Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Vianne

Vianne

22-10-2018 om 11:43

Eenzaamheid onder alleenstaande

Hi lieve ouders,

Mijn naam is Vianne en ik studeer momenteel af aan de Hogeschool van Amsterdam. Met mijn product wil ik, nog onbekende, vormen van eenzaamheid een gezicht geven. Uit onderzoek is gebleken dat één op de vijf alleenstaande ouders zich eenzaam voelt. Ik schrok hier best van. Mijn moeder is ook alleenstaand en ik heb er nooit echt over nagedacht dat zij zich misschien ook wel momenten eenzaam voelt. Daarom is dit een groep die ik graag met mijn product zou willen uitlichten.

Om dit te doen ben ik wel op zoek naar verschillende antwoorden op vragen die ik heb. En daarom kom ik hier bij jullie. Ik zou jullie willen vragen om eens een kort gesprek met mij aan te gaan om te vertellen over de eenzame kant van het alleenstaande ouderschap. Dit kan via de mail, telefoon, in het echt en/of geheel anoniem. De informatie die ik ontvang gebruik ik alleen voor mijn onderzoek en zal verder niet naar buiten gebracht worden zonder toestemming.

Ik hoop heel erg dat jullie mij, net zoals je dat voor je eigen kind zou doen, willen helpen!

Ik ben ook te bereiken via [email protected]

Liefs,

Vianne

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.