vult en minstens tien anderen laat proefdraaien dan merk je toch op dat de antwoordmogelijkheden niet kloppen?

Phryne Fisher

Phryne Fisher

22-11-2019 om 09:09

Online

Ik heb vroeger wel boodschappen online besteld, bij Max Foodmarket, een bedrijf dat geen bezorgkosten rekende (en dus vrij snel failliet was). Inmiddels heb ik er geen behoefte meer aan. Ook met kinderen had ik geen probleem. Ik deed meestal boodschappen voor ik ze ophaalde bij de opvang, en incidenteel gingen ze mee.

Triva

Triva

22-11-2019 om 09:19

Bezorgkosten

zitten in de boodschappen of je betaalt het apart. Je gaat als bedrijf niet failliet ómdat je geen bezorgkosten rekent.

Mijn neef woont in zijn eentje en laat online komen, dat is dus zijn voorraad en wat vers. Je kunt net zoveel spul op voorraad kopen als je wil om de gratis bezorgdrempel te halen.

Griselda

Griselda

22-11-2019 om 10:44

Leuk!

Hoi Naomi,

Super leuk onderzoek! Ik heb hem voor je ingevuld.

Goede herinneringen..

T is al lang geleden, maar ik nam regelmatig de walkie talkie mee de supermarkt in. ( ja, dit was nog voor t mobieltjestijdperk) Stuurde ik ze met elkaar de winkel in op jacht naar van alles,

Stond ik bij de zuivel in dat ding te smoezen ‘ ja, melk hagelslag van Venz graag. En jullie mogen zelf uitzieken welke smaak jam OVER’ Hahahahaha. Waren mooie tijden.....

Ingrid

Jesse_1

Jesse_1

22-11-2019 om 13:22

Idee

In de oproep gelijk al melden naar wie je op zoek bent (ouders van max. xx jaar). Al zou het misschien beter zijn om te zoeken naar ouders met kinderen in de leeftijd van xx tot xx?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.